וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קרה שלפודיז נמאס ממסעדות?

21.10.2015 / 13:23

יתכן שנמאס לנו ממסעדות? לפי מחקר חדש שבוצע בפריז מתגלה שהפודיז ברחבי העולם מעדיפים להשאר בבית ולהתמסר לניסויים במטבח הביתי

סיפור בדקה

האם יכול להיות שבקרוב נחזה בסוף העידן שבו פודיז מעלים תמונות ממסעדות? יכול להיות, לפי מחקר חדש של חברת מדיה חברתית מפריז, שניסתה להתחקות אחר מאפייני הפודיז של שנת 2015, במדינות שונות בעולם. הממצאים מצביעים על כך שפודיז מתעניינים כיום פחות במסעדות ובמקום זה עברו לבשל בעצמם. המרדף אחר טעמים שמרגשים את החך נותר בראש סדר העדיפויות שלהם, מדגישים עורכי המחקר, אבל הפודיז הופכים להיות יותר תובעניים וסלקטיביים, ומעדיפים להתנסות בבית במקום ללכת למסעדה. השורה התחתונה עבור המסעדנים המודאגים היא שעל מנת להגביר את הנאמנות כלפיהם, עליהם להפוך את חווית האכילה בחוץ לייחודית, כזאת שמעוררת השראה ועושה לפודיז חשק לשתף אותה עם עוקביהם. אם עד לא מזמן חשבנו שזו חגיגה להיות מסעדה בעידן הרשתות החברתיות, מסתבר שהעניין דווקא הולך ומסתבך.

מסעדת משייה, יוסי שטרית, מנדלי סטריט הוטל. מערכת וואלה!
חוויה ייחודית במסעדה יכולה למשוך את הפודיז/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully