וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גרניט פותח את בלגן בפריז לצד מקום חדש בירושלים

18.5.2017 / 16:38

קבוצת מחניודה ואסף גרניט מתרחבים עם מסעדת בלגן שנפתחת להרצה בפריז. החבורה לא עוצרת גם בארץ, עם בר חדש שעתיד להיפתח בירושלים

אחרי שחמש מסעדות בירושלים כבר בכיס שלו, ואחרי שכבש את לונדון עם לא פחות משתי מסעדות מצליחות, מתפנה שף אסף גרניט לכבוש עוד יעד אירופאי, והפעם בפסגת הקולינריה העולמית. המסעדה החדשה בפריז, שנקראת בלגן, הולכת להיות מסעדת שוק אלגנטית, עם תפריט ים תיכוני מובהק ואווירה משוחררת יחסית למסעדות פריזאיות אחרות.

"בניגוד לפלומר וברברי, המסעדה בפריז תהיה הרבה יותר מחניודאית", מספר גרניט על המקום החדש, "מין גרסה מיוחדת של מסעדת שוק שמחה ומרימה". בלגן ממוקמת בתוך מלון רנסנס פריז ונדום ברובע הראשון בפריז ולשבוע ההרצה הקרוב היא הולכת להגיש אך ורק ארוחות בוקר ים תיכוניות בסגנון בופה עם מאפים, פיתות, סלטים, פירות טריים וגרנולה ביתית במחיר של 30 יורו לאדם.

המקום נמצא בימים אלו בהכנות אחרונות, בתמונות שהועלו לאינסטגרם נראה גרניט מתדרך את הצוות שלו, עומל במטבח עם הטבחים שלו ועובד מאחורי דלפק המסעדה. גם השף אורי נבון, שותפו של גרניט, נמצא שם ומסייע בעבודות ההקמה וההכנה. השף שהולך להוביל את המסעדה נבחר להיות דן יושע, כוכב משחקי השף, שעבר להתגורר בפריז עבור הג'וב החדש.

במהלך חודש יוני יחלו להגיש בבלגן גם ארוחות צהריים וערב כאשר הרבה מהמנות מצלצלות מוכר מהתפריטים המודפסים מדי יום במסעדת מחניודה. מסתמן שבתפריט יהיו מנות כמו כבד קצוץ על השולחן, שרימפס בעראק, עגבניות ובמיה ועוגת הבסבוסה של אמא של אורי נבון. יהיו שם גם ורסיה של סלט ניסואז עם טונה אדומה צרובה וביצה קשה, אויסטרים בסגנון מרוקאי וטרטר טונה עם קרם לימון כבוש.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

העיתונות העולמית סיקרה השבוע את הפתיחה של מסעדת בלגן בפריז בהתייחסה לסלבריטי שף שמגיע הישר מערוצי הטלוויזיה הישראלית אל קדמת הבמה הקולינרית הפריזאית. הצרפתים כבר מכירים את התרגולת הזו מהפעם האחרונה כשאייל שני פתח לפני שלוש וחצי שנים את המזנון במארה בפריז והצרפתים עמדו בתור לפיתה בדיוק כמו התל אביבים. ובחזרה לאסף גרניט- השבוע התפרסם בחשבון הפייסבוק של מסעדת מחניודה שהקבוצה עומדת לפתוח בר חדש בירושלים, לא רחוק ממחניודה שיאופיין בקונספט חדשני שייחשף בקרוב. המקום נמצא תחת שיפוצים כרגע והקבוצה בינתיים סירבה למסור פרטים נוספים.

Balagan Paris 9, rue d'Alger 75001 Paris - reservation@balagan-paris.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully