וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: טעמנו עד חצות מתוק - מלוח

1.2.2017 / 14:35

טעמנו את המוצרים החדשים הכי מסקרנים בשוק מהשיחוק של עד חצות מתוק-מלוח, ועד לצ'יפס בטטה משמין במיוחד

עד חצות מתוק - מלוח

עד חצות. רני רהב,
צילום יח"צ/רני רהב

על המוצר: עלית משיקה טעם חדש של חטיף השוקולד "עד חצות" בטעם מתוק-מלוח, קרקר מלוח עם צד אחד של שוקולד חלב.

מחיר: 9.80 שקלים.

שולפים מזלגות: בתור חובבי חטיף עד חצות, וחובבי נוסטלגיה של עוגייה עם צד של שוקולד, השתגענו על החטיף החדש מבית עלית. השילוב של המתוק והמלוח עובד מעולה, הקרקר לא מאוד מלוח, או לפחות לא מרגיש כזה בשילוב עם השוקולד, הטעם שלו די ניטרלי, והשוקולד איכותי ביותר. מדובר בחטיף כיפי שנשמח לנשנש מדי בוקר עם הקפה שלנו. דוז פואה.

רבע לשבע אלפחורס

רבע לשבע. רני רהב,
צילום יח"צ/רני רהב

על המוצר: רבע לשבע השיקה מהדורת חורף בטעם אלפחורס. מדובר בעלי וופל פריכים בציפוי שוקולד לבן ובמילוי קרם בטעם ריבת חלב עם שבבי קוקוס קלוי.

מחיר: 8.90 שקלים.

שולפים מזלגות: החטיף עצמו מרגיש איכותי ביותר, עלי הוופל אכן פריכים מאוד, והטעמים משתלבים טוב יחד. יש מצב שהארגנטינאים קצת יתרגזו על חילול הקודש של עוגיית האלפחורס האגדית שלהם, כי לא באמת נמצא קשר הדוק לעוגייה. עםהתוצאה הסופית די מוצלחת בעיקר למי שאוהב את העוגיה שלו מתוקה מאוד, אנשים שנרתעים מצמד המילים 'מתוק מדי' מוזמנים לעבור לסעיף הבא. גם הגודל של הוופלים קטן, נחמד ולא מחניק, כך שתאכלו עוד ועוד בלי לשים לב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

שוקולד צ'רי גרסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: בן & ג'ריס משיקים טעם חדש במהדורה מוגבלת- שוקולד צ'רי גרסיה - גלידת שמנת בטעם שוקולד עם דובדבנים וחתיכות פאדג'.

מחיר: 25 שקלים לפיינט.

שולפים כפיות: הטעם מעט אלכוהולי ולכן לא מתאים לילדים אבל מאד מוצלח, בעיקר למבוגרים שהקטע שלהם זה שוקולד ודובדבנים ואם התמזל מזלכם יש מדי פעם גם צ'אנקים של שוקולד.

פרה קראנץ' עם נשיקות מרנג

קראנצ' נשיקות. רן רהב,
צילום: יח"צ/רן רהב

על המוצר: עלית משיקה מהדורת חורף של שוקולד פרה קראנצ' עם שברי נשיקות מרנג.

מחיר: 5.70 שקלים.

שולפים מזלגות: ביס מהחטיף מגלה שלושה מרקמים שונים שמורכבים משכבת שוקולד חלב, מילוי קרמי ושברי נשיקות מרנג מתפצפצים. למרות זאת במבחן הטעם מתקבל עוד חטיף עם טעם עז מדי של שוקולד חלב, שעבורנו היה מעט מתוק מידי, אבל הוא אפקטיבי בהמתקת החלק הקשה של היום. האם יש פה חידוש היסטרי? כנראה שלא, אבל האריזה המנצנצת בהחלט מושכת תשומת לב.

לואקר שוקולד אגוזי לוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

על המוצר: מותג לואקר מרחיב את סדרת טבלאות השוקולד ומשיק לואקר שוקולד ממולא בוופל ואגוזי לוז.

מחיר: 9 שקלים.

שולפים מזלגות: הלואקר החדש מאוד טעים וכיפי, אגוזי הלוז מוסיפים המון, משדרגים כל קפה או תה. הבעיה הגדולה היא שהוא מתפורר בטירוף. בגלל שהוא טעים נסלח לו, אבל כמויות הפירורים שהוא מייצר הופכת את חוויית האכילה למבולגנת (וגם מטנפת את מגירת הממתקים שלנו, למרבה הצער).

מעדן ספלנדיד

ספלנדיד מוס. רני רהב,
ספלנדיד מוס/רני רהב

על המוצר: שטראוס משיקה סדרת מעדנים חדשה של מותג שוקולד ספלנדיד - מעדן ספלנדיד מוס, בטעמים שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד תפוז.

מחיר: כ-4 שקלים ליחידה.

שולפים כפיות: מוס שוקולד קלאסי ומוס שוקולד מריר: מדובר במעדן שמתאים למבוגרים שהם קצת ילדים בטעמם. השוקולד המריר מעט מעודן ושוקולדי יותר, אבל המוס הקלאסי מזכיר ללא ספק מעדן חלב מוקצף. המחיר ידידותי מאוד וסך הכל מדובר ביופי של פתרון למי שצריך קצת יותר מקוביית שוקולד בשביל לסגור את הפינה.

יוגורט יווני

דנונה. רני רהב,
דנונה/רני רהב

על המוצר: דנונה מרחיבה את קטגוריית היוגורט היווני ומשיקה טעמים נוספים: יוגורט יווני עם פירות יער, יוגורט יווני עם תות ויוגורט יווני עם קרם קפה.

מחיר: כ-3.5 שקלים ליחידה.

שולפים כפיות: דנונה יוגורט יווני עם תותים - היוגורט היווני מוצלח מאוד, סמיך כפי שיוגורט יווני אמור להיות והתותים ברוטב נמצאים בתחתית הגביע כך שכשפותחים צריך לערבב את הכל, מה שנותן שליטה על יחס הפרי והיוגורט. גם התותים עצמם והרוטב די טובים. מוצר מוצלח מאוד אבל קחו בחשבון שהוא רחוק מלהיות דיאטטי.

צ'יפס בטטה

אריסטו קראנץ' צ'יפס בטטה. וילדר יחסי ציבור,
צילום יח"צ/וילדר יחסי ציבור

על המוצר: קבוצת "מוצרי איכות אמריקאיים" משיקה את מותג אריסטו קראנץ' הכולל סדרה של צ'יפס בטטה וטבעות בצל.

מחיר: 19.90 שקלים.

שולפים מזלגות: הציפס בטטה טעים, הוא קצת יותר רך מצ'יפס תפוחי אדמה, אבל שומר על קריספיות בקצוות – כל עוד שמים אותו מספיק זמן בתנור. העדר השמנוניות מקנה תחושה פיקטיבית של מוצר יחסית בריא אבל בתוך שקית אחת יש 800 קלוריות שזה המון. המחיר סביר, אבל למי שחרד למשקלו, מוטב להסתפק בגרסה הביתית.

  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully