וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרונים שימו לב: המאפייה האהובה מגיעה לעיר

10.5.2018 / 13:00

אחרי ההצלחה האדירה בתל אביב ובניו יורק, מאפיית לחמים של אורי שפט מתרחבת גם לערים נוספות בארץ ופותחת סניף ראשון ברמת השרון

בבקה שוקולד. בריאן קנדי,
בבקת השוקולד המפורסמת/בריאן קנדי

מאפיית לחמים נחשבת לאחת המצליחות והאהובות בת"א. המאפייה, שהחלה את דרכה עם סניף תל אביבי אחד, אוחזת כיום בשישה סניפים בעיר, כשהגדול מבניהם הוא ברחוב החשמונאים. כבר לפני שלוש שנים הבין אורי שפט, בעלי המאפייה שיש לו ביד מוצר מנצח, ופתח סניף במנהטן, ניו יורק, שזכה להצלחה אדירה ובעקבותיו הגיעו שניים נוספים, שמצליחים גם הם לבלוט בעיר האפשרויות הבלתי מוגבלות. בעיקר מפורסמת בבקת השמרים שוקולד שלו, שאף זכתה להיכנס לרשימת הקינוחים הטובים בניו יורק של המגזין People.

עוגות הגבינה הטובות ביותר
כך תכינו בבית את החלה של לחמים

לחמים. דניאל לילה,
פוגאס של לחמים, עכשיו גם ברמת השרון/דניאל לילה

כעת, הרגיש שפט שהגיעה השעה להתרחב גם בארץ, מחוץ לתל אביב. הזוכים המאושרים הם תושבי רמת השרון, והסביבה כמובן, שם נחנך השבוע הסניף ה"לא תל-אביבי" הישראלי הראשון. הבחירה ברמת השרון לא מפתיעה, העיר בה נפתח הסניף הראשון של רביבה וסיליה, ידועה כעיר עם קהל לקוחות שיודע להעריך פחמימה טובה כשהוא פוגש כזאת. גם תזמון הפתיחה לקראת חג שבועות, יאפשר לקהל ליהנות מעוגות הגבינה והמאפים של הרשת כבר בחג הקרוב.

החנות ממוקמת ברחוב אוסישקין, שהפך לאחד מהמרכזים השוקקים בעיר. החנות החדשה תפעל במתכונת של שישה ימים בשבוע, כשבתפריט יככבו מיטב הקלאסיקות האהובות והמוכרות, החל ממבחר רחב של לחמים ועד מאפים ומתוקים, לצד קפה ועוגות שיוגשו במהלך כל היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
לחמים. דניאל לילה,
טארט פטל/דניאל לילה

לדברי אורי שפט "עם החזון להקים מאפיה נגישה וקרובה, כזאת שמביאה את תרבות האפייה האירופאית לרחוב התל אביבי, החלטנו להרחיב את פעילות המותג ולצאת בפעם הראשונה מחוץ לגבולות המוכרים. אנחנו מתרגשים מאד להכיר את החברים החדשים שלנו ברמת השרון ולהביא את בשורת "אהבת האמת שלנו"".


מאפיית לחמים רמת השרון, אוסישקין 23, שעות פעילות: ראשון - חמישי 08:00-20:00, שישי וערבי חג 07:00-15:30. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully