וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר הקוקטיילים שמביא את ניו אורלינס לת"א

20.10.2015 / 12:06

פרנץ' 57, בר קוקטיילים חדש בהשראת ניו אורלינס נפתח בימים אלו בתל אביב ומביא טעימה מהמאכלים והמשקאות של המטבח הקריאולי שייחודי לדרום ארה"ב

פרנץ' 57. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
ניו אורלינס מגיעה לת"א/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

פרנץ' 57, בר קוקטיילים חדש בהשראת ניו אורלינס נפתח בימים אלו בתל אביב. ניו אורלינס, שבלואיזינה, ידועה בתרבות האוכל והשתייה העליזה שלה, ובהשראתם נולד המקום החדש המציע תפריט קוטיילים רחב ולצידו תפריט אוכל אשר תואם את האווירה.

מאחורי פרנץ' 57 עומד המיקסולוג אורון לרנר (לשעבר בר האימפריאל). "ניו אורלינס היא פנטזיה שהרבה זמן רציתי להביא לכאן" הוא מספר בהתלהבות. "ניו אורלינס זה ריכוז תרבויות מטורף, יש בה נגיעות מספרד, מצרפת, מדרום ארה"ב, מהקאריבים ואפילו מהתרבות האינדיאנית. הייחוד שלה היא שהיא לא דומה לאף מקום אחר". או כמו שהם בחרו לכתוב על קיר המקום החדש "ארה"ב בלי ניו אורלינס הייתה מקום עם הרבה אנשים חופשיים ומשועממים".

פרנץ' 57. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
הבליינים התחילו להעריך קוקטיילים מתוחכמים/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

כעת החיבור הזה סוף סוף התגשם, לרנר ושותפיו הבינו שקהל הבליינים התל אביב למד להעריך קוקטיילים מתוחכמים, ולצד תפריט אוכל נכון זה נראה כמו מתכון להצלחה. את ניסוי הכלים הראשון הם ערכו בפופ-אפ יום ניו אורלינס במסעדת צ'יקטי לפני כשנה וחצי. השף יאיר יוספי היה אחראי על האוכל, לרנר עצמו על הקוקטיילים, וההצלחה הייתה גדולה. יוספי הוא גם זה שייעץ בבניית תפריט האוכל של פרנץ' 57.

תפריט האוכל, מייצג מנות קלאסיות ומסורתיות המתבססות על תרבות הקריאול עם פרשנות עדכנית, עם חומרי גלם טריים ותבליני קייג'ין. בין היתר תוכלו לנשנש במיות מטוגנות מצופות בתערובות של קמח תירס ותערובת פפר מינט עם סלט עגבניות שרי (42 שקלים), קציצות סרטנים עם סלרי שום ועלי מנטה עם עגבניות בבישול ארוך ואיולי דבש ושום (55 שקלים), מולים עם סלרי, שום ובצל, גרידת לימון, יין, חמאה ופנצ'טה מקורמלת ( 52 שקלים), Balayez נקניקיית בקר צלויה עם שעועית, סלרי וחרדל מוגשת עם צ'יפס תלתלי אורז מטוגנים ורוטב שעועית( 54 שקלים), Po'Boy עם שרימפס טייגר מצופה בקמח תירס, איולי שום ודבש (46 שקלים), Oyster מסוג ג'ילארדו על קרח עם תמציות חריפות הנרקחות במקום ( 28 שקלים ליחידה) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרנץ' 57. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
אווירה שאין בשום מקוםו אחר/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

בתפריט הקוקטיילים מככבים הרום, קוניאק, ברבן, ג'ן ועוד סוגי אלכוהול המזוהים עם דרום ארצות הברית, בשילוב עם כל תמציות, אבקות, תבלינים ושלל מרכיבים שנרקחים בקפידה במקום. תוכלו ליהנות מקוקטיילים כמו SAZERC קוניאק הנסי VS, תמצית תבלינים קראולית וקליפת לימון טרי (52 שקלים), ROZEN IRISH וויסקי ג'יימסון בלאק לייבל, קפה הנרקח בקולד ברו וגלידת קקאו בעבודת יד (46 שקלים), PEARL DIVER מיקס של רום הוואנה קלאב ואפלטון מושרה באננס וקוקוס צלוי, סירופ אננס וקרם קוקוס עם וניל טרי, קינמון, פלפל אנגלי אננס וליים (52 שקלים), CHARTREUSE COBBLER ג'ין, שארטרז ירוק נענע וליים טרי (46 שקלים) ועוד.

בימים אלו המקום נמצא בהרצה ויינתנו 15% הנחה על התפריט. בין השעות 18:00-21:00 מתקיים במקום האפי האוור עם 50% הנחה על האלכוהול.

פרנץ' 57, ברנר 2, תל אביב, 050-734-7452. שעות פעילות: ראשון - שבת: 18:00-03:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • פרנץ' 57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully