וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאכלים החדשים שאתם חייבים לאכול בחו"ל

5.2.2017 / 14:50

אם גם אתם כמונו, מתכננים את הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל לפי המאכלים הכי מגניבים כרגע - הכתבה הבאה היא בשבילכם. ממסעדת אבוקדו באמסטרדם, דרך הגלידות החדשות של בן אנד ג'ריס בארה"ב ועד קרואסון סושי בקליפורניה

קרואסון סושי, קליפורניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרואסון סושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנם קרונאט, השילוב הפלאי בין דונאט וקרואסון זה הכי 2013, אבל העולם מסתבר מסרב לוותר על הכלאות של קרואסונים עם כל מיני מאכלים, וכעת מגיע קרואסון הסושי. הפלא החדש מגיע מכיוון קליפורניה (ולא מיפן, כפי שבטח הייתם חושבים), ממאפייה שנקראת מיסטר הולמס בייק האוס. המאכל הוא בדיוק מה שהוא נשמע, קרואסון חמאה שבמקום להיות ממולא בשוקולד או ריבת חלב, הוא מחביא בתוכו סושי. הסושי עצמו מורכב מסלמון מעושן, אצה, ג'ינג'ר ווואסאבי, התענוג עולה בסך הכל 5 דולרים.

מסעדת קיט-קט סושי, יפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיט קאט סושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסושי ממשיך לככב, והפלא היפיפה הבא דווקא כן מגיע מכיוון יפן, קבלו את הקיט-קאט סושי. הקיט-קאט סושי מגיע בהשראת שלושה טעמים: טונה, טאמאגו (ביצה) וקיפוד ים. הסירו דאגה, הטעמים משמשים רק להשראה, הסושי טונה עשוי מקיט קאט פטל, על אורז מצופה שוקולד לבן. את תפקיד החביתה היפנית, הלא היא הטאמאגו, משחק קיט קאט בטעם פודינג דלעת, גם כן על מצע של אורז בציפוי שוקולד לבן, עטוף באצה. את קיפוד הים הרכיבו משני סוגי קיט קאט - מלון יפני וגבינת מסקרפונה - סוכריות. הטעמים יימכרו למספר ימים בלבד בחנות קיט-קאט מיוחדת, שנפתחה ביום חמישי האחרון בטוקיו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פינט סלייס של בן אנד ג'ריס, ארה"ב

בן אנד ג'ריס. בן אנד ג'ריס, אתר רשמי
פינט סלייס של בן אנד ג'ריס/אתר רשמי, בן אנד ג'ריס

ביום רביעי האחרון, הציגו בבן אנד ג'ריס מוצר חדש ומטריף - פרוסות גלידה עגולות, הנקראות סלייס פיינט. הפרוסות מצופות בשוקולד מריר וחתיכות וופל ומגיעות בארבעה טעמי גלידה: אמרי-קון דרים - גלידת וניל עם מערבולת של קרמל וחתיכות וופל מצופות בפאדג'; בצק עוגיות - שוקולד צ'יפס; שוקולד פאדג' בראוני; ווניל עם צ'אנקים של חמאת בוטנים. המוצר החדש יהיה זמין בכל רחבי ארה"ב החל מהחודש ויימכר באריזות של שלושה פינט סלייס עבור 5 דולר. אנחנו כבר עובדים על להביא את המוצר לישראל.

חנות בצק עוגיות, ניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כבר עסקנו בבצק עוגיות בסעיף הקודם, הנה מקום שעושה כבוד לטעם האלוהי הזה. חנות חדשה של בצק עוגיות שנפתחת בניו יורק, שתיקרא Dō (כך נשמעת המילה בצק באנגלית). המקום מוקדש כולו לטעם הגלידה הנערץ וכל הקינוחים במקום עשויים מבצק עוגיות. למשל תמצאו כאן גלידת סאנדיי, קסטת סנדוויץ', מילקשייק, ופאדג', יש אפילו פאי של גלידת בצק עוגיות. אם זה לא עושה מספיק חשק, תראו איזה יפה מעוצב המקום.

יוניקורן ראמן, יפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציר כחול מהפנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד חדי הקרן מציף אותנו מכל עבר, וקצת קשה להתעלם ממנו. רגע לפני שהוא הופך למאוס, נכבשנו על ידי מנת הראמן יוניקורן. המנה מבוססת על ציר כחול בהיר זרחני ודי שובה לב. קערת הראמן מוגשת במסעדת Kipposhi בטוקיו, הגוון המיוחד של המרק מגיע מאצות ספירולינה שהופכות כחולות בתהליך הבישול שלהן. הקערה היפה יכולה להכיל בין אטריות נודלס, ירוקים למיניהם, ביצה ועוף צלוי.

מסעדת אבוקדו, אמסטרדם

מופע האבוקדו. אינסטגראם, צילום מסך
לחמניות אבוקדו חמודות במסעדת מופע האבוקדו/צילום מסך, אינסטגראם

לסיום, לא יכולנו להתעלם ממסעדת האבוקדו שתיפתח בסוף החודש בפרבר סמוך לאמסטרדם. The Avocado Show, או מופע האבוקדו, תגיש ארוחות בוקר, צהרים, ערב, קינוחים ושייקים כולם עשויים מהפרי הירוק והמזין בורך גם בפוטוגניות. יש כאן שלל ורסיות של טוסט האבוקדו הפופולרי, ביצה בקן של אבוקדו, המבורגרים בלחמניות אבוקדו ועוד ועוד הפתעות. עוד לפני פתיחתה המסעדה זכתה לאינספור פרסומים באתרים הגדולים בעולם, וליותר מעשרים וחמישה אלף עוקבים. אנחנו כבר לא יכולים לחכות להגיע לאמסטרדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully