וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך הוא גנב?

10.8.2016 / 13:19

בתחילת הקיץ השיקה בורגר קינג מוצר חדש בשם מק אנד צ'יטוס בסניפים רבים ברחבי העולם. כעת, מאשים בלוגר את הרשת כי גנבה ממנו את הרעיון

מערכת וואלה

בתחילת הקיץ השיקה בורגר קינג מוצר חדש בשם מק אנד צ'יטוס בסניפים רבים ברחבי העולם. מדובר בצ'יפס דמוי צ'יטוס עשוי מהשילוב הסליזי של מק אנד צ'יז. המוצר יצר באזז גדול סביב הרשת, וזכה לתמונות רבות באינסטגרם. אבל כעת, טוען בלוגר אוכל בשם קייל מרקוקס, המכונה השף הוולגרי, שלמעשה מדובר בגניבה בוטה של מנה שהוא המציא. מרקוקס פרסם סרטון יוטיוב כבר בספטמבר 2015 בו הוא מכין את הגרסה שלו לצ'יטוס מק אנד צ'יז, תשעה חודשים לפני שבורגר קינג הודיעו על יצירת המופת החדשה שלהם.

מרקוקס עצמו אמר לתקשורת שזו אינה הפעם הראשונה שמתכונים שלו נגנבים אך שהוא הופתע מכך שאחת מרשתות המזון המהיר הגדולות במדינה עשתה זאת ושהיא צריכה להיות חצופה, או טיפשה מאוד בשביל לעשות את זה. "בהתחלה אמרתי וואט דה פאק, אתם בורגר קינג", הוא סיפר. "אבל יש בזה משהו מחמיא שרשת ענקית כמו בורגר קינג יגנבו רעיון מבלוגר שמן, שיכור ואנאלפבית שהוא למעשה טרול רשת, זה די עצוב אם אתם שואלים אותי", הוא סיכם עם המון הומור עצמי.

מק אנד צי'טוס. מערכת וואלה
המלך הוא גנב?/מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully