וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטלקי מקומי: מסעדה חדשה במקום יהלומה בנמל

3.9.2017 / 14:43

במקומה של יהלומה נמל בשוק האיכרים בת"א, נפתחה השבוע מסעדה חדשה, איטלקי מקומי שמה שתגיש מנות איטלקיות בעבודת יד של השפית עינב ברמן

איטלקי מקומי מסעדה חדשה בנמל תל אביב. נמרוד סונדרס,
איטלקי מקומי מסעדה חדשה בנמל תל אביב/נמרוד סונדרס

בתחילת 2016 העבירה יהלומה לוי את הביסטרון המצליח שלה מהמקום הקטן והצפוף בשוק לוינסקי למסעדה מרווחת בשוק הנמל בנמל תל אביב, מול הים. אל יהלומה חברו אז השפית עינב ברמן (אסיף, אורנה ואלה, קפה נואר) והמסעדנית אדווה זמר ופתחו מקום נוסף, ביסטרו נוח שמו, במקומה של רוקח 73. המסעדה לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של הביסטרון בשוק לוינסקי, ויהלומה לוי הודיעה כי היא עוזבת בחורף האחרון. השבוע נפתחה במקום מסעדה חדשה, איטלקי מקומי שמה, כשברמן מנצחת על המנות. בתפריט: מנות עונתיות מהמטבח האיטלקי אבל גם זה הישראלי המקומי.



עוד מסעדות איטלקיות שנפתחו לאחרונה:
פומו האיטלקית החדשה ברמת החייל
שתי מסעדות איטלקיות בצפון

בתפריט תמצאו מנות פתיחה קטנות, סלטים ומנות דגים, כריכים ופסטות. יש סלט פנצנלה עם ירקות טריים ועגבניות צלויות בזעפרן, גבינת קדוש, צלפים ושקדים (54 שקלים); פילה לברק עם ענבים צלויים על ריזוטו לימונים כבושים ויוגורט (78 שקלים); סנדביץ' חם של כדורי בשר ברוטב עגבניות ופלפל צ'ומה, בזיליקום ופרמזן בלחמניית פרעצל (52 שקלים); סביצ'ה דג ים, מלפפונים, סלרי, שמן זרעי ענבים וקראסט פיסטוק (46 שקלים); רביולי ריקוטה, חצילים, עגבניות, צנוברים וגבינת קדוש (76 שקלים); יריעת פסטה עם קלמרי בגריל, עדשים שחורות, לבאנה, לימון פרסי וסלסה ורדה (69 שקלים); ועוד.

עוד באותו נושא

ויוינו: המסעדה האיטלקית האהובה מגיעה לזכרון יעקב

לכתבה המלאה

התפריט ב"איטלקי מקומי" משלב בין השראות מהמטבח האיטלקי לחומרי הגלם המקומיים. כל המנות נעשות בעבודת יד החל מהלחמים, דרך הפסטות הטריות ועד הקינוחים. בשישי ושבת המקום פתוח כבר משעות הבוקר ומאפשר גם ארוחות בוקר מקומיות מחומרי גלם טריים כמו ביצה עלומה עם אספרגוס צלוי, חמאת טבסקו ופירורי חרדל (58 שקלים).

איטלקי מקומי, האנגר 12 נמל תל אביב, שעות פעילות א'-ה'- 12:00-23:00, ימים ו' ושבת 9:00-23:00, 03-7162757

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully