וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: רושפלד וחיים כהן מאחדים כוחות

13.3.2016 / 13:44

השבוע באוכל בסימן שיתופי פעולה: הבית התאילנדי יחגוג עם הסושיאל קלאב, השף יורם ניצן בבינדלה, לאוטרה ואיפריאל יתארחו במלגו ומילבר ועוד לא אמרנו כלום על מה שרושפלד מתכנן לבשל ביפו- תל אביב של חיים כהן- יהיה שמח

הבית התאילנדי מתארח בסושיאל קלאב, ת"א

בית תאילנדי מתארח בסושיאל קלאב. : מיטל סולומון, מערכת וואלה! NEWS
בית תאילנדי בסושיאל קלאב, יהיה שמח/מערכת וואלה! NEWS, : מיטל סולומון

מה קורה: מסעדת הסושיאל קלאב תציין את שש שנות קיומה בחגיגות פסטיבל יום הולדת של שלושה ימים, בהם יוגשו מנות ספיישל של מסעדת בית תאלינדי לצד מנות ספיישל של שף המסעדה.

מתי: 14-16 למרץ.

מה אוכלים: גנג נומאי נאה – תבשיל חלב קוקוס מתובל בקארי אדום עם פירות ים, מרק טום יאם, פאד פאק קייאו – ירוקים תאיים מוקפצים עם שרימפס, אספרגוס, ברוקולי ברוטב שיטאקי ושום, יאם נאה - שייטל צרוב M.R עם אורז דביק בצד, יאם פלה דיפ – סשימי פרידה חריף בוינגריט ויאטנמי, גנג קייאו וון - תבשיל חלב קוקוס בקארי ירוק עם פילה לברק, חצילים תאיים ועלי בזיליקום ועוד.

איפה: סושיאל קלאב, שד' רוטשילד 45 /אחד העם 54, 03-5601114. לא כשר

יורם ניצן מתארח בבינדלה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת בינדלה, איטלקית מודרנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: מסעדת בינדלה חוגגת שנתיים בשני ערבי טעימות מיוחדים בניצוחו השף יורם ניצן (שף מסעדת מול ים לשעבר). ניצן, ירקח ארוחה המשלבת בין המטבח האיטלקי העכשווי של המסעדה לבין מטבח הדגים ופירות הים שבו הוא מתמחה.

מתי: ראשון-שני, 13-14 למרץ.

מה אוכלים: ארוחת הטעימות תכלול חמש מנות: פרושוטו די פארמה, קרפצ'יו לוקוס, לובסטר מינסטרונה, ברנצ'ינו זעפרנו - פילה דג בר, אנילוטי, וונגלה ואספרגוס לבן וביסטקה פרימוורה - אנטריקוט, פול ירוק, אפונת גינה, אספרגוס ושעועית ירוקה. לקינוח יהנו הסועדים מקסטה תותים ושוקולד טנקה.

מחיר: 450 שקלים לסועד כולל שתייה חמה וקלה.

איפה: בינדלה, מונטיפיורי 27 ת"א, 03-6500071. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לה אוטרה והאימפריאל מתארחים במלגו ומלבר, ת"א

מלגו ומלבר מארחים את אימפריאל. אייל זלצברג,
אויסטרים וקוקטיילים במלגו ומלבר/אייל זלצברג

מה קורה: מסעדת מלגו ומלבר תתאחד לערב אחד עם בר האימפריאל ובר המסעדה לה אוטרה. המיקסולוגים בר שירה וגלעד לבנת יגיעו לשקשק קוקטיילים, והשפים אור מיכאלי ומוטי טיטמן יצרו תפריט מיוחד שיוגש במהלך הערב.

מתי: יום שני 14 למרץ.

מה אוכלים: אויסטרים עם סורבה בזיליקום (31 שקלים ליחידה), פיצה אווז מעושן ומוצרלה (50 שקלים), קרפציו טונה אדומה עם אגסים (58 שקלים), סשימי דג ים עם ויניגרט ירקות שרופים, לבבות ארטישוק, קרם פרש וחזרת לבנה מגורדת (61 שקלים), טרטר דג עם פיסטוקים פיקנטיים, עשבים קצוצים, צימוקים אוזבקיים וגלילת סלק (62 שקלים), פילה לוקוס ושרימפס קריסטל על קרם ארטישוק ירושלמי וניל, ברוקולי וזוקיני (155 שקלים), לחי עגל מבושלת ארוכות ביין אדום, שזיפים, קינמון ואניס עם פירה גזרים צבעוניים, כרוב ובייקון (95 שקלים) ועוד. לצד המנות יוגשו מבחר קוקטיילים מבית האימפריאל ולה אוטרה.

איפה: MILGO & MILBAR, שדרות רוטשילד 142, תל אביב, 03-6314214. לא כשר

רושפלד וחיים כהן משתפים פעולה בערב הודי, ת"א

חיים כהן, יונתן רושפלד. טלי מאייר
רושפלד וחיים כהן משתפים פעולה לערב אחד/טלי מאייר

מה קורה: רגע לפני שהוא פותח את דוכן האוכל ההודי בשרונה מרקט, יונתן רושפלד יגיע השבוע למסעדת יפו-תל אביב של השף חיים כהן, ויחד יבשלו השניים מבחר מטעמים הודים.

מתי: יום שלישי, 15 למרץ החל מ-19:00.

מה אוכלים: באטר מאסלס- מולים, בייבי ריבס טאבונטנדורי, קלאמרי פול מון ספייסס, מומבאיי נאפולי ראטה פיצה, פסטה נזירים ממולאת קארי ויוגורט, כנפיים בהל שחור, טוק טוק צ'יקן מאסלה ורדים סגולים ועוד.

איפה: מסעדת יפו-תל אביב, יגאל אלון 98, ת"א, 03-6249249. לא כשר

קוקטיילים ומנות כף במזללה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר המזללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: השף מאיר אדוני יארח השבוע את עמנואל ברוקטלי, מי שנחשב למיקסולוג הקוקטילים המוביל ברומא. עמונאל מנהל את בר הקוקטיילים הנחשב ברומא אשר ממוקם במלון מג'סטיק. לצד הקוקטיילים המיוחדים יוגש תפריט מנות כף של השף אדוני.

מתי: עמנואל יתארח בימים שני עד רביעי, 14-16 למרץ, התפריט יוגש בבר המזללה עד מוצ"ש 19 למרץ.

מה אוכלים: לצד השיקויים של עמנואל יוכלו הסועדים להנות מתפריט מנות Baluga cocktails & Bites עם מנות כמו קליפת ביצה , קולורבי צלוי ומעושן, טראפלס כבד אווז
במעטפת שוקולד לבן, אקלר בחמאת צלופח מעושן ועוד.

איפה: Mizlala , נחלת בינימין 57, תל אביב 03-5665505. לא כשר

סנט פטריקס דיי באורנוס פאב, נתניה

מה קורה: באורנוס פאב יציינו ביום שלישי הקרוב את סנט פטריק'ס דיי, החג האירי המסורתי. לצד מוזיקה אירית יוגשו ספיישלים של מנות איריות מסורתיות ומבצעים על בירה גינס וויסקי אירי. בנוסף יחולקו מתנות, כובעים, חולצות ומצתים לחוגגים.

מתי: יום שלישי 17 למרץ.

איפה: אורנוס פאב, כיכר העצמאות 13 נתניה, 09-8829919.

פסטיבל תותים בבוזה, ת"א ותרשיחא

בוזה. חיים יוסף,
גלידת בוזה/חיים יוסף

מה קורה: בסניפי גלידרית בוזה, בת"א ובתרשיחא, יערכו ביום שישי הקרוב מסיבת תותים. לצד מנות ספיישל עם הפרי האדום תיערך בת"א הופעה של ההרכב "אני וזמרת".

מתי: יום שישי, 18 למרץ, 13:30-16:00.

איפה: בוזה תרשיחא -רח' השוק 1, 04-8738984 | תל אביב -החשמונאים 91, 5465295 - 03. לא כשר

חגיגת טאקוס וביטים בדייגו סאן, ת"א

דייגו סאן. גיא חביב,
מגש טאקוס בדייגו סאן/גיא חביב

מה קורה: דייגו-סאן, בר האוכל האסייתי-לטיני, מציע בכל יום שני ערב מיוחד של טאקוס ומוזיקה של יוצרי ביטים והיפ הופ מקומיים.

מה אוכלים: שמונה אופציות של סוגי טאקוס מוגשות לשולחן על גבי קרשי עץ ביניהם תמצאו צ'יקן טיקה מסאללה, טופו טנדורי, צ'ילי קון קרנה פרואני, שרימפס קייל ואננס ועוד. מחירים: 4 יחידות - 74 שקלים, 8 יחידות - 136 שקלים ו-12 יחידות - 192 שקלים.

איפה: דייגו-סאן, המשביר 2, תל אביב, 03-5531557. לא כשר

אוגיז פותחים לצהריים, ת"א

אוגיז. מישל יבור, מערכת וואלה! NEWS
ההמבורגר של אוגיז/מערכת וואלה! NEWS, מישל יבור

מה קורה: בר האוכל אוגיז בשוק לוינסקי פותח כעת את שעריו גם בשעות הצהריים.

מה אוכלים: בתפריט הצהריים החדש תמצאו בין היתר לאנץ' בורגר - שני סליידרים, 70 גרם כל אחד עם צ'דר מיושנת מוגש בלחמנית תפוחי אדמה (48 שקלים), פיש&צ'יפס (48 שקלים), קסדייה עם עוף (אופציה למנה צמחונית), סלופי ג'ו (44 שקלים) ועוד. לצד המנות מוגשים צ'יפס תפוחי אדמה או סלט, את הסלטים מלווה סלסלת לחמים ומטבלים.

איפה: אוגיז, מרחביה 4 ת"א 03-5168244. לא כשר

עסקיות ערב בשלו ביער, טבעון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקיות ערב בשלו ביער/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: מסעדת שלו ביער משיקה תפריט עסקיות ערב חדש. העסקית מורכבת ממנת פתיחה, שתי מנות עיקריות וכוס יין ב-99 שקלים. אופציה נוספת מציעה מנת פתיחה, מנה ראשונה, מנת ביניים, מנה עיקרית וקינוח ב-150 שקלים לסועד.

מתי: ימים שני - חמישי החל מ-18:00.

מה אוכלים: בין היתר תמצאו בתפריט מנות כמו מאפה טלה עם קדאיף על מצע של טחינה צבעונית, קבב דג ים על לבנה קארי וסלט ירק רענן, פלמידה אדומה על קרפצו סלק וגבינת מסקרפונה, שפיץ שך מעושן (פיקניה) ברוטב ציר בקר בליווי פולנטה ומח עצם, תבשיל פריקי (מנה טבעונית) ועוד.

איפה: שלו ביער, שיכון האלה 2 טבעון, 04-9831837. לא כשר

גרניטה בטעמים בארטה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרניטה בארטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: לכבוד הקיץ שהקדים להגיע הגלדריה האיטלקית Arte מחזירה מוקדם מהצפוי את הגרניטה הסיציליאנית המסורתית ומשיקים בימים אלה טעמים חדשים.

מה שותים: לצד טעמי הגרניטה המסורתיים (לימון, שקדים, תותים, שוקולד) ניתן יהיה להנות בימים אלה מטעמי קמפרי ובליני (אפרסק ויין לבן).

איפה: ארטה, נחלת בנימין 11 ת"א, 055-8954868. לא כשר

פותחים, סוגרים

- ברגר קינג פתחה את סניפה השני בישראל, ברמת החייל. כתובת: ראול ולנברג 18 ת"א.

- רשת Japan Japan האסיאתית פתחה סניף נוסף, בגבעת שמואל. כתובת: מוטה גור 14 קניון עמי בוטיק, גבעת שמואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully