וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפים חושפים: המנות שאנחנו אמורים לשלם עליהן הרבה פחות

16.11.2015 / 13:58

אם אתם מרגישים פראיירים במסעדות, כנראה שיש לכם סיבה טובה. שפים מספרים, בעילום שם, מהן המנות שמתומחרות יתר על המידה במסעדות

סיפור בדקה

כשאתם מזמינים במסעדה ספגטי ברוטב עגבניות או סלט ירוק, אתם לא צריכים להבין במסעדנות בשביל לדעת שאתם משלמים על המנות האלו יותר מדי כסף. אבל מסתבר שלעיתים, גם על מנות מחומרי גלם שנחשבים יקרים, אנחנו משלמים הרבה, יותר בגלל השם ופחות בגלל המנה. שורה של שפים סיפרו, בעילום שם, למגזין ת'ריליסט, מהן המנות שמתומחרות יתר על המידה במסעדות. ברשימה המפתיעה נמצא למשל בשר קובה.

בשר קובה. ShutterStock
בשר קובה/ShutterStock

בשר הקובה המקורי מיוצר ביפן מפרות שמקבלות טיפול קפדני ומסור, אלא שרוב המסעדות מגישות קובה שאינו אותנטי ועדיין גובות סכום גבוה. יש ברשימה גם קלמרי מטוגן, שבמקרים רבים עשוי יותר מפירורי לחם ופחות מקלאמרי, או מנות עם שמן כמהין, עם כמות מזערית עד לא קיימת של פטריות כמהין בשמן, גם אויסטרים מופיעים ברשימה השחורה, ועוד דוגמאות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים על כמה כסף האוכל שאתם מזמינים באמת שווה.

לרשימה המלאה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שפים חושפים – המנות שמתומחרות גבוה מדי. מערכת וואלה!
אויסטרים/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully