וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טברנה יוונית על גלגלים בכפר ויתקין

2.7.2015 / 15:54

זה נשמע כמו הזיה פראית אמנם, אבל לפני מספר שבועות נחנכה בכפר ויתקין ברקיז, טברנה יוונית מחתרתית על גלגלים שמאכילה את תושבי האיזור במטעמים מיוון

מערכת וואלה!
ברקיז. אורי סגל, מערכת וואלה! NEWS
טברנה יוונית בכפר ויתקין/מערכת וואלה! NEWS, אורי סגל

בשקט בשקט קמה בשבועיים האחרונים טברנה יוונית מחתרתית, על גלגלים, בכפר ויתקין. מי שעומד מאחורי העגלה הקסומה עם הניחוחות היווניים הוא ברק לביא, שותפו לשעבר של פול אסנהיים בקייטרינג היוקרתי שלו. "בתור מי שעבד עם פול באירועים הכי מטורפים ומושקעים, ראיתי כבר את כל סוגי האוכל, את כל ההפקות האפשריות, ואת הפנטזיות הכי גדולות בתחום". מספר לביא, "בסופו של דבר אני מרגיש שאנשים היום רוצים לחזור לפשטות, לאותנטיות, לאוכל הים תיכוני שאנחנו כל כך מזוהים איתו".

לביא נעזר בצלם והאמן לובקה, אשר סייע לו להפוך קרון לעגלה יפייפיה מחלקים שונים כמו תריסים ובמבוק שמצאו בחצר. מהר מאוד הפכה העגלה למטבח לכל דבר עם עמוד שווארמה, צ'יפסר, כיור ועוד. מדי שבוע, ביום רביעי או חמישי, מתעוררת העגלה שנקראת ברקיז, על שמם של שני שותפיה, ברק לביא וברק שקד, לחיים ומאכילה את תושבי האזור במטעמים יווניים. "בכפר ויתקין ובכל האיזור פה מסביב של בית ינאי והסביבה, גרים אנשים של ים, של חופש, יצרנו מקום באווירה שהולמת את המקום, אווירה של כפר ביוון".

ברקיז. אורי סגל, מערכת וואלה! NEWS
סופלקי לכל דורש/מערכת וואלה! NEWS, אורי סגל

מעגלת האוכל יוצאים מבחר של מטעמים ביניהם גירוס טלה בפיתה עם רוטב צזיקי (28 שקלים), סופלקי עוף (25 שקלים), סביצ'ה בורי (15 שקלים), סלט יווני (20 שקלים), אבטיח בולגרית (13 שקלים) וצ'יפס (10 שקלים). את כל אלו מלווות בירות, או אוזו עם אשכולית אדומה (15 שקלים).

האירועים מתקיימים בשני סבבים. בסבב הראשון שמתרחש בין 18:30 ל-20:00, מגיעות בעיקר משפחות וילדים. בסבב השני קהל מגוון של צעיר ומבוגר שמגיע לאכול, לשתות ולפגוש אנשים.

ברקיז. אורי סגל, מערכת וואלה! NEWS
כפר יווני בכפר ויתקין/מערכת וואלה! NEWS, אורי סגל

עגלת הברקיז גם יוצאת מהכפר ומגיעה לאירועים. "אנחנו יותר מכוונים את עצמנו להגיע לאפטר פארטי - מזנון לילה של חתונות, או לימי הולדת מיוחדים שרוצים לעשות משהו קצת שונה".

שמה של העגלה של ברק כבר יצא למרחקים והוא קיבל פניות משפים, ביניהם אביב משה ואבי ביטון, להשכיר אותה לאירועים שהם עושים, כמו גם מחברות אירועים. הוא אגב משכיר אותה בשמחה. "אני מבחינתי הגעתי לסיפוק שלי", הוא אומר, "אני בפינה ובשקט שלי ופשוט נהנה ממה שאני עושה - מאכיל ומשמח אנשים".

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק ברקיז - טברנה יוונית

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • ברקיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully