וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-39 ועד 155: מומלצי היין של וואלה לשבועות 2015

20.5.2015 / 17:29

אבי אפרתי ממליץ על עשרה יינות רוזה ולבנים, מקומיים ומיובאים, לארוחות החג הלבנות

1. טפרברג, סילבר, רוזה 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. טפרברג, סילבר, רוזה 2014 – 39 שקלים

יין פירותי ופרחוני עד מאד, שכולו אקספרסיביות ומתיקות. לא יין אופי מורכב ואנין אבל אם אתם מחפשים קלילות צוננת ונגישה, במחיר רצפה, הרוזה הזה יספק את הסחורה בקלות.

2. כרמל, כרמל וייניארדס, מרום הגליל, גוורצטרמינר 2014 – 59 שקלים

לבן חצי יבש על בסיס 100% גוורצטרמינר ממרום הגליל. "גוורצט" טיפוסי, עם המון פרי טרופי שהמתיקות בו, למרבה השמחה, מאוזנת ולא מוגזמת. יין גבינות קלאסי. ייטיב ללוות גם אוכל אסיאתי.

3. תבור, אדמה, שרדונה 2014 – 59 שקלים

שרדונה "עולם חדש" טיפוסי, עם המון פרי, חומצה ואקספרסיביות. לא שיא העידון, קצת תחושה של שרדונה על סטרואידים, אבל יין שכולו שמחה וגיל, המתאים להפליא לימי חום ואוכל קל. תמורה נאה ל-59 שקלים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

4. רקנאטי, רוזה 2014 – 69 שקלים

80% ענבי ברברה ו-20% מרלו מכרם מנרה שבגליל העליון חוברים ליין שמחבר פרי טוב עם יובש נאה ואופי. ללא ספק הרוזה הטוב ביותר שהופק ברקנאטי עד היום.

5. פלם, בלאן 2014 – 89 שקלים

57% סוביניון בלאן ו-43% שרדונה מהרי יהודה. חיבור נאה בין מגע החדות של הסוביניון בלאן לעומק של השרדונה. יין שיש בו, כמו בדרך כלל ביינות פלם, מידה רבה של מתינות ועידון, השלובות ברעננות ושמחת חיים. מקדם גסטרונומיות נאה ביותר. מתאים מאין כמותו לארוחת דגים טובה.

6. ארגיולאס, קוסטמולינו, ורמנטינו די סרדיניה 2013 – 90 שקלים

לבן מלא אופי ושמחת חיים מסרדיניה. פרי נהדר, חומציות טובה, שפע איכויות ומקדם גסטרונומיות נאה ביותר. דרום איטליה במיטבה.

7. Sphera, White Concepts, סוביניון בלאן 2013 – 95 שקלים

חומצית טובה, מינראליות, צלילות, חדות ודיוק. כך בדיוק צריך להרגיש סוביניון בלאן במיטבו. לא להאמין שמדובר ביין שמיוצר בישראל. אולי הסוביניון הכי טוב שאי פעם הופק כאן. לבן חובה לכל אוהב יין שמכבד את עצמו.

8. דונהוף, ריזלינג טרוקן 2012 – 120 שקלים

לבן חצי יבש מאיזור נאהה, גרמניה. יין שיש בו דחיסות וריכוז פרי יוצאי דופן אך ללא עומס טעמים וללא מתיקות יתר. לצידם נוכחת מינראליות נהדרת, מבנה מצוין וחדות רבה. לא לחפש אחר הסוכר. טועמים לא מיומנים יכולים להתבלבל ולחשוב שמדובר ביין יבש ולא כך הוא. תמורה מעולה ל-120 שקל. להשיג באתר היבואן.

9. טרימבאך, ריזלינג גפנים בוגרות 2009 – 155 שקלים

צחות, ניקיון, וטוהר עצומים, בריזלינג איכותי המגיע מגפנים בוגרות בכרמים נבחרים באלזס. קשה להפריז באיכויות היין הזה, שמספק תמורה מרשימה לכסף. אם דיוק ואיפוק ביין הינם ערכים משמעותיים עבורכם, הנה יין השבועות המושקע שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully