וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האוכל הארגנטינאי: מה אוכלים ואיפה?

14.12.2015 / 11:59

הישראלים אוהבים בשר והרבה, כשלמעשה רוב הנתחים שעולים אצלנו על המנגל מגיעים משדות המרעה של ארגנטינה. אירועי האוכל הארגנטינאי שחלים השבוע הם הזדמנות מצוינת להכיר עוד מהמטבח הטעים הזה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: רן צימט

שגרירות ארגנטינה חוגגת השבוע, לראשונה, את שבוע האוכל הארגנטינאי. ביום חמישי האחרון התקבצו נציגים ממסעדות שונות בארץ, עם זיקה למטבח הארגנטינאי, בבית השגריר בישראל לאירוע הפתיחה. במסגרת שבוע האוכל הארגנטינאי, שמתרחש בתאריכים 13-19 בדצמבר, כשלושים מסעדות ברחבי הארץ יקדישו אתהתפריט לעשרות מנות ארגנטינאיות וספיישלים שהורכבו על ידי השפים, שמביאות לידי ביטוי את חומרי הגלם והטעמים המאפיינים את המטבח הזה.

בין המסעדות המשתתפות באירוע נמצאות דוניה רוסה מעין הוד, מסעדת קלואליס, מורגנפלד אכזיב, רשת אל גאוצ'ו, אסאדו בר בקיבוץ אלונים, רשת רק בשר, מסעדת לה בוקה בירושלים, בוצ'רי דה ברילוצ'ה מתל אביב, ועוד.

שבוע האוכל הארגנטינאי. מערכת וואלה!
שבוע האוכל הארגנטינאי יוצא לדרך/מערכת וואלה!

"החלטנו לקיים את שבוע האוכל הארגנטינאי על מנת לחשוף בפני הקהל הישראלי את סגולות המטבח הזה" סיפר מר קארלוס גרסייה, שגריר ארגנטינה בישראל. "מעבר למטבח המסורתי והבשר, שכולם מכירים, מדובר בפיוז'ן עם מגוון השפעות - לטיניות וגם אירופיות. נשמח להכיר לישראלים מנות נוספות וטעמים נוספים מלבד המובן מאליו".

לפרטים המלאים על שבוע האוכל הארגנטינאי והמסעדות המשתתפות

  • עוד באותו נושא:
  • בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully