וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי הסושייה פו פתחו אסיאתית חדשה

22.1.2015 / 16:59

אחרי שהביאו לתל אביב את הסושייה המצליחה פו, ופתחו את הנוץ' ברמת השרון, פותחים כעת בעלי המקומות אסיאתית חדשה. המיקום: קריית אונו המתעוררת

קיסו. אסף רונן, מערכת וואלה! NEWS
אסיאתית חדשה בקרית אונו/מערכת וואלה! NEWS, אסף רונן

מסעדות אסיאתיות בישראל זה כבר מזמן לא רק טרנד, האוכל האסיאתי הפך להיות חלק משמעותי במטבח שלנו ועוד ועוד מסעדות אסיאתיות נפתחות ברחבי הארץ. רק השבוע סיפרנו לכם על כך שמסעדת טאטאמי חוזרת לחיפה, בשנה האחרונה נפתחו בתל אביב בין היתר ווק ריפבליק, אובן קובן מבית אונאמי וטפאו , ובקרוב תיפתח גם אסיאתית חדשה ביפו. אבל בקרית אונו לא בכל יום זוכים לפתיחה של מסעדה חדשה, לא כל שכן אסיאתית מושקעת במיוחד. כזו היא קיסו, מסעדה אסיאתית שנפתחה לפני כשבועיים בלוקיישן שנחשב עד לאחרונה שומם למדי מבחינת היצע המסעדות. קיסו (נשיקה ביפנית), נפתחה על-ידי בעלי מסעדת פו סושי ברחוב ירמיהו בת"א ושל מסעדת נוצ' ברמת השרון.

המסעדה קמה במתחם חדש בקרית אונו, ועוצבה ע"י האדריכל ירון טל. את התפריט בנה אותו צוות שאחראי על שתי המסעדות האחרות של הבעלים. "התפריט משלב מנות אסיאתיות מסורתיות לצד חדשניות יותר", סיפרה עדי אנגלנדר, מנהלת המסעדה. "בשונה מפו סושי שמתמקדת בעיקר בסושי ובמנות ראשונות, כאן יהיה גם את זה לצד תפריט רחב של מנות עיקריות".

קיסו. אסף רונן, מערכת וואלה! NEWS
גם סושי, אבל לא רק/מערכת וואלה! NEWS, אסף רונן

למה בחרתם לפתוח דווקא בקרית אונו?
"התאהבנו באיזור ובאנשים שגרים כאן. יש לדעתנו פוטנציאל עצום של אנשים שרוצים בילוי איכותי וטעים, והשקענו בכל הפרטים הקטנים, בעיצוב ובאוכל, על מנת לספק להם את זה".

למה לא בעצם לפתוח עוד סניף של פו, לא יותר קל להמשיך עם שם מוכר?
כי לא רצינו להפוך את פו לרשת, העדפנו להשאיר אותה כמו שהיא בפני עצמה, ונוץ' עומדת בפני עצמה, לכל אחת מהמסעדות שלנו יש את האופי שלה ודברים שמייחדים אותה, וכך רצינו זה יישאר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קיסו. אסף רונן, מערכת וואלה! NEWS
ראמן בשרי בקיסו/מערכת וואלה! NEWS, אסף רונן

בתפריט של קיסו תמצאו בגזרת המנות הראשונות מנות כמו גיוזה שרימפס (36 שקלים ל-4 יחידות), באן בשרי או דגי (33 שקלים ל-2 יחידות), פופקורן שרימפס (45 שקלים), סום טאם (34 שקלים) ועוד. בין המנות העיקריות מרק ראמן (49 שקלים, או 45 שקלים לראמן צמחוני), פאד תאי עם שרימפס/עוף/טופו (45/49 שקלים), תבשיל קארי עם אורז מאודה (49-51 שקלים), נתחי סינטה נאם טוק (65 שקלים), תבשיל קוריאני צמחוני (55 שקלים) ועוד. כמו כן מציעים בקיסו תפריט סושי רחב הכולל גם סושי המוגש בדפי אורז, ללא אצה.

כרגע המסעדה פתוחה בכל יום החל מהשעה 18:00, כאשר החל מה-1 לפברואר היא תתחיל לפעול החל מ-12:00 בצהריים עד 00:00 בלילה, ותציע תפריט עסקיות. בהמשך יוצע בקיסו גם תפריט משלוחים וטייק אווי.

קיסו, דרך רפאל איתן 1, קרית אונו, 03-7501111. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully