וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רשת מש-דונלדס האיראנית

6.8.2015 / 13:12

פיצה הט, ZFC, ומש דונלדס – מצלצל מוכר? הכירו את רשתות המזון המהיר המזויפות של איראן, כשהרצון להמבורגר חזק מכל סנקציה. כעת בעקבות הסכם הגרעין, מקדונלדס מתכננת לשוב לטהרן

מערכת וואלה!

פיצה הט, ZFC, ומש דונלדס – מצלצל מוכר? הכירו את רשתות המזון המהיר המזויפות של איראן. במקום השילוש הקדוש של האמריקאים – מקדונלד'ס, פיצה האט ו-KFC, האיראנים נאלצים להסתפק בגרסאות חיקוי.

בעבר דווקא היה באיראן סניף אמיתי של מקדונלדס, אבל ב-1979 עם המהפכה והסנקציות שהוטלו, נעלמה משם הרשת יחד עם עוד סממנים אמריקאיים. אז אמנם ה-M הצהובה עדיין שם, אבל בגרסה קצת אחרת. הרצון לביג מק חזק כנראה מכל סנקציה, והאיראנים ממלאים את החלל בגרסאות משלהם.

מש דונלדס. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
מש דונלדס באירן/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

רק שבקרוב מאוד עלולה להיות להם תחרות מול הדבר האמיתי. הסכם הגרעין שהתגבש לאחרונה בין ארה"ב ואיראן הוביל לשמועות כי מקדונלדס בדרך חזרה לטהרן. באתר הרשת הם אפילו מזמינים אזרחים להגיש בקשה לזכיינות של סניף במדינה. אין ספק שמדובר בחדשות מרגשות עבור האיראנים, אבל אנחנו היינו יורדים בכיף על איזה מש-גונדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מקדונלדס פיצה. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
האם הדבר האמיתי בדרך לאירן?/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully