וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ני-שי: מסעדת הסושי החדשה של נתניה

29.1.2018 / 14:33

חדשות טובות לתושבי נתניה, בקרוב תיפתח במלון ווסט החדש בעיר מסעדה אסיאתית מושקעת ורחבת ידיים בשם ני-שי. בתפריט: סושי, מוקפץ, מיני כיסונים כמו גיוזה ומנות על גריל רובוטה יפני

סושי  במסעדת נישי. יח"צ,
סושי במסעדת ני-שי/יח"צ

מבין קבוצות המסעדנים הרבות והמצליחות שפועלות כיום, יש כמה שעושות את פועלן בשקט בשקט מתחת לרדאר. כך למשל תיפתח בקרוב מסעדה חדשה בנתניה ששייכת לקבוצה ותיקה כזאת שפותחת מסעדה כל כמה שנים. בבעלותם מסעדת הסושי פו בצפון הישן של תל אביב, מסעדת קיסו בקריית אונו ומסעדת נוצ' ברמת השרון. מסעדת ני-שי (Ni-Shi-מערב ביפנית) בבעלותם של אמיר ודש, רותם טחן ונועם גבאי שתיפתח באביב הקרוב תשתייך גם היא לדי אן איי הקבוצתי. "אנחנו לא עושים רשתות", מסביר טחן, ואומר כי כל מקום מותאם לאזור שבו המסעדה פועלת. לדבריו, ההחלטה לפתוח בנתניה דווקא הייתה עקב הביקוש שהגיע מהלקוחות.

עוד המלצות טעימות בנתניה
הבאגט הלוהט
צ'אביז: דיינר חדש ומסקרן

מנה אסיאתית במסעדת נישי. יח"צ,
נודלס במסעדת ני-שי/יח"צ

המסעדה החדשה תתפרס על פני 500 מטר בתוך מלון ווסט לאגון החדש בעיר ותציע מבחר רחב של אוכל אסיאתי. "אנחנו מנסים להביא את הדברים הכי חדשים שיכולים להיות בתחום האסיאתי", מספר טחן. "לקחנו מגדלים חקלאים שמגדלים בשבילנו את הדברים מביאים את המוצרים הכי טריים והרבה דברים מכינים במקום. באנים, בצקים, גיוזות, דפי אורז. כמובן שיהיה גם סושי".

עוד באותו נושא

שבע בום בנתניה: איפה אוכלים באיזור התעשייה פולג?

לכתבה המלאה
קוקטייל במסעדת נישי. יח"צ,
קוקטייל במסעדת ני-שי/יח"צ

בשונה מהמסעדות האחרות של הקבוצה' התפריט הנוכחי יקבל גם טאץ' הודי. "יהיה שם תנור גדול שבו נאפה את כל הלחמים בתנור אבן מיוחד עם לחמים הודיים", מספר טחן. עוד בתפריט שבנה שף הקבוצה, יואב בלימן, צפויים להיות מבחר סוגי סושי, שלל מנות שונות של מוקפץ, מנות שייצלו על גריל הרובוטה היפני (גריל פחמים) עם בשרים שונים בטעמים מעושנים.

Ni-Shi. מלון West, רחוב קהילת צפת 2, נתניה. לא כשר

מנה אסיאתית במסעדת נישי. יח"צ,
מרק אסיאתי בני-שי/יח"צ
קוקטייל במסעדת נישי. יח"צ,
קוקטייל במסעדת ני-שי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully