וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמגרו: בית קפה חדש בעמק חפר

22.5.2018 / 15:01

בית קפה חדש בניחוח ארגנטינאי מגיש לתושבי עמק חפר, סלטים מגרים וארוחות בוקר מושקעות. כל מה שצריך לדעת על אלמגרו - הפנינה של חיבת ציון

חצילים צלויים עפ תוספות. ניקו וורבוף,
חציל צלוי- ארוחות בוקר לא שגרתיות/ניקו וורבוף

עמק חפר הוא פנינה של אוכל כפרי, ממאפיות ביתיות מצוינות ועד בתי קפה פסטורליים, מסעדות מוקפות גינות ומעדניות משובחות. אל המעגל הקולינרי המצוין הזה הצטרף בחודש שעבר אלמגרו, בית קפה חדש, באווירה טוסקנית אבל עם זיקה דווקא לבואנוס איירס הרחוקה. ניקו וורבוף שהיה טבח במסעדות כמו קפה איטליה ומינה טומיי, חיפש במשך שלוש שנים מקום שיתלבש בדיוק על החלום שלו- מקום קטן וביתי שיגיש אוכל מעולה באווירה משפחתית אבל עם תשומת לב לפרטים הקטנים.

מאפים. ניקו וורבוף,
מאפים איכותיים/ניקו וורבוף

המקום שמצא יושב על הכביש הראשי של מושב חיבת ציון, ליד המזכירות והספרייה ומול מגדל המים הישן של הישוב. התפריט המצומצם נפתח בכמה גרסאות לטרטין, סנדביץ' פתוח על בגט צרפתי קלאסי שמגיע אל אלמגרו מהמאפייה הביתית חנה'לה בפרדס חנה-כרכור. יש טרטין של מתי עם גבינת קממבר, ריקוטה, ארוגולה, אגוזי מלך, מלח ודבש (40 שקלים או חצי ב-30 שקלים). יש גם טרטין הפועל עם חציל צלוי, טחינה, ביצה רכה, צ'ימיצ'ורי ונבטי כוסברה (38 שקלים או 28 שקלים לחצי).

עוד באותו נושא

ללקק את האצבעות: סיור טעימות בעמק חפר

לכתבה המלאה
שקשוקה קארי. ניקו וורבוף,
שקשוקה קארי/ניקו וורבוף

מלבד הטרטינים היפים והמצטלמים נהדר יש גם מגוון מנות של ירקות כמו ארטישוק בטחינה עם סלסת עגבניות (38 שקלים), סלט מיש-מש עם עדשים ירוקות, פטרוזיליה, עגבניות שרי, גזר, שעועית לבנה, סלרי, טחינה, שמן זית ולימון (44 שקלים). באלמגרו לא תמצאו ארוחת בוקר ישראלית עם ביצים לבחירתכם ומלא ממרחים בקעריות קטנטנות, אבל תוכלו לנסות מנות ארוחת בוקר מעניינות אחרות כמו כרובית צלויה בעשבי תיבול עם אגוזי מלך, טונה, קורנישונים, ממרח שעועית לבנה, ביצה רכה, סלט קטן ולחם (42 שקלים) או בורקס גבינה עם ביצה רכה וטחינה, ירקות טריים, זעתר ועוד (39 שקלים) ועוד.

עוגיות שוקולד צ'יפ. ניקו וורבוף,
עוגיות שוקולד צ'יפ- הכל תוצרת בית/ניקו וורבוף

בימי שישי יש שקשוקה קארי מסקרנת של ביצים רכות בחלב קוקוס וקארי עם ירקות שורש ופטריות (52 שקלים). יש פסטות נהדרות תוצרת בית וביניהם ניוקי בשמנת וחמאת קממבר עם אפונה וארוגולה (56 שקלים) או פסטה יורם בוסיאטה (צרה ומסולסלת) עם שום, צ'ילי, אנשובי, חמאה ועוד (52 שקלים).

סלט. ניקו וורבוף,
סלטים מעניינים/ניקו וורבוף

תפריט השתייה של אלמגרו גם הוא מסקרן, מחליטות של צמחים שגדלות בגינה מסביב ועד משקה צוללת שזה בעצם שוקו עם שוקולד איכותי, או מאטה, התה הארגנטינאי בכוס זוגית מיוחדת. חוץ מאלה תמצאו גם מגוון שייקים ומיצים טבעיים (18-22 שקלים) וקינוחים שמדברי קצת ספרדית כמו צ'ורוס ואלפחורס. אלמגרו היא אחת השכונות הגדולות והחשובות בבונוס איירס ועל כך יעידו כבר כמה פרלמנטים ארגנטינאים קבועים שמגיעים למקום לשתות את מנת המאטה היומית שלהם. החיבה לחיבת ציון רק עולה עם קפה אלמגרו החדש.

אלמגרו, הראשונים 21 חיבת ציון, 04-8628268‏, א'-ה' 16:00-7:00, שישי 15:30-7:00, כשר ללא תעודה (מה-14 ביוני יפתחו בחמישי ומוצ"ש עד 23:00 ובהמשך אלו יהיה שעת הפתיחה בכל ימי השבוע)

חומוס שעועית לבנה. ניקו וורבוף,
ממרח שעועית לבנה/ניקו וורבוף
טרטין מבגאט צרפתי. ניקו וורבוף,
טרטין מבגאט צרפתי/ניקו וורבוף
סלט. ניקו וורבוף,
סלט צבעוני/ניקו וורבוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully