וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי חול, בלי להזיע: 9 מסעדות עם נוף משגע לים

16.6.2018 / 7:21

מי מאתנו לא אוהב לנסוע לטייל בשבתות ולקנח בארוחת צהריים עם נוף לים. רק אם אפשר בלי חול ועם מזגן - הפתרון: 9 מסעדות עם נוף כחול ומשגע. גזרו ושמרו, כי החלק הקשה של הקיץ עוד לפנינו. פותחים חלון לים (לא בהכרח רק התיכון)

מנות במסעדת איטליאנו דה לה קוסטה. גלעד הר שלג,
איטליאנו דה לה קוסטה/גלעד הר שלג

אוכל טעים זה דבר חשוב מאוד, אבל הלוקיישן שבו אוכלים אותו חשוב לעיתים לא פחות. הקיץ הוא תקופה מושלמת להתענג על ארוחה טובה אל מול חופי הים היפים שיש לישראל להציע. אבל לא לכולנו בא להזיע ולהתלכלך בחול בזמן שאנחנו אוכלים. לא מעט מסעדות מצאו את הפתרון האולטימטיבי - חלונות גדולים הצופים אל הים הכחול, שיאפשרו לכם ללכת בלי ולהרגיש עם. אספנו עבורכם תשע מסעדות עם נוף משגע לים, שמגישות אוכל שמתכתב אתו בצורה מושלמת. לגזור ולשמור, כי החלק הקשה של הקיץ עוד לפנינו.

עוד המלצות
מסעדות הדגים הכי טובות
איפה אוכלים באילת?
איפה אוכלים באשדוד?

המפלט האחרון, אילת

פירות ים מוקרמים בקונכייה המפלט האחרון. נמרוד סונדרס
פירות ים מוקרמים בקונכיה במפלט האחרון/נמרוד סונדרס

אחת האסוציאציות הראשונות כשחושבים על אילת היא ים כמובן. לכן אך זה טבעי, כשמגיעים לעיר הדרומית בארץ, לאכול במסעדה שמשקיפה על ים סוף עוצר הנשימה. מסעדת המפלט האחרון המיתולוגית פועלת כבר מעל שלושה עשורים. בגלגולה הקודם היא פעלה בחוף נעמה בשארם א שייח ולאחר פינוי סיני עברה לחוף אלמוג שם היא שוכנת עד היום. אווירת הים תלווה אתכם כאן מכל מקום, החל מהחלונות הגדולים המשקיפים על מעגן הסירות ועל הים הכחול, דרך עיצוב המסעדה שנותן תחושה כאילו אתם אוכלים על סירה בלב ים, ועד האוכל כמובן עם מנות מיתולוגיות כמו קונכיית פירות ים מוקרמת, מולים ברוטב שום ושמנת וכל סוגי הדגים שרק תחפצו.

המפלט האחרון, חוף אלמוג אילת, 073-7027301. לא כשר

עוד באותו נושא

המסעדות הכי טובות סביב הכנרת

לכתבה המלאה

קורסר, אשדוד

קורסר, אשדוד. דרור עינב
ים בפנים וים בחוץ בקורסר אשדוד/דרור עינב

לעיתים נדמה לנו שרצועת החוף היפה של העיר אשדוד לא מוערכת מספיק. מזל שיש בה מסעדות כמו קורסר, שמזכירות לנו שבאשדוד יש לא רק אוכל טוב, אלא גם אחלה נוף לים. הדיינר המזרח אירופאי, צופה למרינה המרשימה, בה עוגנות הסירות, וכל שנותר לכם לעשות זה ליהנות מבירה טובה לצד אוכל משובח. לצד תפריט של 20 סוגי בירה מהחבית, תוכלו לאכול מנות כמו צלחת נקניקיות עסיסיות עם חרדל חריף, מרק פירות ים מתובל היטב, פיצה פפרוני פיקנטית ועוד.

קורסר, אוניון 1,מרינה אשדוד. 08-855-5090. לא כשר

הולה בראסרי, ת"א

מסעדת הולה של ויקטור גלוגר. אפיק גבאי,
הולה בראסרי/אפיק גבאי

מעבר לצער המובן מאילו על סגירתה של מסעדת רפאל האהובה, מכך שלא נוכל ליהנות עוד (לפחות כרגע) מהאוכל המופלא של רפי כהן, מצער היה שאחד החללים היפים בארץ עמד מיותם חודשים ארוכים. לכן מה רבה הייתה שמחתנו כשויקטור גלוגר החליט לסגור את קלואליס שלו ולפתוח במקומה את הולה בראסרי במקום בו שכנה רפאל. חלל ענק ויפהפה עם חלונות גדולים המשקיפים על הטיילת וחוף ימה של תל אביב, מה צריך יותר מזה? אולי רק טרטר טונה, טורטליני בעבודת יד וחזה ברווז.

הולה בראסרי, הירקון 87 ת"א, 03-5759060. לא כשר

למסעדות במתחם סי אנד סאן, בצפון ת"א, המשקיף על חוף הצוק, יצא שם מעט נובורישי, ולא בכדי. האוכלוסייה אשר גרה במתחם המגורים היוקרתי, כמו גם קהל המורכב משחקני כדורגל, ידוענים ואנשי עסקים פוקדים את שתי מסעדות המתחם (סיטארה וטורקיז) מדי יום. אבל עם שני דברים אי אפשר להתווכח - הנוף המדהים הנשקף מחלונות מסעדת טורקיז ומהאוכל הלא רע בכלל שמוגש שם. במרפסת הפוטוגנית, או במזגן תוכלו ליהנות אל מול השקיעה ממנות כמו מרק בויאבז, רביולי תירס או שווארמה לוקוס, ולהרגיש לרגע שאתם חלק מערוץ החיים הטובים.

טורקיז, הרצל רוזנבלום 6 ת"א, 03-699-6306. לא כשר

הלנה בנמל, קיסריה

תותי עץ. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הלנה בנמל קיסריה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הלנה בנמל קיסריה שוכנת באחד האתרים השמורים והיפים בארץ. הים הכחול, המקיף את המסעדה מכל עבר ונראה כה יפה מבעד לחלונות הזכוכית, לצד המבנים העתיקים והמשוחזרים יוצר מראה שאין שני לו. התפריט של עמוס שיאון מציע מנות מיוחדות כמו קדירת פילה מוסר מקומי ברוטב פטריות פורצ'יני, פטריות מלך היער וריזו, או קלמרי מקומי צרוב בפלנצ'ה עם סליקורניה, פלפל קלוי ושום קונפי על ריזוטו מעושן ומסקרפונה ועד רבות וטובות. כל שלכם נותר זה להזמין כוס יין לבן לצד האוכל ולהתענג על הנוף.

הלנה, נמל קיסריה, 04-6101018. לא כשר

איטליאנו דה לה קוסטה, חיפה

מנות במסעדת איטליאנו דה לה קוסטה. גלעד הר שלג,
איטליאנו דה לה קוסטה/גלעד הר שלג

איטליאנו דה לה קוסטה של חמודי עוקולה היא ללא ספק אחת המסעדות היפות בארץ. המטבח הפתוח מצד אחד, הנוף הפנורמי לים הכחול שנשקף מחלונות המסעדה הענקיים מן הצד השני וצבעי העץ במסעדה שמשלימים את התמונה המושלמת. האוכל האיטלקי המעולה של חמודי מול הנוף היפה של הים, יגרום לכם לפנטז ולו רק לרגע אחד שאתם נמצאים באיטליה. תוכלו לאכול כאן ארנצ'יני מסורתיים, או פפרדלה שוק טלה, אבל יש כאן גם זליגות מהמטבח הערבי של חמודי כמו השושברק המפורסמים שלו או אפילו מסאחן. בשורה התחתונה, עם נוף כזה כל מה שתאכלו יהיה לכם טעים.

איטליאנו דה לה קוסטה, העלייה השנייה 96 חיפה, 04-6601011. לא כשר

אל באבור והים, עכו

מסעדת אלבאבור. בועז לביא,
כנאפה במסעדת אלבאבור והים/בועז לביא

שלוחתה העכואית היא הפחות מדוברת מבין סניפיה של אל באבור, אחת המסעדות הערביות המצליחות בארץ, אך היא ללא ספק היפה שבהן. באל באבור גרסת הים השוכנת על טיילת עכו יש יותר מנות שעושות כבוד לים, ועם הנוף המשגע הנשקף מכל עבר, מוענק לתפריט מימד אותנטי וטרי. מי שפחות בקטע של מאכלי ים יוכל למצוא כאן את כל הקלאסיקות האל באבוריות הבשריות כמו קבב חאלבי והעוף הממולא, ויש גם כנאפה כמובן, שזה הכי חשוב.

אל באבור והים, מתחם MED, ההגנה 2, עכו, 04-6289115. לא כשר

אל מרסא, עכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אל מרסא/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נציגה עכואית ברשימה היא מסעדת אלמרסא, הממוקמת בנמל עכו, במבנה עתיק מהתקופה העות'מאנית. אלמרסא, שהפכה חביבה במיוחד על קהל המבקרים בעיר, צופה על מעגן סירות הדייגים של עכו, משם גם מגיעים רוב חומרי הגלם של המסעדה, כך שגם בסעיף הטריות היא מצטיינת אצלנו. על האוכל מופקד השף עלאא מוסא, שמוציא מנות כמו סלט קלמרי, קרפצ'יו טונה אדומה, לינגוויני פירות ים ועוד. חווית ים-יבשה במיטבה.

אל מרסא, תלמי עכו, 04-9019281. לא כשר

מסעדת הבית בעין חוד, יוצאת דופן מהקודמות לה ברשימה. בעוד האחרות הן במרחק נגיעה מן הים, כאן את הים רואים מרחוק, מלמעלה מציץ מתוך נוף הררי, אך המראה קסום לא פחות. בבית מכינים מדי יום ארוחה מסורתית, ערבית אותנטית בת 20 מנות. בין המנות תוכלו לדגום עלי גפן וכרוב, אורז וממולאים, אסאדו כבש ועוד. ללא ספק מדובר בחוויה וויזואלית מסוג אחר.

הבית בעין חוד, עין חוד אבו אל היג'א, 052-4606343. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות
  • ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully