וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק המבורגר: תפריט חדש למוזס

3.4.2016 / 17:38

מה קורה השבוע: רשת מוזס השיקה תפריט חדש, השף עינב אזגורי עובד על פרויקט חדש, פיצה האט יוצאת עם פיצה חדשה ובירושלים מתקיים פסטיבל אוכל ומוזיקה

סרווסריה. רחלי דור,
עינב אזגורי עוזב את סרווסריה ופותח בר יין חדש באווירה צרפתית/רחלי דור

בקטנה

- עינב אזגורי, מי שהיה עד לא מזמן השף של מסעדת סרווסריה, עובד בימים אלה על פרוייקט חדש: בר יין באוריינטציה צרפתית ביחד עם אנשי דא, דא ודא (רוטשילד פינת הרצל, תל אביב).

מסעדת מובידה הירושלמית פתוחה כעת גם בצהריים בשישי- שבת. מובידה, המלך ג'ורג' 37 ירושלים, 052-6634044.

תפריט אביב במוזס, רחבי הארץ

מוזס. דור בן שמעון, מערכת וואלה! NEWS
המבורגר ביג אין ג'פאן במוזס/מערכת וואלה! NEWS, דור בן שמעון

מה קורה: רשת מוזס משיקה תפריט אביב שכולל מגוון מנות חדשות וחידושים למנות קיימות, בהשראת מטבחים מרחבי העולם.

מה אוכלים: צ'יקן סאטה - שיפודי עוף עם רוטב סאטה בוטנים פיקנטי (32 שקלים), סלט צ'יקן תאי (59 שקלים), המבורגרים חדשים כמו ביג אין ג'פאן- 100% בשר בקר עם טריאקי, מוגש עם בצל כבוש, מיונז, וואסבי פיקנטי ובצל ירוק (66 שקלים, זארוס- 100% בשר בקר עם בצל מטוגן באוזו, גרגרי כוסברה, גבינת פטה ומיונז יווני (66 שקלים), קראנצ'י צ'דר- המבורגר צמחוני במילוי גבינת צ'דר, עם איולי אבוקדו וסלט קולסלאו (59 שקלים), קראנצ'י פיש- תערובת קוד וסלמון, עם איולי אבוקדו וסלט כרוב וגזר (64 שקלים) ועוד.

איפה: רשת מוזס, 9449*

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

פסטיבל אוכל ומוזיקה בירושלים

קפה קאלו. יעל אילן, מערכת וואלה! NEWS
ירושלייב. כריך של קפה קאלו/מערכת וואלה! NEWS, יעל אילן

מה קורה: החל מיום שבת הקרוב ייהפך היכל הפיס ארנה בירושלים, למשך 6 ימים, לקומפלקס של מוזיקה ואוכל. בכל ערב יעלו לבמה אמנים שונים כמו אייל גולן, אברהם טל, גידי גוב, מוש בן ארי, שלומי שבת ועוד. לצד ההופעות מיטב המסעדות הירושלמיות יציעו מנות מיוחדות.

מתי: 9-14 לאפריל, החל מ-19:00.

מה אוכלים: מסעדת המוציא תציע קבב עם טחינה אפויה (35 שקלים), פיש אנד "שרמולה" – פילה באס וצ'יפס מרוקאי (30 שקלים) או מנת שניצלונים בשומשום ולימון (30 שקלים). קפה קאלו של השפית רחל קאלו תציע בין היתר כרובית מטוגנת ברוטב טחינת עמבה (30 שקלים), דארנא תציע פסטייה פסיה - פסטל מעלי בצק פילו ממולא בנתחי פרגיות, שקדים קלויים וקינמון ומעוטר באבקת סוכר, קוסקוס שבעת המינים, או מעורב מרוקני (30 שקלים) ועוד ועוד.


איפה: פיס ארנה, דרך דוד בנבנישתי 1, ירושלים, 6226*,

קמפאי חוגגת 8, באר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יום הולדת 8. טרטר טונה אדומה בקמפאי/מערכת וואלה, צילום מסך

מה קורה: מסעדת קמפאי בבאר שבע מציינת השבוע 8 שנות פעילות, וחוגגת עם תפריט ספיישלים, דוכני טעימות סאקי, מיצגים אמנותיים ועוגיות מזל המקנות הטבות ומתנות לסועדים.

מתי: 3-7 לאפריל.

מה אוכלים: בין מנות הספיישל ליום הולדת ניתן יוגשו טרטר טונה אדומה (45 שקלים), טמפורה אודון (39 שקלים), סינטה נגימאקי- יקיטורי סינטה עם פטריות, אספרגוס ובצל ירוק ברוטב טריאקי קלאסי (58 שקלים), מנת גריל של צלעות טלה (145 שקלים) ועוד.

איפה: קפאסה, רחוב חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. טלפון : 08-6655122

הסועד הנודד מגיע לכרמי יוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פופ אפ של אוכל רחוב איכותי. הסועד הנודד ביקב ברבדו/מערכת וואלה, צילום מסך

מה קורה: קייטרינג השטח הסועד הנודד חבר ליקב ברבדו כרמי יוסף לחגיגה של יין ואוכל בחצר היקב, בלב הכרמים. מסעדת הפופ אפ תיפתח בקונספט של אוכל רחוב איכותי.

מתי: יום שישי ה-8 באפריל, החל מהשעה 11:00.

מה אוכלים: פילאס במגוון מילויים, שווארמה מהטאבון של עגל ופרגית, חומוס חם עם מגוון תוספות, פאייה דגים, ניוקי בראגו פטריות, קבב קצוץ ביד, פרגית בסלק, קינוחים מהטאבון ועוד.
מחירים: ראשונות החל מ 22 שקלים, עיקריות החל מ 44 שקלים וקינוחים החל מ 28 שקלים.

איפה: יקב ברבדו, כרמי יוסף

פסטיבל פריחת הדובדבן באייסברג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פסטיבל פריחת הדובדבן באייסברג/מערכת וואלה, צילום מסך

מה קורה: בגלידת אייסברג יערכו במשך שבועיים את פסטיבל פריחת הדובדבן (הסאקורה) כאות מחווה לתרבות היפנית.

מתי: אירוע הפתיחה יתקיים בצהרי שישי, 8 לאפריל, 14:00-16:00, טעמי הגלידה החדשים שיוצעו ברחבי הסניפים למשך שבועיים.

מה אוכלים: גלידת פריחת הדובדבן - גלידת שמנת בטעם חמצמץ של דובדבני מורלו, גלידת שומשום שחור - גלידת שמנת טחינה העשויה משומשום שחור טחון בטחינה עדינה בתוספת דבש, גלידת בטטה, גלידת ליצ'י ויוזו ועוד.

איפה: אירועי הפתיחה ייערכו באייסברג אבן גבירול 24, טעמי הגלידה יוגשו בכל סניפי אייסברג.

פסטיבל ערק ביאמ-ים, ת"א

שיפודי שרימפס של יאמ ים. אפיק גבאי
שרימפס של יאמ-ים/אפיק גבאי

מה קורה: דוכן פירות הים יאמ-יאם יערוך מסיבת ערק, במהלכה יוגשו מגוון מנות של פירות ים אשר בושלו בערק. בנוסף, ייהנו הסועדים מטעימות צ'ייסרים של ערק שיימזגו חופשי במשך כל המסיבה, מוזיקה, והסברים על תהליך זיקוק הערק על פי המורשת הלבנונית.

מתי: יום שישי, 8 באפריל, החל מ-12:00.

מה אוכלים: בין המנות בניחוח ערק שיוגשו יהיו מיקס פירות ים ברוטב חמאה שום ויין, שרימפס או קלאמרי ברוטב עגבניות שרי מתקתקות, שרימפס או קלאמרי ברוטב קארי ועשבי תיבול, המבורגר סרטנים ועוד. כל המנות מוגשות לצד תוספת של צ'יפס מתובל / אורז / סלט טרי לבחירה. מחיר: 45 שקלים למנה.

איפה: יאמ-ים, שד"ל 7 תל אביב, 077-4034027. לא כשר

שותא חוגגת 3, קיבוץ שמרת

שותא. ליהי אביטבול,
סלטים גיאורגים בשותא/ליהי אביטבול

מה קורה: מסעדת שותא הגרוזינית חוגגת שלוש שנים ומזמינה את הקהל להנות ממנות בר חדשות לשעות הערב והלילה, תפריט קוקטיילים שכולו מחווה למטבח הגאורגי הססגוני וגם מדי חמישי תארח ליין מוסיקלי אקלקטי בשם "גרוזינים חסרי כבוד".

מה אוכלים: באדריג'אני - סירות חציל בטפנד אגוזים (64 שקלים), קחווליס בליני- עלי בליני מטוגנים במילוי גבינות (38 שקלים), ציצוס גופטה- חזה עוף טחון מבושל בפלחי עגבניות על פירה תפו"א (78 שקלים). לפתיחה יוגש אנטיפסטי הכולל שישה סלטים גיאורגים.


איפה: שותא, קיבוץ שמרת, כביש עכו-נהריה, 04-8219698. שעות פעילות: שלישי- חמישי: 18:00 עד אחרון הסועדים, שישי-שבת: 13:00- עד אחרון הסועדים. לא כשר

רסטו בר חדש בת"א

יאכט-קלאב. צילום: אנטולי מיכאלו,
מולים מרינייר ביאכט קלאב/צילום: אנטולי מיכאלו

מה קורה: רסטו בר חדש בשם יאכט קלאב נפתח במלון הבוטיק, 88 TLV, עם תצפית אל חוף ימה של תל אביב.

מה אוכלים: בשעות הבוקר מוגשות מנות בוקר כמו קרוק מסייה - בריוש עם ג'מבון וגבינות, מוגש לצד ביצים אפויות בבן מארי עם קרם פרש, וסלט ירוק (46 שקלים), אגס פלורנס - ביצים עלומות נוסח פירנצה, ברוטב הולנדייז מוגש לצד סלט ירוק (46 שקלים), שקשוקה (38 שקלים) ועוד.

תפריט הערב והצהרים מושפע מהמטבחים השוכנים לחופי הים התיכון: יווני, טורקי, תונסיאי, איטלקי, צרפתי מרוקאי ואחרים, כאשר כל המנות מקבלות אינטרפרטציה עם נגיעה תל אביבית עדכנית. בין המנות תמצאו פוקאצ'ה ראגו- פוקאצ'ה הנאפית במקום עם ראגו של בשר ושומן טלה (28 שקלים), סביצ'ה איניטאס (47 שקלים), ניוקי ים, מולים מרינייר (75 שקלים), פילה דג ים – עם ריזוטו חצילים ופטה (92 שקלים), ראמפ סטייק- סקלופיני מראמפ סטייק על מחבת לוהטת בציר בקר, מנגולד וחומוס (67 שקלים) ועוד.

איפה: יאכט קלאב רסטו-בר, הירקון 88 תל אביב, 03-6099207. שעות פעילות: ראשון - שבת: 07:00-13:00, 19:00-01:00. לא כשר

בין ערביים בבר הדלידה, ת"א

דלידה בר. בן יוסטר,
פינוק של לפנות ערב בבר הדלידה/בן יוסטר

מה קורה: בר הדלידה שנפתח מול המסעדה לפני מספר חודשים, מציע לקהל בילוי של דרינק ונשנשוים לאחר שעות העבודה, עם דילים שונים הכוללים מנה ומשקה ב-79 שקלים, בקבוק יין בחצי מחיר ועוד.

מתי: ראשון - חמישי, 18:00-20:00.

איפה: בר הדלידה, זבולון 8, שוק לוינסקי, תל אביב, 03-5369627. לא כשר

חגיגת שיטאקי במשק ברזילי, ת"א

משק ברזילי. בן יוסטר, מערכת וואלה! NEWS
לזנית פטריות במשק ברזילי/מערכת וואלה! NEWS, בן יוסטר

מה קורה: מסעדת משק ברזילי משיקה מנות חדשות עם פטריות שיטאקי טריות, בגידול אורגני.

מה אוכלים: פטריוטיזם- מנה עם שלל פטריות: שיטאקי טריות, פטריות אוייסטר, יער, פורטובלו, שימאג'י ופורצ'יני, המוגשות עם ריזוטו של אורז שחור (64 שקלים) , לזניה עם פטריות שיטאקי צלויות בתנור עם מנגולד, גבינת קשיו (טבעונית) ובשמל חלב אגוזי לוז (66 שקלים), ווג'יבורגר- לחמניית סלק מאודה, עם קציצה העשוייה מטופו וטאמפה ותערובת של שיטאקי טריות, פטריות אוייסטר ועדשים מונבטות עם מיונז טבעוני לצד תפוחי אדמה אפוייה (58 שקלים).

איפה: משק ברזילי, אחד העם 6, נווה צדק, ת"א, 03-5166329. לא כשר

צ'יזי קראסט חלפיניו בפיצה האט, רחבי הארץ

פיצה האט. פיצה האט,
צ'יזי קראסט חלפיניו/פיצה האט

מה קורה: פיצה האט משיקה פיצה חדשה ממשפחת הפיצות המיוחדות- צ'יזי קראסט חלפיניו. אל פיצת הצ'יזי קראסט עם גבינה בקצווות מצטרפים כעת רוטב סרירצ'ה ופלפל חלפיניו.
הפיצה מגיעה בשתי רמות חריפות פיצה חריפה עם פלפל חלפיניו ירוק, ופיצה חריפה מאוד עם פלפל חלפיניו אדום. מחיר: 80 שקלים.

איפה: סניף פיצה האט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully