וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה אוכלים בצפון? מסעדה חדשה בקריית שמונה

7.1.2018 / 12:44

אם נסעתם לטייל בצפון או לגלוש באתר החרמון תשמחו לגלות שבקריית שמונה נפתחה מסעדת שף חדשה. תכירו את רסקו 67 ביסטרו ים תיכוני של שף תל אביבי בעברו, ובה מנות ישראליות בהשפעת המטבח הדרוזי, לבנוני ועוד

פאווה מאפונה צהובה. שלומי מוצפי,
מנות ישראליות בהשפעה לבנטינית/שלומי מוצפי

מדינת ישראל קטנה ועדיין אפשר לצאת בה למסע שיערך כמה שנים. זה מה שקרה לשף שלומי בן שימול. הוא עזב את עיר ילדותו קריית שמונה כשהיה צעיר, עם חלום לבשל במטבחים. הוא עבד עם אסף גרניט בירושלים ואחר כך היה השף של מסעדת קבלייר, משם המשיך לתל אביב ונכנס למטבח של הסושיאל קלאב ופרונטו. לבסוף, פתח את מסעדת הפלימרקט בשוק הפשפשים ביפו עם קבוצת שותפים, והגיש בה מנות לבנטיות ים תיכוניות. כל המסע הזה הוביל אותו בשבוע שעבר הביתה לשכונת רסקו בקריית שמונה. שם יחד עם סרחיו הלמן, מי שנתן לו את העבודה הראשונה שלו כשהיה נער במסעדת נחלים, הוא הקים מסעדה חדשה.

שלומי בן שימול במסעדת רסקו 67. שלומי מוצפי,
בן שימול במטבחו/שלומי מוצפי

רסקו 67 היא ביסטרו ים תיכוני כשר במרכז המסחרי רסקו בקריית שמונה, אזור לא תוסס במיוחד. שלושה חודשים לקח להקים את המקום, 28 מקומות ישיבה, בר קטן ותפריט מצומצם עם מנות ישראליות שקיבלו את השראתן מהמטבח היווני, דרוזי, פלשתיני, לבנוני ועוד. בתפריט ההרצה תמצאו מנות כמו מסחאן, שוק עוף המוגשת ללא העצם על פיתה דרוזית עם בצל סגול, כוסברה, צנוברים, זעתר וסומאק (55 שקלים); וריאציה על פאבה, הגרסה היוונית לחומוס, מחית מאפונה צהובה המוגשת עם זיתי קלמטה, עגבניה ופלפל חריף (39 שקלים).

עוד באותו נושא

שירת העשבים: סיור אוכל בכפר ראמה

לכתבה המלאה
מוסחאן עוף. שלומי מוצפי,
מסחאן עוף/שלומי מוצפי

ויש גם קבב עראייס בגרסה פלשתינית מתובל בכמון, בהרט וצנוברים ומוגש עם סלט עגבניות חריף, עמבה ופלפל צ'ומה (49 שקלים); דג בנייר, מוסר ים שבושל בציר דגים ויין לבן ומוגש עם תפוחי אדמה, שום קונפי, מנגולד, עגבניות שרי וארטישוק ירושלמי (67 שקלים). יש גם מרק משתנה מדי יום כי בכל זאת זה הצפון ועכשיו חורף, ויש גם קינוח קטן מסקרן של סופגנייה אוורירית מקורמלת בדבש מתובל בהל ואניס.

ארטישוק בתנור. שלומי מוצפי,
ארטישוק/שלומי מוצפי

רסקו 67 בינתיים פתוחה במתכונת הרצה רק בשעות הצהריים. הקרבה של המסעדה לשוק של קריית שמונה מאפשרת לבן שימול לשחק עם התפריט הביסטרואי שלו משחק של טריות ומגוון, עם הרבה עלים ירוקים וירקות ופירות מקומיים, לא משחק נפוץ בקריית שמונה. וודאו שיש לכם מיכל מלא באוטו וקדימה, צפונה.

רסקו 67, מרכז מסחרי רסקו 67 קריית שמונה, 04-9942298, שעות פעילות 11:45-17:45. כשר

שלומי בן שימול וסרחיו הלמן. שלומי מוצפי,
בן שימול עם סרחיו הלמן/שלומי מוצפי
דג בנייר עם ירקות צלויים. שלומי מוצפי,
דג בנייר/שלומי מוצפי
סלט שעועית. שלומי מוצפי,
מטבח ישראלי לבנטיני/שלומי מוצפי
רסקו 67 קריית שמונה. שלומי מוצפי,
במרכז המסחרי/שלומי מוצפי
ארטישוק בתנור. שלומי מוצפי,
חזרה למגרש הביתי/שלומי מוצפי
דג וירקות בנייר בתנור. שלומי מוצפי,
דג בנייר/שלומי מוצפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully