וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הסודית של דיסנילנד נחשפת

1.9.2015 / 10:22

אלפי אנשים עוברים מדי יום ליד מסעדת הקלאב 33 בדיסנילנד, מבלי לדעת מה קורה בפנים. המסעדה האקסקלוסיבית שמסתתרת בפארק השעשועים עוד משנות ה-60, וגובה 40,000 דולר לדמי חבר חד פעמיים, נחשפת

צילום: סיפור בדקה

פארק השעשועים דיסנילנד שבארצות הברית הוא לכאורה מקום תמים, ידידותי ופתוח לקהל הרחב. אבל עכשיו מתגלה שבמקום יש מסעדה סודית ואקסקלוסיבית לחברי מועדון ומוזמנים בלבד – קלאב 33 שמה. מאות אנשים עוברים לידה מדי יום, אבל אין להם מושג מה קורה בפנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף אחד לא חושד מה קורה בפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדה היא חזון של וולט דיסני עצמו, שרצה מקום בו יוכל לארח סלבריטאים ואורחים חשובים, והיא קיימת מ-1967. תפריט ארוחת הערב של המסעדה מציע בין 5 ל-6 מנות, בהן פסיון מטוגן עם כרוב ניצנים, ראגו של נקניק מעושן עם תמצית ענבים מזן מובחר, צלעות כבש ולובסטר צלוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוקרתי ואקסלוסיבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שלא נחשב VIP יוכל להצטרף למועדון תמורת סכום חד פעמי של 40,000 דולר, דמי חבר שנתיים על סך 12,000 דולר ורשימת המתנה של 14 שנה. אנחנו כנראה נסתפק בנקניקיה מהדוכן בחוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם 40,000 דולר מיותרים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully