וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: סמבוסק משביע במחיר מדהים

29.9.2015 / 7:53

במקום לשלם הרבה על מעט אוכל במתחמי ענק, מאתר קובי רובין מנה ראויה באמת לתקופת חול המועד: סמבוסק עצום מימדים בדרום תל אביב ב-18 שקלים בלבד, שישביע מורעבים תפרנים, משפחות וגם לבליינים

החגים בעיצומם, עוד סיבה בשבילי לאתר מקום שיצליח להשביע מבלי לרוקן לגמרי את הכיס. אני לא חובב גדול של מרכזי קניות סואנים, כאלה שפופולריים במיוחד בתקופת החגים, פשוט כי אין בהם אוכל אמיתי. הסכמתי ללכת לשרונה מרקט עם המשפחה פעם אחת בלבד, ולא בדיוק יצאתי שבע מהמקום. אני מעדיף לנצל את השיטוטים ברחבי העיר בשביל למצוא משהו מעניין יותר לאכול ולשבוע.

כשחלפתי על פני רחוב אברבנאל בדרום העיר, הבחנתי במאפייה חדשה, ברברוסה. בהתחלה המקום נראה מדוגם מידי, כלומר יקר מדי עבורי. בכל זאת ניגשתי לבדוק מי נגד מי. המקום התגלה כבית קפה אשר מקבל לחמים ממאפייה ידועה בעיר,יש אוכל לקחת או לשבת במקום. על הקיר היה תפריט עם סוגים שונים של סמבוסק, בחלק הפנימי יש תנור קטן ויפה שנראה מבטיח ביותר. הרשימה התחילה בסמבוסק מקסיקני, המשיכה בסמבוסק תפוח אדמה וחציל, בטטה בצל, זיתי קלמטה וגבינת פטה ואפילו מנה של סמבוסק שוקולד בננה. על כל המנות הופיע אותו מחיר - 18 ש''ח בדיוק מה שאני מחפש.

סמבוסק ברברוסה. קובי רובין,
סמבוסק עצום ב-18 שקלים בלבד. סמבוסק ברבוסה/קובי רובין

התמקדתי בסמבוסק המקסיקני שאחרי שתי דקות חימום בתנור קיבל סיבוב וחיכה עוד שתי דקות בחום הלוהט. החלטתי להתפנק בישיבה במקום, המנה הוגשה יחד עם טחינה, זיתי קלמטה ורוטב מקסיקני לא חריף וידידותי, ללא תוספת מחיר. אני לא מהאנשים ששמים טחינה על כל דבר, אני איש של טחינה גולמית, מדי פעם, אבל התוספת התקבלה בברכה. המנה עצמה ענקית, את הנגיסה הראשונה עברתי במחשבה שלא מדובר בדיוק בסמבוסק קלאסי, לא בגודל ולא בטעם. זה מאפה קראנצ'י מבחוץ, תודה לתנור, פריך וספוג טעמים. לא ידעתי אם להמשיך לאחוז בו ולאכול או לעבור לסכין ומזלג ובכל מקרה לא הצלחתי לסיים את המנה.

מה יש במילוי תשאלו? עגבניות, רצועות בצל, פלפלים ושעועית, שבלעדיה היה מדובר בשקשוקה. אבל לא, ברבוסה הכינו מנה מעולה בלי ליפול לשם, מאוזנת וטעימה, ואת השעועית מרגישים בכל נגיסה. מדובר בתבשיל מקסיקני טעים בתוך סמבוסק (אם כי הייתי מחליף אותה בשעועית שחורה). אם לוקחים בחשבון את העובדה שהאזור הזה של פלורנטין ספוג באלכוהול, ברבוסה מאפשר ללקוחות לשבוע אחרי ערב שתייה ולהנחית את עצמם בעדינות לקרקע ובמחיר זול מאוד.
.

ברבוסה. אברבאנל 45, תל אביב. 03-5500483. שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-01:00 ו' 07:30-עד אחרון הלקוחות צאת שבת-01:00

  • עוד באותו נושא:
  • סמבוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully