וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיש מרקט: מסעדת דגים חדשה לכדורגלן העבר ניר סביליה

19.5.2015 / 15:00

מה משותף בין כדורגל למסעדת דגים חלבית? פיש מרקט, מסעדה חדשה בתל אביב שאחד מבעליה הוא כדורגלן העבר ניר סביליה

פיש מרקט. באדיבות המסעדה,
פיש מרקט/באדיבות המסעדה

מסעדת דגים חדשה נפתחה בימים אלו ברחוב שאול המלך בתל אביב. פיש מרקט, מבית מסעדת הגריל מיתוס, נפתחה על ידי כדורגלן העבר ניר סביליה, יחד עם השף והבעלים של מסעדת מיתוס - קובי עבד. "ניר ואני חברי ילדות" מסביר עבד את החיבור המפתיע, "הוא שותף שלי בעסקים אחרים, והפעם החלטנו שהוא ייכנס כשותף גם במסעדה".

עבד, הוא גם הבעלים של מסעדת מיתוס בשרים הסמוכה, וכן של מסעדת בלאקסטון על גג מלון אינדיגו ברמת גן, שתיהן כשרות. כעת הוא החליט לתת מענה לקהל שמחפש מסעדת דגים חלבית וכשרה בתל אביב. "לאנשים ששומרים כשרות אין הרבה אופציות של מסעדות דגים חלביות בתל אביב. זאת בקשה שהגיעה מהלקוחות, אנחנו מגלגלים את הרעיון כבר 3 שנים, וזה סוף סוף יצא לפועל".

פיש מרקט. באדיבות המסעדה,
"אין מספיק מסעדות דגים חלביות בת"א"/באדיבות המסעדה

הקונספט של המקום הוא מסעדת דגים בסגנון יווני -בלקני, ברוח ים תיכונית. במקום מטבח פתוח, בר גדול, וברקע מוזיקה יוונית ואווירת טברנה.

תפריט המסעדה מחולק לסלטים, ראשונות, דגים, פסטות ופיצות ואפילו כמה מנות עיקריות טבעוניות. בין המנות הראשונות תמצאו רביולי סלק וגבינת עיזים (42 שקלים), קרפצ'יו לוקוס (59 שקלים), עלי גפן ממולאים (22 שקלים), סיגר חציל ופטה (49 שקלים). בין הדגים מנות כמו פילה לברק בטאבון עם קראסט תבלינים וירקות קלויים (119 שקלים), קבב דגי ים ברוטב חריימה (99 שקלים), פילה לוקוס לבן מטוגן בקראסט תבלינים על סלט עגבניות וראשד (159 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פיש מרקט. באדיבות המסעדה,
טברנה יוונית/באדיבות המסעדה

כאמור גם הטבעונים לא מקופחים בפיש מרקט עם מנות כמו המבורגר עדשים שחורות וטופ על קרם חציל בלאדי (59 שקלים), המבורגר כל מיני פטריות (69 שקלים) או שאוורמה סייטן ובצל מקורמל (79 שקלים).

בין השעות 12:00-17:00 מוצע תפריט עסקיות הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-89 שקלים.

פיש מרקט ביי מיתוס, שאול המלך 33, ת"א. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-01:00, שבת: מצאת השבת - 01:00. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פיש מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully