וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעונים, להתפקד! נפתחה מסעדה חדשה בראשון לציון

18.10.2017 / 12:18

בשורות טובות לטבעונים מאיזור ראשון לציון, מסעדת נועל'ה החדשה שנפתחה בעיר מציעה שפע מנות ללא מוצרים מן החי

פנקייק טבעוני במסעדת נועל'ה. מור בן אסייג,
הפנקייק הטבעוני של נועל'ה/מור בן אסייג

בעוד הסצנה הטבעונית התל אביבית מתהדקת עם מסעדות כמו באנה ו-416, בערים מסביב קצת פחות קל להתארגן על אוכל נטול מוצרים מן החי, לא כל שכן איכותי. בשבוע שעבר בראשון לציון הרים את הכפפה מור בן אסייג, נטורופת בהכשרתו. עד לפני חודש הוא ניהל את הסניף הטבעוני של מסעדת טבעל'ה בראשון לציון שנפתחה רק לפני שנה וכבר הספיקה להסגר. בן אסייג התלבט אבל לא יותר מדי ומיד קפץ על ההזדמנות לפתוח שם מקום טבעוני, מבלי להיות נתון למגבלות הרשת. נועל'ה היא אחותו הקטנה של בן אסייג ומעכשיו גם שמה של המסעדה הטבעונית החדשה שלו.

נקניקיות טבעוניות במסעדת נועל'ה. מור בן אסייג,
הנקניקייה הטבעונית של נועל'ה/מור בן אסייג

התפריט של נועל'ה מציע מבחר עצום של מנות שנע ממנות פתיחה, כריכים וסלטים ועד מנות אסייתיות, המבורגרים וארוחות בוקר. יש גם תפריט ילדים, תפריט קינוחים ורשימה ארוכה של שייקים ומיצים שמציע המקום. את רוב המנות מכינים במטבח מאפס כמו חומוס ורטבים לפסטה אבל שאר חומרי הגלם הטבעוניים מגיעים מכל מיני מקורות כך שכל מוצר נבחר בקפידה כדי לשמור על איכות וערכים תזונתיים.

עוד באותו נושא

בלי ייסורי מצפון: המסעדות הטבעוניות החדשות ברחבי הארץ

לכתבה המלאה
המבורגר טבעוני במסעדת נועל'ה. מור בן אסייג,
המבורגר מעדשים מונבטות/מור בן אסייג

בין המנות הבולטות אפשר למצוא רול טופו מוקפץ במרינדת שום וצ'ילי בטורטייה מקמח תירס (32 שקלים); ארוחת בוקר של חביתיות מקמח עדשים בתוספת פטריות ועשבי תיבול עם ג'בטה משיפון מלא ומטבלים (60 שקלים); כריך של נקניקייה מחלבון אפונה מוגשת בלחמנייה עם כרוב כבוש, חרדל וקטשופ (38 שקלים); המבורגר מקציצת עדשים מונבטות ואורז מלא עם בצל מטוגן וגוואקמולי (50 שקלים); ממולאווח, שהוא מלאווח ממולא עם תוספות לבחירה כמו תירס או זיתים ורטבים (37 שקלים); פאד תאי מאטריות אורז וטופו, ברוקולי ובצל סגול (44 שקלים) ועוד. בנועל'ה ממש לא מתכוונים להתפשר גם במחלקת המתוקים ויש לא פחות משמונה קינוחים ביניהם עוגת באונטי ביתית (36 שקלים) או קרמבו וניל עוגיות (36 שקלים) ועוד.

מאפים טבעוניים במסעדת נועל'ה. מור בן אסייג,
קפה ומאפים טבעוניים/מור בן אסייג

בן אסייג הקפיד לצייד את התפריט במגוון המיצים הבריאותיים עם חומרי גלם כמו תפוח ירוק, אסאי, מנגו וחמוציות. במקביל,הוא לא שכח גם את אלו שהבריאות פחות חשובה להם והוסיף מילקשייקים טבעוניים מושחתים כמו מילקשייק מלבי, מילקשייק במבה, מילקשייק אוריאו ועוד, הכל על בסיס חלב שקדים. יש אפשרות גם לקחת אוכל טבעוני הביתה כמו קציצות, נקניקיות, שוקולדים ועוד. הטבעונים של ראשון לציון זה הזמן להתפקד.

נועל'ה, רוטשילד 81 ראשון לציון, שעות הפעילות א'-ה' 10:00-23:00, ו' 9:00-16:00, 03-677056

מרק טבעוני במסעדת נועל'ה. מור בן אסייג,
מרקים טבעוניים/מור בן אסייג
תפוח אדמה במסעדת נועל'ה. מור בן אסייג,
ללא מוצרים מן החי/מור בן אסייג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully