וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר שזייף ביקורת במסעדה ונענש

2.11.2015 / 7:44

לא פעם שפים מתמרמרים על מבקרי מסעדות שכותבים עליהם ביקורות לא הוגנות, אבל מה קורה כשמבקר מסעדות כותב ביקורת גרועה ומזויפת?

מערכת וואלה!

לא פעם שפים מתמרמרים על מבקרי מסעדות שכותבים עליהם ביקורות לא הוגנות לדעתם, אבל מה קורה כשמבקר מסעדות כותב ביקורת גרועה ומזויפת? בית משפט בצרפת הטיל השבוע קנס בסך אלפיים ושמונה מאות דולרים על מבקר מסעדות שפרסם ביקורת שקרית על מסעדה בעלת כוכב מישלן. בביקורת, שפורסמה ב-2013, נכתב בין היתר שהמקום הוא אובר רייטד, שהכל שם נעשה למען השואו ופחות עבור האוכל, ושהצלחת השופעת ביותר היתה זו שעל גביה הגיע החשבון. אלא בתקופה שבה ביקר כביכול המבקר במסעדה - היא בכלל היתה סגורה ובעל המסעדה החליט לתבוע אותו. בית המשפט לא חשף את שמו של המבקר, שכותב תחת שם בדוי, אך קבע בפסק הדין שהביקורת לא היתה מבוססת על ניסיון אמיתי ושכל מטרתה היתה למנוע מאנשים להגיע למסעדה. אנחנו היינו מטילים על המבקר עונש יצירתי יותר, כמו לבקר רק במסעדות ממש גרועות במשך שנה.

ביקורת מזויפת. מערכת וואלה!
מנה במסעדה המדוברת/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully