וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: האקס של ננוצ'קה פותח מסעדה טבעונית

21.2.2017 / 15:51

גולן דור, האקס של ננה שרייר, ממשיך גם הוא את מגמת הטבעונות שהובילה בת הזוג שלו לשעבר, ופותח עם שותפים מסעדה טבעונית כשרה בדרום ת"א. פרטים ראשונים

גולן דור, ננה שרייר. אביב חופי
פעם זוג, היום מתחרים בשוק הטבעוני/אביב חופי

זאת לא עוד קלישאה, או תחושה באוויר. הטבעונות הפכה לחלק בלתי נפרד מסצינת המסעדנות ועוד ועוד מסעדות טבעוניות נפתחות. לאחר הפתיחה המתוקשרת של מסעדת הקוקטיילים 416 הטבעונית, שהיה סביבה באזז רציני ברשתות החברתיות, ולאחר שהתבשרנו על מקום טבעוני חדש שעומד לפתוח השף חנוך שכטר ברחוב נחמני בתל אביב, כעת נרשמת עוד חדשה בתחום, עם מסעדה טבעונית שנפתחת בת"א בימים אלו ממש.

מאחורי המסעדה שם מפתיע למדי. גולן דור (בעבר מסעדת ננה בר בנווה צדק), בנזוגה לשעבר של ננה שרייר שהפכה את מסעדת ננוצ'קה שלה לטבעונית, פותח עם שותפים מסעדה טבעונית חדשה וכשרה בדרום תל אביב.

המקום החדש לא גדול, מעוצב בפשטות וניכר כי שואפים להגיש בו אוכל פשוט, ביתי ולא יקר. ננוצ'קה היא המסעדה המפורסמת ביותר שהפכה מזו שמגישה בשר למסעדה טבעונית לחלוטין, מהלך שהוכתר כהצלחה. עכשיו גם דור יבסס עצמו כאושייה בקרב הטבעונים, ברחוב אילת 4 בדרום תל אביב, סמוך למתחם נגה בפאתי יפו.

הפתיחה צפויה להתרחש במהלך שבוע הבא אולם עדיין לא גויסו טבחים ועובדים למקום והצוות עוד לא גובש סופית. את הקו הקולינרי של המקום מוביל אחד השותפים, שף ואופה במקצועו, מרדכי פדלון. השבוע נעשו ניסיונות במטבח החדש והתפריט מתחיל להתגבש ובמרכזו מנות ביתיות פשוטות, מחומרי גלם טריים ועונתיים, במחירים נוחים יחסית. למרות הסגנון הביתי במקום יהיה גם אלכוהול והוא יהיה פתוח כנראה עד שעות הלילה, ויציע גם בילוי לילי באווירה דרום תל אביבית.

הפתיחה בשבוע הבא, אילת 4, תל אביב. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully