וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי פוזה: מוסד הפלאפל הכי טוב שאתם לא מכירים

10.7.2018 / 7:53

לא פחות מעשרה כדורי זהב נכנסים לתוך הפיתה במקום של דוד מזרחי. המונה מתאהב במוסד הפלאפל הוותיק של נס ציונה

פלאפל דוד מזרחי. קובי רובין
פלאפל/קובי רובין

יש קסם מסוים ברחוב הראשי של נס ציונה, עם המיבנים של פעם, מתקופה שבה היה טעם טוב ואף אחד לא נכנע לבטון. אנחנו בארץ צריכים את העסקים הקטנים, לא הכל יכול וצריך להתקיים במרכזי קניות גדולים, דווקא הפיזור ברחובות הערים משרת בדיוק את מי שצריך. החיוניות של אוכל הרחוב נמדדת כל הזמן, הוא חייב להצדיק את המחיר והתמורה.

תכננתי לבקר את בית הסנדביץ' אבל לא נשארתי לטעום. אני מכיר את הטעם, היה תור ולא הייתה לי סבלנות. ובכלל, אם הייתי חוזר לאכול בכל מקום שכתבתי עליו, בטח כבר הייתי ברוחב של המדרכה. במקום לחכות בתור, הצצתי מסביב לפינת הרחוב, הצצתי ונפגעתי.

לכל הטורים של המונה טועם
חומוס במילוי חוזר
מלך השערים של הבורקס

פלאפל דוד מזרחי. קובי רובין
פלאפל דוד מזרחי/קובי רובין

פלאפל דוד מזרחי קיים משנת 1967, דוד ורותי מאחורי הדלפק. כל שלב חשוב באותה מידה, כל תנועה מחושבת, הם יודעים מה עושים במקום, כל עוד התור קיים, העבודה ברוך השם לא עוצרת. הקצב קבוע, לכל כדור את הזמן שלו, על האיכות לא מוותרים במקום ולכן ההמתנה במקום תמיד מרגישה ארוכה מדי.

תור רגוע, בלי עקיפות, כבר קנה אותי. אז נכון שהייתי כבר שבע, לא הטעימה הראשונה של הצהריים, אבל ממתי זה משהו שעוצר אותי? דוד מכניס לכל פיתה עשרה כדורים בדיוק, רק עשרה כדורים, ולכן אל תפריעו עם טעימות. רוצים לטעום? תשלמו, תכבדו את המקום ואת התור. אם התור לא שיכנע אתכם שהפלאפל מעולה אז הטעם יתפוס. עקבתי בעיניים כלות אחר הכדורים צוללים לשמן הלוהט, שניכר במראה ובטעם שמוחלף לעתים קרובות. כל התהליך התנהל באיטיות, לא ממהרים לשום מקום. תקבל את שלך ברגע הנתון ותזוז הצידה לפני שיזיזו אותך. זאת מנה לעניין, ממכרת ולא מסובכת. אני בטוח שכל מי שבא לאכול כאן נשאר לקוח קבוע, כולל עבדכם הנאמן. מכירים את זה שלפני שאתם אוכלים אתם שואלים את עצמכם "זה יותר טוב מאיך שזה נראה?" אז התשובה היא כן.

עוד באותו נושא

פלאפל עודף מ-10: הסוד של שוק רמלה

לכתבה המלאה
פלאפל דוד מזרחי. קובי רובין
פלאפל דוד מזרחי/קובי רובין

זאת לא מנה מעוצבת לפיינשמקרים. הנה דוגמה, יש בצד שמאל קערה עם חריף, נא להזהר בבקשה, זה חריף יתר על המידה. הפלאפל עצמו הוא של פעם, גם במחיר ידידותי (14 שקלים למנה) גס ובלי מניירות וגינוני נימוס מיותרים. גם האווירה בהתאם, זה מקום בו אוכלים כולם, ללא הבדל תימחור. בפלאפל דוד מזרחי לא מתאמצים להרשים כל אחד ואחת, זה מגיע יחד עם המקצועיות, הזריזות והבטחון העצמי שכאן מגישים את מנת הפלאפל הכי טובה והכי משתלמת באזור.

פלאפל דוד מזרחי. ויצמן 16 נס ציונה. שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-18:00 ו' 11:00-14:30. כשר

פלאפל דוד מזרחי. קובי רובין
מכינים פלאפל טרי-טרי/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • פלאפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully