וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: מסעדת לוקה ולינו נסגרת

11.7.2017 / 15:54

לפני קרוב לשנה עברה מסעדת טופולינו מירושלים לתל אביב, ונפתחה מחדש תחת השם לוקה ולינו. היום נודע כי המסעדה האיטלקית נסגרה לחשיבה מחדש, וייתכן שאף לצמיתות

מנות במסעדת לוקה ולינו. איתיאל ציון,
מסעדת לוקה ולינו/איתיאל ציון

הקיץ תמיד נראה כמו עונה מבטיחה למסעדנות, עם שפע של מסעדות חדשות שנפתחות, אבל אלה פעמים רבות באות במקומן של מסעדות שנסגרות, והסיפור שלהן רחוק מלהיות אופטימי. כך למשל מסעדת לוקה ולינו, שהיום נודע כי סגרה את דלתותיה באופן זמני, ויתכן אף לצמיתות.

מסעדת לוקה ולינו היא גלגולה התל אביבי של המסעדה הירושלמית הוותיקה טופולינו. המקום הירושלמי המוערך של צמד המסעדנים יונה ששון ושי מוריס גיני התברג בצמרת המסעדות האיטלקיות בארץ במשך שנים. הזוג החליט לסגור בינואר 2016 ולעבור לתל אביב של המצב הביטחוני ששרר בעיר הבירה, בדומה למסעדת ראצ'ה הגרוזינית שעשתה את אותו המהלך לכיוון מישור החוף.

עוגת פולנטה של לוקה ולינו. דרור עינב
עוגת פולנטה של לוקה ולינו/דרור עינב

לוקה ולינו נפתחה מחדש בספטמבר 2016 כשעל המעבר אמרה בזמנו ששון: "אנחנו מגיעים לתל אביב ופתאום אנחנו יכולים לנשום, לא כבד פה כמו בירושלים, יש תחושה של שמחה, מקבלים אותנו בזרועות פתוחות. זה מאוד הדדי, את התחושות הטובות האלה שאני מקבלת אפילו מללכת ברחוב אני רוצה להעביר למי שיגיעו למסעדה שלי, תחושה של חום ואהבה".

אבל למרות החום והאהבה הללו, מסעדת לוקה ולינו במתכונתה הנוכחית התקשתה להמריא בתל אביב. למרות שהמנות הייחודיות בסגנון איטלקי-סיציליאני קיבלו מחמאות והיו עתירות פוטנציאל, הן לא זכו לנאמנות הנדירה של הקהל התל אביבי. זוג המסעדנים ששון וגיני סירבו להגיב לידיעה, אבל בעמוד האינסטגרם של לוקה ולינו נכתב לנו כי עד להודעה חדשה המסעדה סגורה להערכות מחדש, ועדיין לא ברור באם תיפתח בשנית.

עוד באותו נושא

לוקה ולינו: נמצאה איטלקית משתלמת לצהריים

לכתבה המלאה
בוריק תרד וביצה של לוקה ולינו. דרור עינב
בוריק של לוקה ולינו/דרור עינב
מסעדת טופולינו בירושלים. עומר מירון
טופולינו בירושלים. עברו בגלל המצב הבטחוני/עומר מירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully