וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הכי פופולרית בארץ פותחת סניף נוסף

9.7.2018 / 16:29

מסעדת נונו, אחת מהמסעדות המבוקשות ביותר בארץ, מתרחבת, ופותחת שלוחה נוספת בכפר סבא. אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על המקום החדש

עוגה בסקית של מימי. עומר פרלמן,
עוגה בסקית של מימי/עומר פרלמן

ארבע שנים חלפו מאז נפתחה מסעדת נונו בהוד השרון שהפכה בזריזות לחביבת הקהל והמבקרים ועכשיו המסעדה מתרחבת ופותחת לוקיישן חדש בכפר סבא. המסעדה האיטלקית בבעלותם של דובב לוינסון ויקי בונה משרתת בחינניות את תושבי ערי הלוויין של תל אביב וגם בימי חול קשה למצוא שם שולחן פנוי. סמוך למסעדה המצליחה בהוד השרון ממוקמת קונדיטוריית מימי, חנות יפהפייה לממכר מאפים מלוחים ומתוקים, עוגות, גלידה תוצרת בית, לחמים וקינוחי פטיסרי.

עוד מסעדה שווה לבדוק באיזור: המקדש, מסעדת בשרים חדשה בכפר סבא

הטאבון של נונו כפר סבא. עפר פרלמן,
הטאבון האיטלקי/עפר פרלמן

את המערך הזה שמבוסס על תוצרת טרייה בלבד ועל מוצרים בייצור עצמי ומוקפד משרת מפעל באזור התעשיה של כפר סבא שזכה השבוע לחברה צמודה חדשה- חנות המפעל. החנות תפעל בסגנון בית קפה ומסעדה בשירות עצמי וצפויה, לאחר תקופת ההרצה, לפעול 24 שעות ביממה ולתת לכפר סבא טעימה של לייט נייט. מלבד הוויטרינות הבוהקות זכה המקום החדש גם להתקשט בטאבון איטלקי, זהה לזה שבהוד השרון מוציא פיצות שהוכתרו לטובות ביותר בסביבה. נונו כפר סבא יפעל במתכונת שירות עצמי, אפשר יהיה להזמין בדלפק ולאחר מכן להתיישב עצמאית באחד מהשולחנות המשותפים באווירה שכונתית נעימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הדלפק של נונו כפר סבא. עפר פרלמן,
דלפק הזמנות בשירות עצמי/עפר פרלמן

מה תוכלו לאכול? הפיצות של נונו, שנוטות לבצק דק אבל לא דק מדי, ומגיעות בווריאציות שונות כמו פיצה עגבניות מדורה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פרמזן, שום קונפי, עגבניות מיובשות, פלפל חריף, אורגנו ופטה (58 שקלים), או פיצה ביאנקה עם תרד ופטריות צלויות, רוטב שמנת, מוצרלה, פרמזן ובצל סגול (68 שקלים). חוץ מהפיצות תוכלו ליהנות מכריכים וסלטים כמו סלט אופירי מלבבות חסה רומית, סלנובה, זוקיני, פולנטה פריכה, תירס קלוי, צפתית ומנצג'ו ברוטב פרמזן, לימון ושמן זית (52 שקלים) או סלט כריות פולנטה ומוצרלה פריכות, קרם פרש, עגבניות שרי, בצל ירוק, ירקות ירוקים, פילה לימון, בזיליקום ופלפל חריף (52 שקלים).

קינוח קסטה במסעדת נונו. דניאל לילה,
קסטה של נונו/דניאל לילה

הכריכים יהיו טריים תוצרת המקום ובשימוש המוצרים מהמאפייה, תהיה גם הגלידה נפלאה של מימי, יין ובירות מהחבית, ואפשר יהיה לאכול ולשתות תוך כדי שאתם בוהים בחלונות השקופים דרכם רואים את כל הייצור במפעל. לוינסון ובונה והצוות שלהם עבדו על הפרויקט יותר משנה כשהחזון שלהם הוא מקום שיפעל 24 שעת ביממה, ישרת את אנשי הבוקר והצהריים באזור אבל גם יהיה מין תחנת מעבר לפני או אחרי יציאה עבור בליינים.

מסעדת NONO. באדיבות המסעדה, מערכת וואלה! NEWS
הפיצה של נונו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המסעדה

במקביל חנות המפעל בכפר הולכת לשמש להרחבת הרדיוס של שירות המשלוחים של נונו, חגיגה לכל הבורגנים באזור. המקום פועל כרגע במתכונת הרצה ותפוח מדי יום בין השעות 8:00-16:00, בהמשך יורחבו שעות הפעילות וכדאי לעקוב אחרי נונו בפייסבוק לעדכונים נוספים.

נונו ומימי כפר סבא, המוביל 3 כפר סבא, שעות הפעילות בתקופת ההרצה א'-ש' 08:00-16:00, 09-9662239

עוגת כתר תפוחים של מימי. דניאל לילה,
עוגת התפוחים של מימי/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully