וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה ישראלית חדשה תאפשר לכם לוותר על החשבון

18.2.2016 / 11:04

יוזמה מבורכת: במקום להשקיע בקמפיין פרסום יקר, הבעלים של מסעדת סומוח החדשה בראשון לציון מציע לסועדים בשבוע הראשון לשלם על האוכל כראות עיניהם. וכן, אפשר גם לא לשלם בכלל

מערכת וואלה!

בוידאו: בחו"ל כבר ניסו את זה, איך היו התגובות?

מדי פעם אנחנו שומעים על סיפורים כאלה בעולם: שפים שמחליטים לעשות שבוע של מעשים טובים ולא לגבות תשלום מהלקוחות שלהם, או לאפשר לכל אחד לשלם לפי יכולתו האישית. עם זאת משהו בישראליות שלנו מתקשה להאמין שבארץ זה יכול לעבוד. אבל הנה, יובל בן סימון, לא חשש כלל, ומיום ראשון הקרוב ועד יום חמישי, ישיק את מסעדתו החדשה המגישה אוכל ישראלי - סומוח ('חומוס' בהיפוך אותיות), כאשר רק לקוחות שיחפצו בכך יוכלו לבקש לשלם על הארוחה.

סומוח. אפיק גבאי
חריימה בסומוח, השבוע תוכלו ליהנות ממנו בחינם/אפיק גבאי

"החלטתי שבמקום להשקיע כסף על שלטים ופרסומות, אני מעדיף לצאת ביוזמה עם מטרה טובה" מסביר בן סימון. "זה מגיע מתוך רצון ליצור שיוויון, ולאפשר לכולם לבוא לאכול במסעדה, גם למי שבדרך כלל לא יכול להרשות לעצמו לאכול בחוץ".

אתה לא חושש להפסיד כסף?

"אני לא חושש בכלל, אני מאוד מתרגש מזה. אני מאמין שהקהל הישראלי ישר, ושמי שיכול להרשות לעצמו יבחר להזמיו חשבון ולשלם, ומי שאין לו זה גם בסדר".

סומוח. אפיק גבאי
כרוביות בטמפורה/אפיק גבאי

לאחר השבוע הראשון, תתחיל המסעדה להגיש חשבונות לכולם, אבל גם אז מבטיח בן סימון, המחירים נוחים ביותר: המנה הזולה ביותר עולה 10 שקלים, וב-35 שקלים ניתן ליהנות מארוחה מלאה. בין המנות בתפריט תמצאו: חומוס, סלט שוק עם בולגרית, סלט ישראלי קצוץ - עגבניה, מלפפון ובצל, חציל שרוף על האש עם טחינה ורוטב צ'ימיצ'ורי, חלת ירקות מטוגנת בטמפורה עם ספייסי מיונז וטיריאקי, כרוביות מטוגנות בטמפורה עם ספייסי מיונז, צ'יפס מתובל בשום, פטרוזיליה ומלח, מרקים, ולקינוח: מלבי הבית בסירופ, בוטנים וקוקוס וסופלה שוקולד אפוי במקום.

סומוח. אפיק גבאי
משהו מתוק לסיום/אפיק גבאי

"הסיפור הזה עושה לי הרגשה טובה, להאכיל אנשים שנהנים עושה לי כיף. אני מאוד אשמח אם מסעדות אחרות בארץ יעשו יוזמות דומות, בסופו של דבר כולם ייהנו מזה".

סומוח, זד"ל 1 פינת רוטשילד 15, ראשון לציון. 03-9677997. שעות פעילות: ראשון - חמישי, 10:00-18:00, שישי: 10:00 עד שעה לפני כניסת השבת. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully