וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה שתגרום לעוגיה להראות כמו המבורגר

10.11.2015 / 15:43

האקרים שמתמחים במזון פיצחו את מה שמסתמן כדיאטה הפשוטה ביותר בעולם: באמצעות טכנולוגיה וירטואלית מתקדמת נוכל לשלוט בכמות האוכל שאנחנו צורכים

סיפור בדקה

כולנו מכירים האקרים שפורצים למחשבים, אבל כמה מכם נתקלו במושג האקרים של אוכל? יכול להיות שמדובר באנשים שישנו את הדרך שבה אנחנו אוכלים ומבשלים, ואולי דווקא באנשים שפיצחו את הדרך לדיאטה הפשוטה ביותר בעולם. בסדרה דוקומנטרית חדשה שמתחקה אחר תופעות אוכל ביפן ניתנת הצצה לעולם של הפוד האקרים. ההאקרים יצרו משקפיים באמצעותם כל מאכל יכול להיראות שונה לחלוטין עבור מי שמרכיב אותם. כך, למשל, עוגייה תקבל טעם של מאכלים שונים כאשר היא תיראה כמוהם דרך המשקפיים. הרעיון הוא שהדרך בה מאכל מסוים נראה או מריח היא זו שמשפיעה על הטעם אותו אנחנו חווים בפה. איפה נכנס הקטע של הדיאטה? בזכות הטכנולוגיה הזאת ניתן לשלוט בכמות האוכל שאנחנו צורכים. אם העוגייה הקטנה תיראה לנו גדולה כמו המבורגר, היא תיצור אצלנו תחושת שובע.

האקרים של אוכל. מערכת וואלה!
אם חושבים שאוכלים עוגיה גדולה, אז שבעים יותר/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully