וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון, שלטון, מזון: הזוג נתניהו במסעדה לא כשרה עם ניקול ראידמן, ליברמן ורני רהב

17.6.2018 / 10:30

בערב חמישי חגגה ניקול ראידמן ארוחת יום הולדת עם בני הזוג נתניהו, הזוג ליברמן, והזוג רהב. כל הפרטים על המסעדה המדוברת והאוכל המוגש בה

מנות במסעדת הולה. אפיק גבאי,
מנות במסעדת הולה בראסרי/אפיק גבאי

בדרך כלל מסיבות יום ההולדת של ניקול ראידמן מסוקרות במדורי הסלבס, ולעיתים אף בזכות האורחים החשובים שלה היא מגיעה למדורי החדשות, אך כשניקול ראידמן בוחרת לסעוד, ביחד עם ראש הממשלה ושר הביטחון באחת המסעדות התל אביביות המדוברות של התקופה, היא מגיעה אפילו למדורי האוכל.

בשבוע הבא תחגוג ראידמן את יום הולדתה ה-32 במסיבה מוגזמת כמו שרק היא יודעת לעשות, וכנראה שלא תוכלו לפספס את הסטוריז שיעלו משם לאינסטגרם, גם אם ממש תנסו. אבל רגע לפני, ביום חמישי האחרון, חגגה ראידמן בהרכב מעט מצומצם יותר מסיבת יום הולדת מוקדמת. ההרכב כלל את ראש הממשלה ביבי ורעייתו שרה נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן ורעייתו אלה, אנשי יחסי הציבור רני והילה רהב, והזוג ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי.

קטפלנה פירות ים במסעדת הולה של ויקטור גלוגר. אפיק גבאי,
קטפלנה פירות ים בהולה בראסרי/אפיק גבאי

הלוקיישן הנבחר: מסעדת הולה בראסרי של השף ויקטור גלוגר. גלוגר פתח את הולה לפני 4 חודשים, ברחוב הירקון במקום בו שכנה עד לפני כשנה מסעדת רפאל של השף רפי כהן (רק אתמול המלצנו על המסעדה כאחת המסעדות עם הנוף הכי יפה בת"א). גם בעבר, בגלגולה כרפאל, היה הלוקיישן חביב במיוחד על חברי כנסת, שרים, והאלפיון העליון.

לפני שפתח גלוגר את המסעדה הנוכחית, הוא כיהן כשף והבעלים של מסעדת קלואליס, מסעדת פירות ים, אשר נחשבה לאחת המסעדות היקרות בארץ. בהולה בראסרי המחירים אמנם התמתנו מעט, אך היא עדיין נחשבת למסעדה יקרה , ופירות הים אף הם עדיין נוכחים מאוד בתפריט.

זה מה שאבי אפרתי חשב על המסעדה:

הולה: נדרש עדכון גרסה

לכתבה המלאה
החדר הפרטי במסעדת הולה של ויקטור גלוגר. אפיק גבאי,
החדר הפרטי של המסעדה/אפיק גבאי

אז מה אוכלים כאן?

בתפריט המסעדה אין חלוקה למנות ראשונות, עיקריות או מנות ביניים. כל המנות בינוניות או גדולות, לכן היא אידאלית לארוחות חלוקה של חברים.

תפריט המסעדה אינו כשר כאמור וכולל מנות כמו מרק דגים בסגנון בוייאבז עם "קרוק" סרטנים וגבינה כחולה (54 שקלים), קוקי סאן ז'אק וכבד אווז צרובים על הפלנצ'ה על ביסק פירות ים (82 שקלים), זרועות תמנון צרובות על תפוח אדמה קונפי (98 שקלים), שרימפס צרוב עם ניוקי ריקוטה, פטריות שינוקי, כרוב שחור, אספרגוס, ג'ינג'ר וליים בציר שרימפס (108 שקלים).

בויאבז במסעדת הולה. אפיק גבאי,
מרק פירות ים בהולה בראסרי/אפיק גבאי

באגף הבשרי של המסעדה מוצעות מנות כמו כבד אווז צרוב על הפלנצ'ה עם ריזוטו שעורה, תפוח ירוק, פרמזן ובצל ירוק (110 שקלים), פילה בקר בצליה איטית, עם פירה אליגוטה, רוטב ציר בקר ויין אדום (152 שקלים), ויש כאן גם אפילו פיצות כמו פיצה סלקים וגבינה כחולה (69 שקלים) או פיצה פירות ים (85 שקלים).

אנחנו לא יודעים בדיוק אילו מנות אכלו הזוג נתניהו והחבורה העליזה למעט העובדה שהזמינו את המנות הכשרות בתפריט, אבל נותר לנו רק לקוות ששגב משה לא נעלב שלא בחרו באחת מהמסעדות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully