וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונדיטוריה קטנה ומטריפה

16.3.2015 / 16:39

בקיבוץ גבעת חיים איחוד נפתחה קונדיטוריה חדשה ומהפנטת שעליה מנצחת הקונדיטורית נעמה נויהאוז שמכריזה: "אני לא חושבת שהיה יום ב-25 שנים האחרונות שלא אפיתי בו"

נעמה נויהאוז. נעמה נויהאוז,
הגשמת חלום/נעמה נויהאוז

הסיפור של נעמה ניויהאוז הוא בדיוק מסוג הסיפורים שאנחנו אוהבים. אישה שעוסקת כל חייה הבוגרים בקונדיטוריה כשכירה, עד שיום אחד היא מרגישה שמספיק, הגיע הזמן לצאת לדרך חדשה ולעשות את מה שהיא יודעת כעצמאית. "אהבת חיי היא אוכל, ואם להיות יותר ספציפית זו אפייה. בגיל 20 עזבתי את הקיבוץ בו גדלתי, ויום למחרת התחלתי לעבוד בקונדיטוריה" מספרת נויהאוז. "עבדתי בהמון קונדיטוריות, תמיד כשכירה, וגם כשלא עשיתי את זה בצורה מסודרת, כל הזמן אפיתי לאירועים, לימי הולדת, אני לא חושבת שהיה יום ב-25 שנים האחרונות שלא אפיתי בו".

לפני כשנה גמלה בליבה נעמה לצאת ולעשות משהו משל עצמה. "רציתי תת דרור ליצירתיות שלי, לאהבה שלי לחומרי גלם משובחים, בלי להתפשר על כלום, פשוט לעשות מה שאני רוצה". ואכן זה מה שהיא עושה, בימים אלו היא פתחה קונדיטוריה בגבעת חיים איחוד שם תוכלו למצוא את כל המאפים הקסומים שלה - מתוקים לצד מלוחים.

נעמה נויהאוז. נעמה נויהאוז,
עוגות "תלושותי" קרם פיסטוק ודבדבני אמרנה/נעמה נויהאוז

במקום תמצאו מבחר של עוגות שמרים (35-40 שקלים), בהן
שמרים שוקולד, פרג, קרם פיסטוק ודובדבני אמרנה. בנוסף פיתחה איזנהאוז את הלהיט של המקום, כהגדרתה - קראנץ שמרים מלוח, אותו תוכלו למצוא גם כן במילויים שונים כמו ירקות קלויים, סוגי גבינות ועוד. עוד יימכרו סוגי פאי שונים (100 שקלים לפאי גדול)- פאי קרם שקדים ואגסים, פאי פרג, אגוזים, קרם פטיסייר עם פירות יער ועוד. קישים מלוחים (80 שקלים), עוגות פאדג' שוקולד, עוגת גבינה אפויה בציפוי שמנת חמוצה. במקום יימכרו גם מאפים אישיים (כ-8 שקלים למאפה) בהם קרואסון שקדים, חמאה, שוקולד, גבינות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נעמה נויהאוז. נעמה נויהאוז,
מבחר של עוגות שמרים טריות/נעמה נויהאוז

בנוסף עושה נעמה אירועי בוטיק - החל ממסיבות באמצע היער, דרך מסיבות רווקות ועד בת מצוות. היא מתמחה בבצק סוכר, פטיפורים, ועוד עוגות לבקשת הלקוחות. "אני יכולה לתפור עבור הלקוחות את החלומות שלהם. בזה אני עוסקת, האפייה אצלי נורא מיוחדת כיוון שהיא מגיעה מהלב והבטן, ומרגישים את זה בטעם".

נעמה נויהאוז, גבעת חיים איחוד, 052-2448811. שעות פעילות: חמישי: 09:00-17:00, שישי: 08:30-14:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully