וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העין תתעוררי- המבורגר חדש בא לעיר

2.7.2018 / 13:37

בראש העין נפתחה מסעדה חדשה וכשרה בשם איטבר, המציעה לאוכלוסיה המקומית מנות דיינר שוות והמבורגרים מושקעים

קריספי צ'יקן. אלמוג חייט,
קריספי צ'יקן/אלמוג חייט

בראש העין אין איפה לאכול. יש כמה בתי קפה, בורקס ופיצה, אבל מבחינה קולינרית העיר קצת מנומנמת. בשנים האחרונים חלה תנופת בנייה אדירה בעיר, שמביאה עמה אלפי תושבים חדשים לעיר. ועדיין, לכל התושבים, הוותיקים והחדשים, אין איפה לאכול.

עוד המבורגרים חדשים ששווה לבדוק:
פאפא המבורגר ופיצה חדש בנתניה
סניף חדש לטומיז, ההמבורגר הירושלמי המוצלח
Fat Cow ההמבורגר החדש של טום אביב שייפתח בקרוב

נאצ'וס. אלמוג חייט,
נאצ'וס תוצרת בית/אלמוג חייט

אור בן הר (27) ושותפו גל חייט (27), מי שגדלו בראש העין וגם חזרו להתגורר בה אחרי כל מיני סיבובים בעולם, החליטו להרים את הכפפה ופתחו את EATBAR בר מסעדה חדש וכשר, בדיוק בנקודת המפגש בין שלושת השכונות של ראש העין. עם קצת נסיון בהקמת סניפים של בתי קפה, בן הר וחייט גייסו את אבישי בדור, מפיק ויועץ קולינרי, ויחד הם מביאים מסעדה באווירה תל אביבית לגמרי לראש עין, מעוצבת בהקפדה, עם תפריט אוכל סטייל דיינר אמריקאי ועם המון אהבה לתושבי השכונות, שאת רובם הם מכירים בשמם.

עוד באותו נושא

שנת הקציצה: 8 מסעדות ההמבורגר שחייבים להכיר

לכתבה המלאה
המבורגר. אלמוג חייט,
תוספת בייקון טלה/אלמוג חייט

מהשבוע אפשר להשיג בראש העין מנות כמו צ'יקן נאגטס בטמפורה ועם תיבול סודי (34 שקלים); נאצ'וס מקסיקניים תוצרת בית בליווי סלסה ואיולי צ'יפוטלה (34 שקלים); קנטאקי ווינגס- כנפיים עטופות ציפוי פריך בסגנון אמריקאי (34 שקלים) ועוד כמה מנות ראשונות שיכולות להתאים גם לצמחונים. בגזרת העיקריות ב-EATBAR יש התמקדות בבשר עם שני סוגי המבורגר, אחד קלאסי (49 שקלים) ואחד עם בייקון טלה, ריבת שרי, איולי נענע ועלי בייבי (62 שקלים).

צ'יפס. אלמוג חייט,
והתוספות/אלמוג חייט

יש גם קריספי צ'יקן עם איולי סרירצ'ה, חסה, עגבניה, קולסלאו וחלפיניו מוחמץ (52 שקלים); או המבורגר צמחוני מסלק ועדשים שחורות, נבטים, צנוניות ואיולי שום (44 שקלים) יש תוספות בצד של צ'יפס או שעועית ירוקה, ארוחות ילדים, כמה סלטים מושקעים (42-52 שקלים) וקינוחים עם זיקה אמריקאית כמו טופי קראנץ' טבעוני (36 שקלים) או וופל בלגי עם שוקולד חם, כדור גלידה ופירורי קוקילידה (34 שקלים) ועוד.

כנפיים. אלמוג חייט,
כנפיים בסגנון אמריקאי/אלמוג חייט

בראש העין, שבשעות העומס לוקח 50 דקות להגיע ממנה לפתח תקווה הסמוכה, אין גם הרבה מקומות לשתות, אבל ב-EATBAR תמצאו תפריט אלכוהול חמוד שיענה על הצורך הזה. בן הר וחייט הם סוג של פטריוטים, הם רוצים לתרום לפיתוחה של ראש העין, המקום שהקימו נועד לדעתם לשרת את התושבים, להיות מקום של קבועים עם פרצופים מוכרים והסנונית הקולינרית הראשונה בעיר שאין כל כך מה לאכול בה.

חזה עוף. אלמוג חייט,
חזה עוף/אלמוג חייט

Eatbar פועלת כרגע במכונת הרצה מ-18:00 בערב ועד 1:00 בלילה, אבל בעוד שבועיים או שלושה יעברו למתכונת מלאה וייפתחו כבר ב-11:00 בבוקר ויהיה גם תפריט עסקיות. בשישי פתוח עד שעתיים לפני השבת ובשבת שעה אחרי יציאת שבת. כשר.

EATBAR, משה דיין 2 ראש העין, 052-2699189

סלט. אלמוג חייט,
ויש סלטים/אלמוג חייט
המבורגר. אלמוג חייט,
וכל מיני סוגים של המבורגרים/אלמוג חייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully