וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארו: מסעדה איטלקית חדשה בשרון

19.6.2018 / 14:56

אזור השרון מצטרף לגל האיטלקי ומתחדש במסעדה איטלקית חדשה בשם פארו. בתפריט: נוף לים, פיצות מהטאבון, המון פסטות ואופציות לילדים. והכי חשוב: יש גם בראנץ' איטלקי בסופי שבוע

פארו. אפיק גבאי,
פיצה מהטאבון של פארו/אפיק גבאי

מסעדה איטלקית חדשה זה תמיד דבר משמח, ולמרות שנפתחו לאחרונה לא מעט כאלו, כמו ניצה, סיקיליה או טרטוריה, תוספות תמיד יתקבלו בברכה. בטח כשמדובר במסעדה מושקעת במיוחד מחוץ לת"א. פארו, זה הוא שמה של המסעדה החדשה. מאחורי המקום עומדים אביטל דוברת וניסן וקנין, שניהם עם ניסיון רב שנים בעסקי המסעדנות, יחד פתחו השניים גם את מסעדת גזוז בחוף ירושלים, וכעת התפנו לאתגר הבא.

פארו האיטלקית, התמקמה במתחם אם בדרך, מעל מסעדת בית הפנקייק הוותיקה. אם נדמה לכם שכבר אכלתם פעם בלוקיישן הזה בדיוק, אתם כנראה צודקים, בגלגוליו השונים של המקום הוא הספיק להיות מסעדת דיינר בשם ואלרי, לאחר מכן מוזס, ובשנה האחרונה פעלה שם מסעדת Seatro. דוברת, תושבת האזור, אשר מכירה היטב את המחסור האזורי במסעדות איכותיות, ובפרט במסעדות איטלקיות, מבטיחה שפארו לא תכנס לסטטיסטיקה הזו.

פארו. אפיק גבאי,
מסעדת פארו המושקעת/אפיק גבאי

בשיפוץ המקום הושקע המון, הוא נעים לישיבה ועם נוף מרהיב. גם מבחינה קולינרית, עשו בפארו את הכל לפי הספר, גייסו את השף יואב בר, יצאו לסיורים קולינריים באיטליה ואפילו הצטיידו בטאבון המפורסם של אסף גרופר, מוצר שאף מסעדה איטלקית לא שלמה בלעדיו.

התפריט בפארו רחב מאוד, פונה בעיקר לקהל המשפחות עם מגוון אופציות לילדים, וכן לקבוצות גדולות, הרעיון הוא שכל אחד יוכל למצוא את עצמו. באגף הראשונות יוצעו מנות כמו פוקאצ'ה (19 שקלים), קרפצ'יו שורשים עם גזרים, סלרי, צנונית, ארטישוק, פטה, קשיו ופרי עונתי (44 שקלים), קלמרי סגול על פירה ארטישוק ירושלמי (48 שקלים), ארנצ'יני ממולא ראגו עגל (52 שקלים), קרודו טונה אדומה (56 שקלים), בוראטה (62 שקלים) ועוד. אגף הפסטות מציע פסטות שונות כמו קצ'יו אה פפה (53 שקלים) לזניה ירוקה (58 שקלים), טורטליני חמוצים וריקוטה (64 שקלים), ניוקי מטוגן (64 שקלים), אנילוטי שורשים וכמהין (68 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פארו. אנטולי מיכאלו,
הבראנץ' של פארו/אנטולי מיכאלו

חלק הפיצות בתפריט נרחב אף הוא ומחולק לשלושה סוגים: איטליה (על בסיס רוטב עגבניות), ביאנקה (על בסיס גבינות) ורוזה. ביניהן תמצאו פיצה טבעונית (52 שקלים), פפרוני (58 שקלים), פיצת פרשוטו טרטופו (72 שקלים), פיצה שרימפס (68 שקלים). בנוסף תמצאו בתפריט גם עיקריות מהים או מהיבשה כמו פילה מוסר ים (98 שקלים) או פרגית בדבש ובלסמי (69 שקלים) ועוד.

בסופי שבוע תוגש במקום ארוחת בראנץ' איטלקית (08:00-12:00), הכוללת בופה עשיר של ירקות טריים, אנטיפסטי, פוקצ'ות ועוד, לצד מנות עיקריות כמו קלצונה גבינות ותרד, ביצה עלומה על קרם כמהין ראטה אספרגוס ופוקצינה, פיצה שקשוקה ועוד. מחירי המנות העיקריות נעים בין 48 ל-68 שקלים, מחיר ארוחת בופה נעה בין 68 ללא מנה עיקרית ל-78שקלים כולל מנה עיקרית, מיץ טבעי ושתיה חמה.

פארו, צומת אם הדרך, 09-7603330. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-00:00, שישי-שבת: 08-00:00. לא כשר

פארו. אפיק גבאי,
ארנצ'יני/אפיק גבאי
פארו. אפיק גבאי,
מנות בפארו/אפיק גבאי
פארו. אפיק גבאי,
מסעדת פארו/אפיק גבאי
פארו. אפיק גבאי,
פסטה בהכנה/אפיק גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • פארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully