וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חומוס חינם לכל דורש

10.5.2015 / 12:40

לכבוד יום החומוס הבינלאומי מחלקים באבו גוש מנות חומוס בחינם, אירוע אוכל ויין המוני ברמת הגולן עם 70 שפים צעירים והמגבטיחים ביותר בישראל ומסיבת פיצות. איפה אוכלים השבוע?

קולינריה יפואית בעגמ'י. אפיק גבאי
יום החומוס הבינלאומי/אפיק גבאי

מסעדת אבו גוש מציינת את יום החומוס הבינלאומי ב-13 במאי. לכבוד המאורע מזמינים בעלי המסעדה את הלקוחות להגיע ולקחת חומוס הביתה חינם, כל לקוח יקבל קופסה אחת במשקל חצי קילו. כמו כן, במסעדה יעבירו סדנאות על הסודות לחומוס איכותי ומקורות החומוס והפתעות נוספות.

חומוס אבו גוש. רחוב השלום 95, אבו גוש.

פסטיבל ירדן וינטאג' 2015, רמת הגולן

ירדן וינטאג'. דרור סיתהכל, מערכת וואלה! NEWS
נבחרת השפים הצעירים של ישראל/מערכת וואלה! NEWS, דרור סיתהכל

יקב רמת הגולן יקיים השנה, זו הפעם השביעית, את ירדן וינטאג' 2015, פסטיבל יין וגורמה ברמת הגולן. השנה הקונספט הוא "יוצרים את העתיד שלנו", במסגרתו הוזמנו 70 שפים צעירים ומבטיחים, מהמסעדות המובילות בארץ, לעמוד במרכז הבמה הקולינרית של הפסטיבל. האירוע יתקיים במתחם יקב רמת הגולן שבקצרין ובכרמי היקב, בתאריכים 13-14 במאי, כאשר היום הראשון הוא עבור קהל מקצועי, והיום השני פתוח בתשלום לקהל הרחב (700 שקלים לאדם). המחיר כולל השתתפות בסדנאות יין, טעימות וארוחות במהלך כל היום וכן הופעה של שלום חנוך באמפי קצרין.

להרשמה ופרטים נוספים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אירוע מכירת עוגות בנולה, ת"א

נולה אמריקן בייקרי. שרית גופן, מערכת וואלה! NEWS
מסיבת עוגות בנולה בייקרי/מערכת וואלה! NEWS, שרית גופן

נולה אמריקן בייקרי תערוך ביום חמישי הקרוב, 14 למאי, החל מהשעה 12:00, מכירת הומאז' ל- Garage sales האמריקאיות. במרכזו של האירוע ייימכרו שלל עוגות מהפנתאון האמריקאי, החל מסוגים רבים של פאי במילוי פירות כמו פאי תפוחים או פאי דובדבנים, עוגת שוקולד אוורירית עם קרם וניל וגנאש שוקולד, עוגת שוקולד צ'יפס בסגנון עוגיית השוקולד צ'יפס המסורתית, עוגת שכבות וניל שוקולד גבוהה, קאפקייס ועוד. בנוסף יוצעו מחברות וניירות עם איורי עוגות ועוגיות, דוכן כלים וחותכני עוגות, דוכן Dreams & wishes של מוצרי נייר למסיבות, דוכן ועוד. טווחי מחירים: פרוסות עוגה 28-35 שקלים, עוגות שלמות (כולל עוגות חתונה) 70-1,000 שקלים בהזמנה מראש.

נולה אמריקן בייקרי, דיזנגוף 197, תל אביב, 03-5230527. לא כשר

מסיבת פיצות בקמפנלו, ת"א

פיצה בקמפנלו. דניאל לילה,
חוגגים בקמפנלו/דניאל לילה

מסעדת קמפנלו האיטלקית של השפים מנה שטרום ואריק לופו, חוגגת 3 שנים להיווסדה, עם מסיבת פיצות ואלכוהול שתפתח באופן רשמי את הקיץ . ביום שישי ה-15 למאי, החל מהשעה 12 תתחיל מסיבת הפיצה, מהטאבון ייצאו מגוון רב של פיצות ביניהן פיצה פוטנסקה, ביאנקה פפרוני, מרגריטה ועוד. את הפיצות ילוו בירה מוסקו מהחבית, יינות איטלקיים בכוסות, וצ'ייסרים, במחיר 15 שקלים. המסיבה פתוחה לקהל הרחב.

קמפנלו, בן יהודה 230 פינת נורדאו, ת"א, 03-5445558. לא כשר

טעמים של שוק בלחם ארז, רחבי הארץ

לחם ארז. צילום: בן יוסטר, סטיילינג: דלית רוסו, מערכת וואלה! NEWS
טעמי שוק בלחם ארז/מערכת וואלה! NEWS, צילום: בן יוסטר, סטיילינג: דלית רוסו

רשת לחם ארז יוצאת בשיתוף פעולה עם משק צוריאל ומשיקה תפריט במהדורה מוגבלת לחודשיים - טעמים של שוק. התפריט החדש, שמוגש בנוסף לקבוע, וכולל 5 מנות כמו: ביצים עלומות המונחות על לחם פאן דה מי קלוי, עם ממרח זעתר ושמן זית, גבינת פטה , לבנה גלילית ותערובת זיתים, לצד סלט עלים טרי; שקשוקה אדומה עם ביצי שוק טריות בתוך לחמון, מוגש עם גבינת שמנת גלילית, ממרח צ'ילי, ממרח פסטו, בצל קצוץ, מלפפונים חמוצים וסלט ישראלי; פולנטה בתיבול גבינת פטה, עשבי שוק, קרם חציל שחור, ביצי עין, גבינת קשקבל מגורדת ומלח שחור, לצד סלט שעועית שחורה ועשבי תיבול.


לרשימת הסניפים המלאה

תפריט חדש בפיקוק, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות של השף ערן שרויטמן בפיקוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר הפיקוק משיק תפריט חדש, בניצוחו של השף ערן שרויטמן. בתפריט תמצאו דג (דניס) בנייר, צזיקי פירות ים, פירוגי פורצ'יני, סביצ'ה אינטיאס, חצ'פורי ארטישוק, גבינת עזים וכמהין, פטוצ'יני ים, ברוסקטה רוסטביף ועוד, לצד התפריט הרגיל (28 ל-72 שקלים. למנה).

פיקוק, מרמורק 14, תל אביב, 03-6868259. לא כשר

ארוחת שף משפחתית בפסטה פקטורי, חיפה

פסטה פקטורי. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
ארוחה משפחתית בפסטה פקטורי/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

פסטה פקטורי האיטלקית משיקה ארוחה משפחתית לארבעה סועדים, ותפריט אוכל חדש הכולל פיצות, פוקאצ'ות וכן פסטות טריות בעבודת יד מ-100% קמח דורום איטלקי. גיל הארוחה המשפחתית כולל שלוש מנות ראשונות, מנת פסטה טרייה, פיצה מהטאבון/שניצלונים, מנת צ'יפס משפחתית /סלט ג'ורדינו וקנקן שתייה קלה במחיר 199 שקלים.

פסטה פקטורי, קדושי יאסי 1, חיפה, 04-8501150. לא כשר

קפה גרג מתחדשת, רחבי הארץ

קפה גרג. אלעד גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
ארוחות בוקר חדשות בקפה גרג/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גוטמן

רשת קפה גרג משיקה בימים אלה תפריט חדש לקיץ. התפריט החדש יכלול שינויים של 40% מהמנות, שינויים בתפריט הטבעוני והכנסתו לתוך התפריט הכללי. התפריט כולל גם ארוחות בוקר עשירות משודרגות ביניהן בוקר ספרדי ובוקר סקנדינבי.

רשת קפה גרג

תפריט חדש בטרטוריה ליטל איטלי, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה פרימוורה בליטל איטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת טרטוריה של ליטל איטלי במתחם שרונה, מתחדשת לכבוד האביב עם מספר מנות אביביות, בהן צ'יקטי - פרח זוקיני ממולא בריקוטה כבשים ומוצרלה עם פרושוטו די פארמה (48 שקלים), פיצה עם אספרגוס וחלמון ביצה (54 שקלים), אניולוטי קרם אפונת גינה עם פנצ'טה מעושנת וריקוטה פרסקה (65 שקלים) ועוד. המנות יוצעו כספיישלים החל מה-15 למאי ועד סוף יוני.

טרטוריה, קפלן 20 -18 מתחם שרונה, ת"א, 03-6979000. לא כשר

דיל לילי בדלי אסיאתי, הוד השרון

דלי אסיאתי. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
אין כמו סושי בלילות/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

בדלי אסיאתי יציעו במהלך חודש מאי, בימים ראשון - רביעי, החל מהשעה 21:30, 15% הנחה על תפריט הסושי ו-1+1 על הבירות שבמבצע. המבצע תקף בישיבה במקום בלבד.

דלי אסייתי, הבנים 15, הוד השרון, 09-8992555. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully