וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתת מעבר: 5 אופציות למשלוחי מנות לא שגרתיים

6.3.2017 / 12:12

תשכחו מעוד משלוח מנות עם מקופלת, במבה ואוזן המן. הנה אופציות לחמישה מקומות בהם תוכלו ליצור משלוח מנות חלומי ולא שגרתי

צלמים זמניים מורשים

כמו בכל שנה פורים מגיע ואתו מסורת משלוחי מנות. בעוד שאת מסורת התחפושות רובנו ממשיכים לאמץ גם בתור מבוגרים, את עניין משלוחי המנות קצת זנחנו מאחור, אי שם בילדות, וחבל, מדובר באחת המסורות הכי כיפיות בחגי ישראל. אז מפה אנחנו קוראים להחזיר את מנה משלוחי המנות, גם מעבר לגיל בית ספר, ואם יורשה לנו להציע כמה אופציות קצת יותר מיוחדות ליצירת משלוח מנות חלומי, לאנשים שאוהבים באמת.

משלוח מנות למבוגרים שהם ילדים בנפשם: פאפאבאבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוכריות למבוגרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנות הסוכריות פאפא-באבל שהתמקמה ברחוב דיזינגוף לפני מספר חודשים, מצליחה להמציא מחדש את הביטוי סוכריות למבוגרים. ברור שגם ילדים יעופו עליהם, אבל יש בסוכריות היפות והמעוצבות האלו (וגם הטעימות!) משהו שישבה לב בכל גיל. ניתן גם להזמין סוכריות בהזמנה אישית. משלוח מנות איש ומושלם לכל גיל.

לכתבה על החנות של פאפא-באבל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

משלוח מנות לחובבי הנוסטלגיה והממתקים מעבר לים: שוויצריה הקטנה

שוויצריה הקטנה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
תראו כמה סוגי רוזמרי!/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

שוויצריה הקטנה היא גן עדן לחובבי המתוקים. תמצאו כאן פיסות נוסטלגיה נפלאות, לצד ממתקים וחטיפים אקזוטיים מהגולה בייבוא בלעדי. אם אתם מתכננים להגיע למקום, פנו לעצמכם שעתיים לפחות, כי פשוט אי אפשר להפסיק להסתובב בין המדפים עמוסי כל הטוב. מעבר לכך, יש כאן המון ממתקים בסיטונאות, במחירים זולים, כך שאנשים רבים מגיעים לכאן להרכיב משלוחי מנות בעצמם.

לכתבה על שוויצריה הקטנה

משלוח מנות ליוצאי בריה"מ: המכולות הרוסיות הכי שוות

אוכל רוסי. אפיק גבאי
הגלידה הרוסית המיתולגוית/אפיק גבאי

זר ככל הנראה לא יבין זאת, אבל למכולות הרוסיות הנחבאות בפינות הרחובות, יש קסם מיוחד, במיוחד עבור אלו שנולדו במדינות בריה"מ. תמצאו שם זיפיר - מעין ממתק לבן שמזכיר בטעמו מרשמלו אוורירי, סוכריות נוסטלגיות, חטיפי שוקולד ואיך לא - גלידה פלמביר. אושר גדול, פשוט רק תציצו פנימה.

לכתבת המכולות הרוסיות

משלוח מנות לפודיז: שוק לוינסקי

חבשוש. נמרוד סונדרס
חבשוש בשוק לוינסקי, משלוח מנות קצת אחר/נמרוד סונדרס

הקוראים האדוקים של המדור בטח מכירים את הקראש הבלתי נגמר שלנו על שוק לוינסקי. ואיך אפשר שלא? מדובר בעולם ומלואו. אז בזמן שתחפשו תחפושות לילדים בחנויות השוק, ותקנו ממתקים למשלוחי המנות שלכם, תוכלו להשקיע גם במשלוח מנות לפודיז אמיתיים, מחנויות התבלינים השונות (כמו חבשוש) והמעדניות השוות (כמו יום טוב או רפאל) שמחזיקות את כל הדברים שתמיד בא לנו שיהיו לנו במטבח. הנאה מובטחת.

לכתבה על שוק לוינסקי

אם כבר במעדניות עסקינן, אי אפשר להתעלם מהתוספת הכיפית של מרכז ת"א, בדמות מעדניית סטמפה האיטלקית. תמצאו כאן כל מיני חומרי גלם איטלקיים, כמו שמן כמהין, פסטות איכותיות וגם כל מיני גבינות ונקניקים שאפשר לקחת הביתה. אנחנו לא מכירים מישהו שלא ישמח לקבל משלוח מנות אלטרנטיבי שכזה.

לכתבה על מעדניית סטמפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully