וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת העם: המסעדה החדשה של מיכל אנסקי

14.4.2015 / 10:54

תכירו את אחת העם: מיכל אנסקי חושפת את שמה החדש של המסעדה שתיפתח בקרוב בתל אביב ומגלה כי התפריט שיתמקד באוכל יהודי, לא יכלול חזיר, פירות ים ובשר עם חלב

מיכל אנסקי. אביב חופי,
מיכל אנסקי/אביב חופי

מיכל אנסקי, לא עוד רק שופטת ויזמית קולינרית, מעתה גם מסעדנית. כפי שפורסם כאן בחודש ינואר, אנסקי רכשה את מסעדת ננה בנווה צדק, ומהר מאוד סגרה את המסעדה לשיפוצים ובישרה על שינוי מהותי במסעדה הכולל החלפת התפריט, המיתוג והשם. המסעדה שאמורה להפתח בחודשים הקרובים היא הראשונה בבעלותה של אנסקי, שמתכננת בשנה הקרובה יוזמה נוספת - פתיחתו של שוק אוכל יהודי גדול בניו יורק.

אתמול, אנסקי העלתה תמונה של הלוגו החדש, וחשפה את שם המסעדה – אחת העם. אנסקי בישרה בין היתר כי האוכל במסעדה החדשה יהיה ישראלי – יהודי, והמסעדה לא תגיש אוכל לא כשר, דהיינו חזיר, פירות ים, ובשר עם חלב. יחד עם זאת, המסעדה תעבוד בשבתות.

"המסעדה עצמה לא תהיה כשרה", מסבירה אנסקי. "אבל אני מאמינה באוכל כשר, שלא כולל חזיר, פרות ים, ומנות של בשר עם חלב. זה הכי קרוב לאותנטיות שלי, ככה אני מבשלת גם אצלי בבית. אני מאמינה שזה משהו שמאוד מאפיין את המטבח הישראלי, שמהמקום של המגבלות שיש לנו ביהדות, צומחת הזהות שלנו ושל המטבח שלנו, זה מה שמבדיל ומייחד אותנו. זה גם לא חסר לי. הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי לננה היה להוציא משם את חומרי הגלם האלו, וכשהתחלתי לעבוד על התפריט החדש, על כל המתכונים, לא נתקלתי בדילמות או קשיים, אני חושבת שזה הכי נכון".

לאחר הרכישה סיפרה אנסקי כי זמן רב רצתה לעשות את הצעד וחיכתה לרגע הנכון. בהיותה אחת מבעלות שוק האיכרים, חלק מהקונספט אותו היא מתכוונת להנחיל במסעדת אחד העם אחד הוא Farm to table, סחורה טרייה מהחקלאים שמגיעה ישירות לצלחת.

הודעתה של אנסקי באמצעות חשבון האינסטגרם שלה מצטרפת לשורה של שפים ומסעדנים, שטיפחו לעצמם קהל עוקבים נאמן ובוחרים לשתף אותו בצורה בלתי מתווכת דרך הרשתות החברתיות. רק השבוע פרסם ירון שלו בחשבון האינסטגרם שלו שהוא מחפש חלל עבור מסעדה חדשה, וגם השף ניר צוק פרסם מודעה דומה בחשבון הפייסבוק שלו. מעבר לצד הפרקטי של ההודעות – חיפוש צוות, מקום וכו', יש כאן הצהרה מצד השפים על קשר ישיר ושיח עם הקהל שלהם.

אחת העם. רחוב אחד העם 1, ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully