וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי סאגת הנעליים: מה בישל שגב לאיוונקה טראמפ?

14.5.2018 / 9:13

אחרי שבשבוע שעבר עלה לכותרות בעקבות הארוחה שבישל לראש ממשלת יפן, בישל אמש שגב את הארוחה הרשמית לאיוונקה טראמפ וג'ארד קושניר ולראש הממשלה ורעייתו. הפעם במוקד הארוחה - זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון

הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
שגב משה עם העיתון המודיע על זכייתה של נטע ברזילי, שעטף את הבייגלה/ניסים זיו

רק בשבוע שעבר עלה לכותרות השף שגב משה האמון על הארוחות החגיגיות בבית ראש הממשלה. השף, שבישל בין היתר לדונלד ומלניה טראמפ בעת ביקורם בבית ראש הממשלה, לסגן הנשיא מייק פנס ורעייתו משך לא מעט אש בעקבות ארוחה שבישל לראש ממשלת יפן ובמהלכה הגיש קינוח בתוך נעל שהונחה על השולחן. מנת הנעל גררה תגובות סוערות, חלקן טענו לבורות מצדו של השף, אחרות לפרובוקציה.

הביקורות לא השפיעו על השף שאמש בישל את הארוחה הרשמית לאיוונקה טראמפ ובן זוגה ג'ארד קושנר, (שהגיעו לארץ לרגל פתיחת השגרירות בירושלים), עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה.

הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
קציפת הדרים/ניסים זיו

גם הפעם שגב לא שמר על איפוק או רגישות יתרה, ובחר לשלב את זכייתה המתוקשרת של נטע ברזילי באירוויזיון כחלק מהארוחה. הארוחה הכשרה כללה בין היתר קוקטייל פתיחה על בסיס אבטיחים ומנת פוקאצ'ה עם שומשום, רוזמרין וזעתר כהומאז' לבייגלה הירושלמי המיתולוגי, שנעטפה בנייר העיתון ידיעות אחרונות שבכותרתו הראשית התנוססה זכייתה של נטע ברזילי. בהמשך הארוחה הוגשו מנות ראשונות לחלוקה, מנת ביניים, מנה עיקרית ושלושה קינוחים.

הבחירה של שגב משה להפוך דווקא את עמודי "ידיעות אחרונות" לכלי יצירתי להגשת מנות הגורמה לא עברה מתחת לרדאר. בעלי "ישראל היום", המתחרה המרכזית של "ידיעות אחרונות" שלדון אדלסון אמור אף הוא להגיע לארץ לרגל פתיחת השגרירות. אדלסון משמש גם כתורם המרכזי למסע הבחירות של טראמפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
מנות ראשונות ובייגלה עטוף בעיתון המודיע על זכייתה של נטע ברזילי/ניסים זיו

"בשל מערכת היחסים הקרובה עם ארצות-הברית ולכבוד יום הולדתה השבעים של מדינת ישראל, הקונספט הקולינרי והאמנותי של הארוחה היה שילוב של מנות וחומרי גלם מהמטבח הישראלי ומהמטבח האמריקאי. בנוסף, היה לי חשוב לציין באופן יצירתי גם את יום ירושלים, שנחגג אתמול, וכמובן - את הזכייה המרגשת של נטע ברזילי בתחרות האירוויזיון", מסר השף שגב משה.

למעט תפקידו בבית ראש הממשלה בבעלותו של השף המסעדות שגב ארט, שגב אקספרס, שגב קיטשן גארדן, ובאחרונה פתח שתי רשתות חדשות, שגב קראנץ' בורגר ואת הרשת הכשרה משה שגב.

הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
משתתפי הארוחה והשף/ניסים זיו
הארוחה של שגב משה בבית רוה"מ לאיוונקה טראמפ. ניסים זיו,
התפריט המלא/ניסים זיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully