וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו לפתוח בקבוק יין עם מקל עץ עבה - וזה הסתיים רע מאוד

3.5.2018 / 0:06

חברים יצאו לקמפינג ביער מלווים באלכוהול וגילו לאכזבתם שיאלצו להישאר פיכחים כי שכחו את חולץ הפקקים בבית. הם חשבו על דרך מאוד מטופשת לפתוח את בקבוק היין שהביאו עמם - וזה כצפוי נגמר רע מאוד

צילום מסך

יצאתם לפיקניק הרחק מהבית ונזכרתם ששכחתם להביא אתכם פותחן ליין - מה תעשו? אנחנו היינו עושים שנייה גוגל ומחפשים שיטות חלופיות לפתיחת בקבוקי יין. יש אפילו כמה כאלה כאן אצלנו בוואלה, כמו שימוש במצית או בנעליים. קבוצת חברים מרוסיה לא חשבו בהגיון - וניסו לפתוח בקבוק יין עם מקל עץ עבה שמצאו על האדמה. החבר'ה האלה, שנראים שיכורים עוד לפני שבכלל לגמו מהיין, לקחו את המקל והכו חזק בתחתית הבקבוק כשהוא מופנה כלפי מטה. נחשו מה קרה אז?

ניסיון פתיחת בקבוק יין עם מקל. צילום מסך
לא חכם!! ניסו לפתוח בקבוק יין עם מקל עבה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

השיטה הגאונית לפתוח בקבוק יין באמצעות מצית

לכתבה המלאה

בסרטון שצולם ע"י אחד החברים ביער בוולגוגרד, רוסיה, נראה בחור אחד אוחז בבקבוק היין הפוך, כשהפקק כלפי מטה, ובחור נוסף אוחז במקל ומכה בתחתית הבקבוק שוב ושוב. השניים ממשיכים לנסות את מזלם גם כשהפקק נותר במקומו. החבטה האחרונה של הבחור מפוצצת את בקבוק הזכוכית בידיים של חברו, ובמזל לא פוצעת אותו אלא רק מכתימה אותו ביין אדום. השניים נראים מאוכזבים כשגילו שהשיטה שלהם כשלה. לפחות הם יכולים להתנחם בזה שהרגע המבאס שלהם תועד והפך לוויראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • יין
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully