וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: "מאמין בכשרות, לא ברבנות"

9.7.2015 / 12:19

במסגרת קמפיין חדש הנושא את הסלוגן "מאמין בכשרות, לא ברבנות", מנסות המסעדות להילחם בהצעת החוק של ש"ס. הצעת החוק, אם תעבור, תחשיב מקום שיכריז על עצמו ככשר עם השגחה אלטרנטיבית, כמפר חוק

צילום: סיפור בדקה

קמפיין חדש הנושא את הסלוגן "מאמין בכשרות, לא ברבנות" שוטף בימים אלו את הפייסבוק. במסגרת הקמפיין מנסות מסעדות להילחם בהצעת חוק שאותה מנסה להעביר ש"ס, על פיה מקום שיכריז על עצמו ככשר, בהשגחה שאינה של הרבנות, ייחשב כמפר חוק.

בשנתיים האחרונות קמה אלטרנטיבה למוסד הרבנות שעל פי עדויות, מערים קשיים על מסעדות, גובה כסף בצורה לא עקבית ופעמים רבות משגיחים מטעמו פשוט לא עושים את עבודתם. תכנית השגחה פרטית של הרב אהרון ליבוביץ' הוקמה על מנת לבטל את המונופול של מוסד הרבנות בתחום השגחת הכשרות.

במסגרת המחאה מתבקשים מסעדנים ולקוחות ממקומות עם כשרות בהשגחה פרטית להצטלם על שלט הנושא את סלוגן הקמפיין ולתייג "כשר אבל מסריח". רבים, כמו מסעדת טופולינו הירושלמית וקפה בייקרס התל אביבי כבר נענו בשמחה לאתגר.

אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב.




מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).
שתף

  • עוד באותו נושא:
  • כשרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully