וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול בידיים: עוף בגריל מפנק עם תוספות

17.4.2018 / 7:47

קשה למצוא עוף בגריל אמיתי, אבל בזכות לקוחה במונית המונה מוצא את הגאולה ברמת גן, בדוכן חדש שמצליח להגיש מנה נדיבה, בריאה ומפנקת של עוף בגריל עם תוספות

רוטיסרי עוף של אורלי. קובי רובין
עוף בגריל/קובי רובין

הרבה מידע חיוני חוצה את חיינו כל הזמן. השיטה שלי לא לפספס היא פשוטה, להקשיב לכולם כמה שיותר. חשוב כנהג מונית להאזין ללקוחות, הם מקור המידע הכי אמין שיש. ברגע שהם מגלים את התחביב של נהג המונית שלהם, פרץ של מידע מיד מגיע. תמיד נזרקות לאוויר פנינים, ובהזדמנות זו, תודה רבה ללקוחה שסיפרה לי על הרוטיסרי של אורלי.

עוד נסיעה לכיוון רמת גן, לכפר הישוב, אותו אזור ותיק. כל האוטובוסים עוברים דרך כפר הישוב, רוב העסקים על הצומת ותיקים כמעט כרמת גן עצמה. המקום החדש של אורלי מאז הביא לעיר רוח חדשה. עד לפני כמה שנים היה אפשר למצוא עוף בגריל ברחבי העיר, לפעמים זה היה חלק מאיזה חנות מכולת או חנות עופות שהחליטה לחדש את פניה. הריח של עוף בגריל יכול להעביר כל אחד על דעתו, הוא יכול לגרום לי לפעמים לדמיין את עצמי נוגח את הזכוכית של תנור העופות.

לכל הטורים של המונה טועם
חומוס עם אופי
זלאבייה: הבצק של הבצקים

רוטיסרי עוף של אורלי. קובי רובין
צלחת עמוסה בכל טוב/קובי רובין

גריל עוף בעבר היו מקומות קצת המוניים מידי מבחינתי, עם התוספת הבילתי אפשרית, צ'יפס בגרסה הכי גרועה האפשרית. כל עוף בגריל שאכלתי עד היום היה התפשרות על פחות טוב ממה שאמא הייתה מכינה בבית, יחד עם הצ'יפס ששוחה בשמן, זו לא הייתה חוויה חיובית אף פעם.

קשה להפתיע אותי, לא שאין מה ללמוד כל הזמן, אבל להפתעה כזאת נעימה לא ציפיתי. המקום של אורלי נקי להדהים, כבר התחלה מעולה, הגעתי בתחילת המשמרת, האווירה הייתה מחויכת ונעימה, כולם חייכו לכולם וחיכו בסבלנות לתורם.

עוד באותו נושא

כריך אטומי אמיתי אצל סיטבון

לכתבה המלאה
רוטיסרי עוף של אורלי. קובי רובין
מכינים את העופות/קובי רובין

הגיע תורי והתחיל תהליך שלם שכל כך שווה את 32 השקלים ששילמתי. יש מקומות בהם מפרקים לך לגורמים שלא מרצונך כל תוספת, אתה חוזר לכיתה ב' לחשב כסף קטן. כאן אצל אורלי, זו לא הייתה המנה עצמה של העוף, התוספות מסביב היה מעל ומעבר על צלחת לא קטנה בכלל. ערימה שלמה של סלט עלים שצריך באמת לאכול כל יום בשביל הבריאות והטעם, אורז עם גזר מאודה ברוטב סויה על הצד, כי צריך פחמימה, תפוחי אדמה בפרוסות גדולות בטעם מדורה.חציל קלוי עם שמן זית עד קליה במרכזו, רוטב צ'מצ'ורי, רוטב חריף שלא חריף בכלל אבל מוסיף לטעם, שוק וירך, כרע של שלמות, עם רוטב ברביקיו על העור. אל תנסו לאכול עם סכין ומזלג, בידיים בבקשה, לא משנה כמה זה חם, ככה זה הכי טעים. לא השארתי כלום על העצמות, כמו ילד טוב של אמא, תפוח האדמה יחד עם רוטב הצ'ימיצ'ורי, הסלט עם חתיכה של עוף ספוג שומן שנוטף על האצבעות, כל חלק פורק מהעצמות בקלות, ארוחה מלאה ובריאה בצלחת.

אורלי'ס רוטיסרי. ארלוזורוב 2 רמת גן כיכר כפר הישוב. 053-8788986. שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-21:00 ו' 11:00-15:00

רוטיסרי עוף של אורלי. קובי רובין
נצלים על הגריל/קובי רובין
רוטיסרי עוף של אורלי. קובי רובין
אורלי'ס/קובי רובין
רוטיסרי עוף של אורלי. קובי רובין
אצל אורלי'ס/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • עוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully