וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: שוק רוטשילד-אלנבי נפתח לקהל הרחב

17.1.2017 / 11:44

שוק האוכל החדש בפינת הרחובות רוטשילד אלנבי נפתח להרצה הבוקר בלב לבה של תל אביב. הצצה ראשונה לשוק הכי מסקרן של 2017 שמציע מיקום מנצח ושלל דוכנים

יח"צ - חד פעמי

לאחר שיפוץ שארך כשנה וחצי נפתח הבוקר לקהל הרחב שוק האוכל המקורה בפינת הרחובות אלנבי ושד' רוטשילד. בשונה ממקביליו - שרונה מרקט ושוק צפון, אשר זכו להתעניינות רבה וסיקור נרחב עוד בטרם נפתחו, בגזרת רוטשילד - אלנבי הצליחו לשמור על שקט יחסי, ממש עד סמוך לשלב הפתיחה. אחת הסיבות לשקט התעשייתי היא בין היתר העובדה, שבניגוד לשניים הוותיקים יותר, אשר יצרו עניין רב בזכות שמות של שפים גדולים (ישראל אהרוני ושגב משה בשרונה מרקט ויובל בן נריה ודיוויד פרנקל בשוק צפון), וכן בזכות שמות של מותגים גדולים כמו אבו חסן ופושון, כאן לא תמצאו שמות או מותגים מסעירים. אז מה בכל זאת יש כאן? יצאנו לבדוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל רחוב תאילנדי ב- Rak Thai/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

לזכות השוק החדש דווקא ייאמר, שבניגוד לשוק צפון הממוקם ברמת החייל ושוק שרונה מרקט הסמוך לקניון עזריאלי בת"א, הוא ממוקם באיזור שבו יש תנועה גדולה של אנשים המגיעים אליו כדי לבלות ולאכול. השוק ממוקם כאמור בפינת הרחובות ההומה של רוטשילד- אלנבי, כשהכניסה מתאפשרת גם מרחוב יבנה. שטחו של השוק 1,250 מ"ר, הוא מונה כ- 30 חנויות, דוכנים ומסעדות. יזמי השוק, בהם קובי טרייביטש ובעלי הדוכנים מבטיחים שהשוק יהיה גם שונה ממתחריו בכך שהוא שם לעצמו מטרה להגיש אוכל ושתייה במחירים שווים לכל כיס, האם באמת כך? ימים יגידו.

עוד באותו נושא

איפה נאכל ב-2017?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאקו במקסיקו סיטי - הדוכן המקסיקני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה אוכלים כאן?

בכניסה לשוק מרחוב יבנה, מי שהצליח ליצור אצלנו הכי הרבה סקרנות עד כה, הוא דוכן הראמן בשם MEN TEN TEN, שצפוי להיפתח בימים הקרובים. מסתבר שכל שוק אוכל שמכבד את עצמו צריך ראמן, והפעם לא תמצאו מאחוריו שף ישראלי מוכר, אלא שף יפני, שהגיע לארץ במיוחד על מנת לבשל במקום. בדוכן הראמן מתוכננים להיות מוגשים מספר סוגים של המרק היפני בגרסה אותנטית ונאמנה למקור, בלי התאמות לחך הישראלי. בין הראמנים שיוגשו כאן תהיה גם גרסה עם בשר לבן, שיחסית נדיר למצוא במחוזותינו, בעיקר באלו התחומים בשוק קולינרי.

שוק רוטשילד אלנבי. ליאור לב,
הראמן שמסקרן אותנו/ליאור לב

ממול תמצאו את מסעדת Rak Thai , שצפויה להיפתח רק בעוד כמספר שבועות. כשתפתח, תמצאו כאן מטבח רחוב תאילנדי, גם כאן, מבטיחים דגש על סעיף האותנטיות. עוד בפאן האסיאתי תמצאו במרכז השוק דוכן של דים סאם סטיישן, ואת בר הסושי והסאקה - ASADA, שייפתח גם הוא בקרוב.

בקצה השני של השוק ממוקם הדוכן המקסיקני - MEXICO CITY, שכבר החל לפעול. תוכלו לזהות את החשודים העיקריים של המטבח המקסיקני - תירס על הגריל, טאקוס ונאצ'וס. יש כאן אפילו גלגל שווארמה עם אננס מלמעלה, שמגיר נוזלי אננס בעת פריסת הבשר, טריק שמסתמן כטרנד חדש בת"א, ומככב גם במסעדת אמריקה. בצמוד אליו פועל דוכן החומוס אבו אלנבי.

שוק רוטשילד אלנבי. צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט,
יש גם פיש אנד צ'יפס/צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

במרכז השוק יש גם את דוכן מאסטר פיש אשר יציע לצד דגים טריים לקנייה הביתה, מבחר מנות לאכילה במקום כמו כריכים שונים עם דג על הפלנצ'ה, דג בציפוי פולנטה, דג בטחינה, סלמון בעישון קר, דגים שונים בצלחת ועוד. מולו יש דוכן פיש אנד צ'יפס - Chipsea King, המציע ורסיות שונות של קונוסים עם צ'יפס, קלמרי מטוגן או שרימפס. עוד בגזרת תפוחי האדמה תמצאו את tatos, תפוח אדמה שעבר בישול ארוך, נפרס ומקבל לתוכו שלל של תוספות שהופכות אותו לארוחה משביעה.

אוליברי האיטלקית מאבן גבירול התחדשה גם היא בסניף שני במקום בו היא מציעה פסטות טריות ופיצות סיציליאניות. את הקרייב שלכם להמבורגר יספק הדוכן של דלישס, לצד כריכי בשר נוספים. עוד באזור הבשר תמצאו רוטיסרי - סניור צ'י , שייפתח בימים הקרובים, מה שמזכיר לנו שגם העוף בגריל הוא טרנד שצובר תאוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את הקרייב להמבורגר יספקו לכם בדלישס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגזרת הקפה ומאפה, יש מבחר מאפים משגע של המותג לה פרינה, לצד כריכים שמוכנים במקום, או לעשות את זה ב- coffee House 36, בית הקפה, שנמצא בדיוק בפינת הרחובות רוטשילד - אלנבי, עם מקומות ישיבה רבים על הרחוב, מלבד קפה ומבחר מאפים וכריכים מתהדר המקום במיתוג היפסטרי של סלוגנים שונים, שעוד יככב הרבה בפיד האינסטגרם. לצדו תמצאו את היוגורט של פרוסט עם מגוון של תוספות צבעוניות.

בשלב הראשון, נפתח המתחם להרצה והעסקים בו ייפתחו באופן הדרגתי. בשבועיים הקרובים צפויים כל העסקים במתחם להיפתח לפעילות מלאה. השוק יפעל כמעט מסביב לשעון, משבע בבוקר ועד שתיים בלילה – גם בסופי השבוע.

שוק רוטשילד - אלנבי, הכניסה מרחוב יבנה 38. תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרוטיסרי של המקום/מערכת וואלה!, צילום מסך
coffee House 56. יעל לאור, מערכת וואלה!
קופי האוס 36/מערכת וואלה!, יעל לאור
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי וסאקה בר ASADA/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד טעימה מהדוכן המקסיקני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאסטר פיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully