וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה פינת צרפת: מסעדת ניצה החדשה בתל אביב

30.5.2018 / 12:12

כששף צרפתי, פוגש פיציולו איטלקי בלוקיישן תל אביבי לוהט, התוצאה חייבת להיות מבטיחה. כל הפרטים על מסעדת ניצה החדשה

הקולינריה התל אביבית מונעת פעמים רבות על-ידי הטרנד התקופתי של הרגע. בשנה שעברה היו אלו ההמבורגרים שצצו בתל אביב, ומחוצה לה, כמו פטריות אחרי הגשם, וכעת עושה רושם שהגיע תורו של המטבח האיטלקי לשוב ולפרוח. טרטוריה בכיכר דיזנגוף, הפיצה ארציאלי בכיכר רבין, סיקיליה בנמל יפו, קוקו במבינו של טום אביב ופיצה לילה בשוק לוינסקי הן הנציגות הבולטות של הגל האיטלקי הנוכחי. אל הגל הזה מצטרפת בימים אלו, ניצה או NIZZA TLV, שמה האיטלקי של העיר ניס.

העיר ניס, נמצאת בדרום צרפת, אך בשל עברה הקדום, יש לה השפעות איטלקיות רבות, בעיקר בכל הנוגע לתחום הקולינרי. מאחורי המקום עומד פטריס, עולה מניס, אשר הגשים חלום של שנים רבות לפתוח את מסעדת החלומות שלו. המסעדה משלבת את האלמנטים הצרפתיים והאיטלקיים כמו שרק בניס יודעים כשעבור המשימה גייס פטריס שף צרפתי ופיציולו איטלקי.

ניצה נפתחה במקומה של מסעדת לוקה ולינו, איטלקית אחרת שעברה מירושלים אל ת"א ולמרבה הצער לא הצליחה לשרוד לתקופה ארוכה. החלל הגדול של המסעדה שונה ואף נפתחה דלת אחורית לחצר גדולה ויפה המכילה 70 מקומות ישיבה, בתוך המסעדה ישנם 70 מקומות נוספים. המטבח הפתוח והמרשים שאפיין את לוקה ולינו, כמו גם הטאבון הגדול שבתוכו, נשארו כשהיו.

ניצא. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
פיצה נפוליטנית/ראובן קסטרו, רובי קסטרו

בתפריט תמצאו בין המנות הראשונות קלאסיקות כמו סלט ניסואז (52 שקלים), סלט גספצ'ו ומוצרלה דה בפאלו (54 שקלים), פרחי זוקיני בטמפורה (54 שקלים), או מנות מעט מיוחדות יותר כמו שרימפס בקוניאק (72 שקלים).

גם במנות העיקריות תמצאו קלאסיקות איטלקיות כמו פסטה קרבונרה שמוגשת כאן עם חזה טלה מעושן (65 שקלים), פסטה בוטרגה (89 שקלים), או פסטה פירות ים (92 שקלים). וגם מנות שזולגות יותר לכיוון הצרפתי כמו עוף רוטיסרי שלם עם פירה (95 שקלים).

גם לפיצות יש כאן מקום של כבוד, ולמקום אף הובא פיציולו מקצועי מאיטליה, על מנת שהפיצה תדמה למקור הנפוליטני, דקה באמצע, ועבה יותר בצדדים. בין הפיצות תמצאו פיצה מרגריטה (62 שקלים), פיצה ביאנקה עם ארבעה סוגי גבינות (69 שקלים), פיצה דיאבלו עם נקניק סלמי (69 שקלים), פיצה שרקוטרי עם נקניק אנטרקוט וגבינת גורגונזולה (72 שקלים) ועוד.

בשעות הערב, המקום יעבור לאווירה לילית יותר. ובבר יציעו תפריטי קוקטיילים ויין רחבים.

ניצה (NIZZA), לילינבלום 20 ת"א, 03-9452979. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניצא. רובי קסטרו, ראובן קסטרו
ניצא/ראובן קסטרו, רובי קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • ניצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully