וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובע 5 נפתחה: סיבה טובה לקפוץ לירושלים

21.10.2015 / 11:17

דווקא עכשיו, יש סיבה נהדרת להגיע לירושלים: תכירו את מסעדת רובע 5 של השף אוהד אמזלג שמגישה מנות עדתיות בגרסה עכשווית

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

ימים לא פשוטים עוברים על המדינה, ובעיקר על העיר ירושלים. דווקא הצל המצב הבטחוני הרעוע ומצב הרוח השפוף נפתחה בשבוע שעבר מסעדת שף ירושלמית מבטיחה - רובע 5. את המסעדה פתחו השף אוהד אמזלג ואנשי העסקים בני חוג'ה ומושיק כהן, כשהקונספט - סצנת אוכל ירושלמית. "המנות בתפריט הן ירושלמיות עדתיות בגרסה עדכנית", מסביר אמזלג. "הרעיון היה לקחת מנת דגל מכל מהעדות המרכיבות את הפסיפס הירושלמי לקחת ולעשות לה מתיחת פנים, אם זה מבחינת טעמים, טקסטורות, צבעים וצורת ההגשה".

רובע 5. צילום: בן יוסטר,
עלי גפן ממולאים בפירות ים ברובע 5/צילום: בן יוסטר
אמזלג: "מי שירצה לאכול פה מנות כשרות לא תהיה לו בעיה"

עניין נוסף סביב המסעדה נוצר בשל היותה לא כשרה. "אני חושב שקיים לזה ביקוש בסצנת האוכל הירושלמית", אומר אמזלג, "ובסופו של דבר צריך לזכור שפירות הים מהווים רק 15% מהתפריט, מי שירצה לאכול פה מנות כשרות לא תהיה לו בעיה". בשר לבן לא מוגש במסעדה.

בין המנות בתפריט תמצאו טרטר דג ים עם סומאק, בצל ירוק, כוסברה ויוגורט חלפיניו (56 שקלים), קובה ניה מנתח טלה ובורגול, טוויל שומשום ווינגרט שום שחור (52 שקלים), חומוס ירושלמי עם מוח עגל (54 שקלים), בוריק של פירות ים (64 שקלים), ניוקי לאבנה צאן, ברוטב יוגרט חם ושקדים, זעתר ועשבי תיבול (69 שקלים), שווארמה של פרגית על מלוואח פתוח, אבוקדו, טחינה ולימון כבוש (89 שקלים), לזניה פתוחה של מעורב ירושלמי (98 שקלים) ועוד. בנוסף מציעה המסעדה תפריט רובע 5+ אשר אמור לתת מענה למשפחות עם ילדים במגוון רחב יותר עם מנות כמו פיצות, המבורגים, שניצלים ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רובע 5. צילום: בן יוסטר,
סצנת אוכל ירושלמית/צילום: בן יוסטר

בקרוב תיפתח המסעדה גם בשעות הצהריים ותציע תפריט עסקיות, ובהמשך יוגש במקום גם תפריט בראנץ' וכן תפריט בר של חצאי מנות.

לגבי עיתוי פתיחת המסעדה ברובע 5 שומרים על אופטימיות. "אין ספק שבגלל המצב הרחובות ריקים ואנשים ממעטים לצאת מהבית", אומר אמזלג, "אבל מבחינתנו זה בסדר, כי זה נותן לנו זמן התאקלמות בתקופת ההרצה. אין לי ספק שכשהמצב יירגע, הקהל יבוא לפה בהמוניו. בסך הכל הירושלמים הם אנשים שאוהבים לחגוג".

רובע 5. רחוב הלל 35, ירושלים, 02-6235547. לא כשר

רובע 5. צילום: בן יוסטר,
קובה ניה נוסח רובע 5/צילום: בן יוסטר
  • עוד באותו נושא:
  • רובע חמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully