וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שיר פרידה: מסעדת בינדלה נסגרת

22.3.2017 / 17:15

אחרי שלוש שנות פעילות הודיע הערב בעליה של מסעדת בינדלה על סגירת דלתות. האם תחלופת השפים פגעה במסעדה האיטלקית? בבינדלה טוענים שיש סיבה אחרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפסטה האחרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל הסטטיסטיקה המצערת של מסעדות שף שנסגרו בת"א, בה תוכלו למצוא מסעדות מוערכות כמו כתית, שולחן של עומר מילר, הרברט סמואל ועוד, מצטרפת כעת מסעדת בינדלה האיטלקית. שלוש שנים לאחר פתיחתה, הודיעה הערב המסעדה על סגירת דלתות. את מסעדת בינדלה, פתח כריס בינדלה במרץ 2014, בן למשפחה בעלת אימפריית מסעדות איטלקיות בשוויץ, עם לא פחות מ-40 מסעדות בבעלותם ברחבי המדינה.

כריס, שעשה עלייה לישראל בעקבות אהבה, חבר בזמנו אל השף רועי סופר, אשר בנה במקום תפריט איטלקי מעט מודרני יותר מזה המגישה המשפחה במסעדותיה בשוויץ. כעבור שנתיים, בפברואר 2016 עזב סופר את המסעדה, ומספר שבועות אחר כך נקרא השף יורם ניצן, מי שהיה במשך שנים השף של מסעדת מול ים, להחליפו. הביקורות על בינדלה בעידן החדש לא היו מוצלחות במיוחד.

המסעדות של משפחת בינדלה בשוויץ. באדיבות משפחת בינדלה,
משפחת בינדלה/באדיבות משפחת בינדלה

בסטטוס שפרסם הערב כריס בחשבון הפייסבוק שלו הוא כתב: "אני שבור לב להודיע שבסוף החודש אני סוגר את המסעדה שלי. היה לי העונג לפגוש כמה מהאנשים המדהימים ביותר ולבנות קשרים שאני יכול רק להיות גאה בהם". עוד הוא הוסיף "תמיד אסתכל אחורה על החוויה הזאת, כהרפתקה נהדרת, שעזרה לי לצמוח מבחינה אישית, מקצועית ורגשית. אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא בחיי ואני מוקיר תודה לכל אחד ואחד שליוו אותי במהלך השנים האחרונות. התודה העיקרית שלי מוענקת לכל הצוות, ובעיקר לצביקה שקד, עדי סמוראי ויורם ניצן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פוסט הפרידה של כריס בינדלה:

בהודעה שנמסרה מיחסי הציבור של המסעדה מבהירים כי המסעדה נסגרה בשל סכסוך עם בעל הנכס, ושבכוונתו של כריס להמשיך ולפעול בתחום הקולינריה בישראל. כך לשון ההודעה: "מאז הגעתה לארץ של מסעדת בינדלה נפלה בחלקנו הזכות לארח קהל מדהים, לעבוד עם צוות מהטובים שאפשר לחלום עליהם וליהנות מהריגוש והסיפוק שבלבנות מותג מצליח בתל אביב שזוכה להכרה ברמה הבין-לאומית. לצערנו, בעקבות סכסוך עם בעלי הנכס בו פועלת המסעדה אין באפשרותנו להמשיך ולהפעיל את בינדלה".

עוד הוסיפו וכתבו "כריס בינדלה, בעלי המסעדה רואה בישראל ובתל אביב בפרט בית שני ובכוונתו להמשיך ולפעול בשוק המקומי ויציג יוזמות עסקיות חדשות בעתיד. איננו מאמינים שמילים אלו יוצאות מאתנו ובנסיבות הקיימות לא ניתן לנו אפילו הזמן לעכל את הבשורה המרה. למרות זאת, אנחנו לא מתכוונים לעשות את זה בלי ההזדמנות להודות לכולכם על ההשתתפות בגידול הבייבי שלנו ולכן מהיום ועד ה-31/3 אנחנו מזמינים את כולם ליהנות מארוחת פרידה ופינוקים של שף יורם ניצן ומהאירוח של צביקה מנהל המסעדה. בינדלה על הבר יעבוד כרגיל ואנחנו מקווים שנספיק להיפרד מכולכם כמו שצריך".

כאמור, המסעדה תמשיך לפעול עד יום שישי הבא, 31 במרץ.

בינדלה, מונטיפיורי 27, תל אביב. 03-6500071. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • בינדלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully