וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפיתרון לאוכל מטוסים תפל

19.11.2015 / 13:16

חשבתם שקודם כל אוכלים עם העיניים? מחקר חדש מגלה שרעש חזק, כמו במטוס, יכול להשפיע על חוש הטעם שלנו

אוכל מטוסים/צילום: מערכת וואלה!

תמיד חשבנו שאנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים, אחר כך עם חוש הריח ולבסוף הטעם נכנס לעניינים. אלא שעל פי מחקר חדש, גם לחוש השמיעה יש השפעה, ורעשים חזקים יכולים לשנות את הטעם של האוכל שלנו. במסגרת המחקר, נתנו לנבדקים לטעום טעמים בריכוזים שונים, כאשר חלקם עשו זאת בחדר עם רעש סביבה רגיל, וחלקם בחדר עם רעש כמו במטוס. החוקרים לא מצאו הבדלים משמעותיים באופן שבו הנבדקים דרגו את הטעם המלוח, החמוץ או המריר. אך לעומת זאת מצאו שבסביבה הרועשת, עוצמת הטעם המתוק, שהיה בריכוז גבוה, דורגה כנמוכה מאוד, וטעם האוממי, שהיה בריכוז רגיל, דורג כדומיננטי.

במה המידע הזה מועיל? הממצאים יכולים לעזור לפתח מזון מוצלח ופחות תפל למטוסים, על ידי שילוב מזונות עשירים באוממי שטעמם לא נפגע ברעש המטוס, אלא דווקא מתחזק. למשל, סויה, גבינת פרמזן ומיץ עגבניות. מוזמנים לנסות בטיסה הבאה שלכם.

הפתרון לאוכל מטוסים תפל. וואלה!, מערכת וואלה!
הסוף לאוכל תפל במטוס?/מערכת וואלה!, וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully