וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הייתם מוכנים לשלם בשביל לאכול בבית הספר היסודי?

6.7.2015 / 14:43

כמה הייתם מוכנים לשלם בשביל ארוחה בסגנון בית הספר היסודי? מסתבר שהרבה. מסעדה חדשה בלונדון תציע לסועדים מנות קפיטריה במחיר 330 שקלים לאדם

מערכת וואלה!

כמה הייתם מוכנים לשלם בשביל לחזור אחורה בזמן? מסתבר שהרבה. לא, לא מדובר בניתוח חדשני שיעשה אתכם צעירים יותר, אלא בארוחת ערב שתחזיר אתכם לרגע אחד לילדות.

מסעדת פופ אפ חדשה בשם "אפטר סקול קלאב" תיפתח בעוד כשבועיים בלונדון ותציע לסועדים מנות המזכירות את אלה שהוגשו להם בבית הספר היסודי. במסעדה, שגם תעוצב כמו קפיטריה של בית ספר, יוגשו מנות כמו ספגטי בצורת האיי.בי.סי ואצבעות דג.

אבל בעוד שארוחה בבית ספר בלונדון עולה בערך פאונד, במסעדת האפטר סקול ארוחה לאדם תעלה לא פחות מ-56 פאונד, שזה משהו כמו 330 שקלים.

מארגני הפופ אפ כבר פתחו בעבר מסעדות זמניות בסגנון אתר קמפינג או סלון ישן, אבל נראה לנו שהפעם הם לקחו את זה צעד אחד רחוק מדי. מה דעתכם?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • בית ספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully