וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת מקדונלד'ס חוגגת 75: אוכלת במקום מדי יום

3.11.2015 / 14:14

הכירו את מיוריאל האגרטי, העובדת המבוגרת ביותר של מקדונלדס בבריטניה שחגגה השבוע יום הולדת 75 ואוכלת בסניף מדי יום, גם בימים החופשיים שלה

מערכת וואלה!

אמרו לכם שאם תאכלו מקדונלד'ס יתקצרו לכם החיים? אז אמרו. הכירו את מיוריאל האגרטי, העובדת המבוגרת ביותר של מקדונלדס בבריטניה שחגגה השבוע יום הולדת 75. מיוריאל, שעובדת בסניף הרשת בסנדרלנד מודה שהיא אוכלת במקום מדי יום, ואף מגיעה לאכול במקדונלדס בימים החופשיים שלה. המנה החביבה עליה היא חדשה בתפריט: בשר חזיר מפורק בתוך טורטיה. מיוריאל עובדת בסניף כמנהלת שירות לקוחות כבר חמש עשרה שנים, מאז מלאו לה שישים והיא נאלצה לפרוש מעבודתה הקודמת. היא מספרת שהעבודה נתנה לה מטרה חדשה בחיים, שהיא נהנית לדבר עם הילדים, שהעבודה משאירה אותה פעילה ושאין לה שום כוונה לפרוש. אגב, עובד מקדונלדס המבוגר בעולם הוא ביל דאדלי בן התשעים שעובד בסניף הרשת בפלינטשייר שבווילס. מעניין אם הם עדיין מרוויחים שכר מינימום.

סבתא מקדונלדס. סיפור בדקה, מערכת וואלה!
סבתא חוגגת/מערכת וואלה!, סיפור בדקה

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, ואפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • מקדונלד'ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully