וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים של חגיגת בשרים

15.5.2016 / 13:24

מלגו ומלבר בחגיגת בשרים של שלושה ימים, חמארה גרוזינית חדשה נפתחה וגם אליפות הפויקה יוצאת לדרך הסופ"ש. כל האירועים הכי טעימים השבוע

חגיגת בשרים במלגו ומלבר, ת"א

מלגו ומלבר. אפיק גבאי
חגיגת בשרים במלגו ומלבר/אפיק גבאי

מה קורה: מסעדת מלגו ומלבר בניצוחם של השפים אור מיכאלי ומוטי טיטמן משתפת פעולה עם מגדלי הבקר ממרינדו שברמת הגולן, ותגיש במשך שלושה ימים מנות ספיישל עשויות מנתחים מובחרים.

מתי: ראשון - שלישי, 15-17 במאי.

מה אוכלים: טרטר סינטה עגל עם צימוקים, ג'ינג'ר, צנוברים ואנדיב סגול (64 שקלים), קרפצ'יו שייטל עגל מעושן, לימון ווניל, פקאנים, ארטישוק ירושלמי וצ'ילי חריף (61 שקלים), לחמניית שוק טלה בבישול ארוך עם קינמון, מרווה, רוזמרין ויין לבן (52 שקלים), ספריבס טלה במרינדת קרמל סויה ותפוזים, תירס טרי וכוסברה (54 שקלים ל-100 גרם), צלעות טלה עם פירה וחרדל גרגרים, כרוב ניצנים, כרוב שחור וציר עוף חם (45 שקלים ל-100 גרם).

איפה: MILGO & MILBAR, שדרות רוטשילד 142 ת"א, 03-6314214. לא כשר

שבוע הקולילנריה ההודית, ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבוע הקולילנריה ההודית. בהאטי קה מורג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קורה: שגרירות הודו בישראל בשיתוף מלונות דן תחגוג השבוע את שבוע הקולינריה ההודית במסעדת La Regence במלון המלך דוד בירושלים. לכבוד האירוע יגיע לראשונה לישראל השף Sanjeev Kapoor, שנחשב לשף פופולארי וחשוב בהודו. השף יחבור לדוד ביטון, שף המלון, לשלוש ארוחות בלבד, ויחד הם יבשלו מנות הודיות אותנטיות כשרות.

מתי: שלישי - חמישי, 17-19 במאי, החל מ-19:00.

מה אוכלים: בהאטי קה מורג' - חתיכות עוף מבושלות על העצם בתוך רוטב בהאטי (62 שקלים), קבב גאלוטי - קציצות של כבש טחון מטוגנות במחבת tawa הודי (75 שקלים), מנגו מורג' מאקהני - חתיכות עוף על גריל עם רוטב עגבניות בשילוב עם חתיכות מנגו (120 שקלים), נאלי רוגאן ג'וש - כבש מבושל בתוך רוטב מסאלה חריף (190 שקלים) ודאם גוסט ביריאני – חתיכות עסיסיות של צלעות כבש בבישול ארוך עם תבלינים ואורז בסמטי ב-DUM – כלי הודי לבישול איטי (145 שקלים).

בנוסף, דן גורמה תל-אביב יציע סדנאות בישול מקצועיות עם השף Sanjeev Kapoor. הסדנאות ייערכו ב-22 במאי בשעות הבוקר ואחר הצהריים.

איפה: מסעדת La Regence, מלון המלך דוד, דוד המלך 23, ירושלים, 02-6208795. כשר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פסטיבל אביב בגליל המערבי

פסטיבל אביב. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה של קולינריה ויין. יקב לוטם/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: בסוף השבוע הקרוב יתקיים פסטיבל אביב של עמותת זמן גליל מערבי, זאת השנה הרביעית. במסגרת הפסטיבל ייערכו שלל פעילויות הכוללות קולינריה ויין תוצרת הגליל ומפגשים עם היוצרים והיצרנים של הגליל. בין הפעילויות: ביקור בכרמים ויקבים, סדנת לחמי מחמצת, ארוחת בשרים מעושנים ועוד.

לרשימת הפעילויות המלאה

מתי: חמישי - שבת, 19-21 במאי.

איפה: רחבי הגליל

תחרות אלופי הפויקה, קיבוץ יראון

תחרות אלופי הפויקה. דניאל לילה
מי יהיה אלוף הפויקה?/דניאל לילה

מה קורה: לכבוד ל"ג בעומר יקב הרי גליל יערוך בפעם השלישית את תחרות אלופי הפויקה. הארוע יהיה פתוח לקהל הרחב ויכלול סדנאות שפים ובישול שטח חוויתי, וכן את תחרות הפויקה בה מוזמנים להשתתף זוגות וקבוצות. המתחרים יקבלו את המצרכים, לרשותם יעמדו עמדות בישול עם הציוד המתאים ולזוכים במקומות הראשון עד השלישי יוענקו פרסים שווים.

מתי: יום שישי, 20 במאי, החל מ-10:00.

מחיר: כניסה לאירוע והשתתפות בבישול בפויקה כרוכה בתשלום של 100 שקלים לקבוצה של עד 4 משתתפים וכוללת את כל המצרכים וסיר הפויקה. השתתפות בסדנאות השפים כרוכה בתשלום של 20 שקלים.

איפה: יקב הרי גליל, קיבוץ יראון, להרשמה - 04-6868748, לפרטים על הסדנאות

שבוע עוגיות השוקולד צ'יפס בלחמים, ת"א

לחמים. דניאל לילה
עוגיות שוקולד צ'יפס של לחמים/דניאל לילה

מה קורה: מאפיית לחמים מציינת את יום השוקולד צ'יפס שחל ב-15 במאי עם קו מוצרים במהדורה מיוחדת. במשך כל השבוע יציעו במקום עוגיות שוקולד צ'יפס גדולות, בשתי גרסאות, המשלבות בין הגרסה הקלאסית והנוסטלגית לבין הגרסה ההפוכה ומארז בצק עוגיות שוקולד צ'יפס מיוחד להכנה ביתית בתנור או בטוסטר אובן.

מחיר: 12 שקלים ליחידה, 32 שקלים למארז קפוא של 4 יחידות.

איפה: מאפיית לחמים , החשמונאים 103 ת"א ,שוק האיכרים המקורה האנגר 12 נמל ת"א, שוק הכרמל, הכרמל 11 ת"א, שרונה מרקט, עזריאלי (מול הסופר פארם), ובחנות החדשה באבן גבירול 125

טש וטשה - חמארה גרוזינית חדשה ביפו

טש וטשה. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
טש וטשה, חמארה גרוזינית חדשה/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: טש וטשה, חמארה גרוזינית חדשה נפתחה בימים אלו ביפו על ידי הזוג מיקי מיראל (מסעדת סופרה) ואישתו יפעת טללייבסקי מיראל. בבוקר מגיש המקום מאפים גרוזינים, ובשאר היום יוגש במקום תפריט צהריים וערב.

מה אוכלים: התפריט מחולק ל-5 חלקים ויכלול מאפים גאורגים כמו חצ'אפורי אצרולי כמו דאבל צ'יז, פיטריות ושום, שרימפס ויין לבן או פסטו כוסברה, מגוון מנות של ירקות, מנות שיפודים גאורגים וקינוחים. לאלו יצטרפו מנות ספיישל של מרקים ותבשילים שיתחלפו מדי יום.

איפה: טש וטשה, בית אשל 31, יפו (פינת עולי ציון) 03-6771373. שעות פעילות בתקופת ההרצה: 12:00-00:00, בהמשך יפעל המקום משעות הבוקר ועד שעות הלילה המאוחרות. לא כשר

גדרה 26 מתחדשת, ת"א

גדרה 26. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
תפריט מתחלף בגדרה 26/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מה קורה: מסעדת גדרה 26 של השף אמיר קרונברג מתחדשת , ולאחר 6 שנות פעילות, נפרדת המסעדה מהתפריט היומי הקבוע, ובמקומו תציע מדי יום תפריט מגוון ומשתנה. בנוסף, מרחיבה המסעדה את שעות הפעילות גם לבוקר.

מה אוכלים: פלמידה לבנה כבושה- לבנה (43 שקלים), תמנונים/קלמרי- בצל גריל, תפוחי אדמה ורומסקו (48 שקלים), קובה פירות ים (48/58 שקלים), מסבחה פירות ים (48 שקלים), כדורי בשר שוודיים (63 שקלים), ספריבס בקרמל מלוח (98 שקלים) ועוד.

איפה: גדרה 26, רח' גדרה 26, תל אביב, 03-5100164. שעות פעילות: ראשון - שישי: 09:30 עד אחרון הסועדים. לא כשר

ים 7 משנה קונספט, הרצליה

ים 7. מתן כץ, מערכת וואלה! NEWS
מסבחה שרימפס בים 7/מערכת וואלה! NEWS, מתן כץ

מה קורה: מסעדת ים 7 מתחדשת והופכת ממסעדת חוף למסעדה המציעה תפריט מוקפד ויצירתי, המשלב בין השראה מקומית לטעמים מהמזרח הרחוק.

מה אוכלים: בין המנות תמצאו סלט פירות ים תאילנדי (62 שקלים), פלאפל הודי (42 שקלים), שרימפס מוקפץ בחמאת קארי וירקות (98 שקלים), בורגר ים 7 (72 שקלים), פטוצ'יני קרבונרה (69 שקלים), מנות טאפאס ועוד.

איפה: ים 7, רמות ים 122, הרצליה,09-9566950, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-23:00, שישי-שבת: 09:00-23:00. לא כשר

מתחמי ישיבה ותפריט בוקר בפיקניק, ת"א

פיקניק. אפיק גבאי
פיקניק במתחם שרונה, עכשיו גם בבוקר/אפיק גבאי

מה קורה: Picnic במתחם שרונה משיקה מתחם ישיבה חדש בהגשה מלאה, ותפריט חדש שיכלול מהיום גם ארוחות בוקר שיוגש בכל יום בין השעות 09:00-12:00. ברחבה המרוצפת מול המסעדה הוקם מתחם חדש של שולחנות וכסאות שעוצב ברוח הפיקניק וכולל נדנדות קש גדולות, מיטות שיזוף וספסלי פיקניק. המתחם יתופעל ע"י מלצרים שיאפשרו לאורחי המסעדה להזמין את המנות מהתפריט בהגשה מלאה במשך כל שעות הפעילות.

מה אוכלים: בין מנות הבוקר החדשות בתפריט תוכלו למצוא פריטטה עם גבינות קשות קישוא ותרד, אומלט סיציליאני, ביצים אפויות במחבת בתרד שמנת מוצרלה ופרמזן, ארוחות בוקר טבעונית ועוד.

איפה: Picnic, קפלן 18 מתחם שרונה תל אביב, 03-6979000. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully